PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
goodfella

Bericht door goodfella »

Demosthenes schreef:
Harm schreef:Volgens mij hebben ze die kleine ploegen vooral thuis gehad.
Klopt; feyenoord moet nog naar o.a. Willem II, Heracles, De Graafschap, NEC, Sparta en Excelsior (de laatste twee kunnen schriftelijk worden gedaan).

Vergeet niet dat feyenoord thuis weinig punten laat liggen, ook tegen subtoppers!
NEC hebben ze al gehad. Ze moeten nog naar Alkmaar, Breda en Amsterdam. Daarnaast hebben ze thuis idd van Heerenveen en NAC gewonnen. Ploegen die op dat moment echter nog niet in een al te beste fase zaten. Ze krijgen thuis nog AZ, Utrecht, Groningen, Roda, Twente en Vitesse. Dus je kan er helemaal niks over zeggen Demo. Je bent te positief over 010 en te negatief over Ajax.
wimpey

Bericht door wimpey »

Harm schreef:Als het vertrek van Perez er toe leidt dat Afellay iedere week zo speelt, dan ga ik van Wimpey winnen :hypocrite.gif:
Jij wint helemaal niets, want je was te schijterig om een onschuldige weddenschap aan te nemen. Eens kijken of Affelay een paar weken heel weet te blijven. Ik zou er niet blind van uitgaan.

Aisatti plukt trouwens ook meteen de vruchten van het vertrek van Perez. Hij praat als een basisspeler, maar ome Sef is al de 3e trainer dit seizoen die vooralsnog een wisselspeler in die jongen ziet. Zouden ze het alledrie verkeerd zien?

PSV gaat nog spijt krijgen van het vertrek van Perez, dat geef ik je op een briefje. Overigens speelde PSV gister prima, ik heb ze onderschat wat dat betreft, dikverdiende overwinning.
goodfella

Bericht door goodfella »

Op hele korte termijn is Perez van meer waarde dan Aissati. Maar voor de middellange termijn had ik liever Aissati zien komen.
wimpey

Bericht door wimpey »

goodfella schreef:Op hele korte termijn is Perez van meer waarde dan Aissati. Maar voor de middellange termijn had ik liever Aissati zien komen.
Natuurlijk. Maar het gaat me in de eerste plaats om de rest van dit seizoen. En daarin heb je veel meer aan Perez dan aan Aisatti. Wat heeft Aisatti dit seizoen nou laten zien?! Wat leuke staaltjes, maar hij is nog amper doorslaggevend geweest voor zijn club. Perez wel.
goodfella

Bericht door goodfella »

wimpey schreef:
goodfella schreef:Op hele korte termijn is Perez van meer waarde dan Aissati. Maar voor de middellange termijn had ik liever Aissati zien komen.
Natuurlijk. Maar het gaat me in de eerste plaats om de rest van dit seizoen. En daarin heb je veel meer aan Perez dan aan Aisatti. Wat heeft Aisatti dit seizoen nou laten zien?! Wat leuke staaltjes, maar hij is nog amper doorslaggevend geweest voor zijn club. Perez wel.
Dat zeg ik. Perez zal doelpunten maken en assists leveren. Aissati staat er inderdaad weer naast en zal Ajax niet beter hebben laten voetballen denk ik zo. Een nog beter scenario was echter geweest als naast Perez ook Aissati nu Ajacied was geweest. Laat men maar vechten voor die speelminuten.
wimpey

Bericht door wimpey »

Dan zijn we het eens, fella.

Feyenoord maakte het PSV wel erg makkelijk trouwens. Geen buitenspelers en veel te weinig druk vanaf het middenveld op de backs van PSV...
Harm

Bericht door Harm »

wimpey schreef:
Harm schreef:Als het vertrek van Perez er toe leidt dat Afellay iedere week zo speelt, dan ga ik van Wimpey winnen :hypocrite.gif:
Jij wint helemaal niets, want je was te schijterig om een onschuldige weddenschap aan te nemen. Eens kijken of Affelay een paar weken heel weet te blijven. Ik zou er niet blind van uitgaan.

Aisatti plukt trouwens ook meteen de vruchten van het vertrek van Perez. Hij praat als een basisspeler, maar ome Sef is al de 3e trainer dit seizoen die vooralsnog een wisselspeler in die jongen ziet. Zouden ze het alledrie verkeerd zien?

PSV gaat nog spijt krijgen van het vertrek van Perez, dat geef ik je op een briefje. Overigens speelde PSV gister prima, ik heb ze onderschat wat dat betreft, dikverdiende overwinning.
Pardon. Waar zeg ik in godsnaam dat ik de weddenschap niet aan zou nemen? Ik heb zelfs in de groep gegooid hoe we dat logistiek aan moesten pakken.

Misschien moet je wat vaker in Nederland komen, je kunt echt niet meer lezen de laatste tijd.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Nog even dit en geniet er maar van. Wat stond psv, en dan met name Afellay, goed te ballen zeg zaterdag! Ik hoopte eerst op een gelijkspel, maar dat verdween al snel na het oren van 'hand in hand' :hupajax.gif:
Harm

Bericht door Harm »

:smallgrin.gif:
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Spijker schreef:Nog even dit en geniet er maar van. Wat stond psv, en dan met name Afellay, goed te ballen zeg zaterdag! Ik hoopte eerst op een gelijkspel, maar dat verdween al snel na het oren van 'hand in hand' :hupajax.gif:
:smallgrin.gif:

Hier hetzelfde...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Volgens de op PN betrouwbaar geachte Juzni_Font heeft PSV interesse in Leroy George.
Baseman

Bericht door Baseman »

Ik hoop het niet...veel indruk heeft George op mij niet gemaakt en daarbij lijkt hij mij overbodig.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

PSV-td Valckx vertrekt naar West Ham United’ Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 15-jan-2008 12:06

Stan Valckx (foto, links) wordt de nieuwe technisch directeur van het Engelse West Ham United. Valckx is voor de voetbalclub dé ideale kandidaat vanwege zijn kennis van de internationale spelersmarkt. Dit meldt het Britse dagblad The Times.

De ploeg uit de Premier League is al langer op zoek naar een nieuwe technisch directeur. Valckx, die op dit moment dezelfde functie vervult bij PSV, voldoet aan diverse eisen. The Hammers willen ook graag een buitenlander op de post hebben.

De geruchten omtrent de overstap van Valckx, kwamen in een stroomversnelling nadat hij afgelopen zaterdag op de tribune werd gesignaleerd bij een thuiswedstrijd van West Ham United. (JvE)

www.sportweek.nl
joey
Erelid

Bericht door joey »

Dat is goed nieuws voor PSV. Na het verkopen van Perez opnieuw een sterke zet. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

joey schreef:Dat is goed nieuws voor PSV. Na het verkopen van Perez opnieuw een sterke zet. :excited.gif:
Ligt er een beetje aan wie de opvolger wordt. Het zou maar zo kunnen dat Sef Vergoossen op die plek dan komt te zitten.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ach, Valckx doet verder geen kwaad. Ik krijg nou niet de indruk dat hij bijzonder veel te zeggen heeft binnen PSV.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Peter schreef:
joey schreef:Dat is goed nieuws voor PSV. Na het verkopen van Perez opnieuw een sterke zet. :excited.gif:
Ligt er een beetje aan wie de opvolger wordt. Het zou maar zo kunnen dat Sef Vergoossen op die plek dan komt te zitten.
Of Hiddink. :icon_wink.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Harm

Bericht door Harm »

Welke internationale kennis van de markt?

:drecul.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Hij spreekt Portugees :bier.gif: !
Baseman

Bericht door Baseman »

Hij heeft een zeer goede kennis van het nachtleven in Brazilie :wink.gif:
Hij spreekt wel uitstekend Portugees, dat kunnen er binnen PSV niet zoveel zeggen volgens mij...met de Zuid-Amerikanen in de selectie wel handig.
Harm

Bericht door Harm »

Die leren maar Nederlands.

Hopelijk krijgen we een miljoen of 5-6 van west Ham ;)
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Ik weet niet wat slechter is hoor, een TD die zijn oren naar scouts/trainers/adviseurs laat hangen of een TD met een gigantisch bord voor zijn kop die enkel en alleen zijn eigen ding doet.
Harm

Bericht door Harm »

Dat ligt aan de kwaliteiten van de scouts/ trainers/ adviseurs.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Klopt. Maar bij PSV zijn de scouts natuurlijk prima. Dus of het veel uitmaakt of je Valckx of Hiddink daar neerzet?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Koeman wil Salcido, PSV teleurgesteld

EINDHOVEN - PSV is diep teleurgesteld in oud-trainer Ronald Koeman. Achter de rug van de landskampioen om werd verdediger Carlos Salcido benaderd om naar Koemans nieuwe club Valencia te komen.
Inmiddels hebben de Spanjaarden zich ook officieel gemeld in Eindhoven, maar PSV is niet van plan Salcido te verkopen.

De Mexicaan van PSV werd afgelopen vrijdag gebeld door Tonny Bruins Slot, de trouwe assistent van Koeman. Bruins Slot vroeg Salcido of hij trek had in een Spaans avontuur. Pas maandag kwam er een mailtje bij PSV binnen met de melding dat Valencia officieel geïnteresseerd is in de centrumverdediger. Die handelwijze is de clubleiding in Eindhoven behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten.

,,Absoluut onfatsoenlijk,’’ typeert algemeen-directeur Jan Reker. ,,We zijn hier niet eens boos over, maar wel erg teleurgesteld.’’

In Valencia wordt het niet rustiger nu Koeman zijn elftal maar niet op de rails krijgt. De laatste overwinning in de Spaanse competitie dateert van 10 november, afgelopen weekeinde was Atletico Madrid (1-0) nog te sterk. En dus zoekt Koeman versterking. ,,Ze zitten in de problemen, dan zoek je zekerheid,’’ beseft Reker.

De Mexicaan kwam in de zomer van 2006 van Chivas Guadalajara naar Eindhoven. Bij PSV is Salcido (27) uitgegroeid tot absolute steunpilaar in de verdediging. Hij speelde bijna vijftig interlands, waarvan vier op het WK in Duitsland.

Carlos Salcido heeft zelf wel oren naar de Primera División. Hij heeft echter geen zin om een vertrek uit Eindhoven te forceren. Op eigen initiatief werd zijn contract bij PSV eind vorig jaar opengebroken en verlengd tot 2012.

PSV heeft geen enkele behoefte om afscheid te nemen van zijn reserve-aanvoerder. En de nieuwe verbintenis die Salcido onlangs ondertekende, heeft de positie van de club behoorlijk versterkt. ,,Wij hebben Valencia meteen laten weten dat Salcido niet te koop is,’’ aldus Reker. ,,Elk bod dat Valencia uitbrengt, gaat direct de prullenbak in.’’ Desondanks zijn ze bij PSV realist genoeg om te beseffen dat niet elk bod geweigerd kan worden.

Als er vele miljoenen op tafel komen voor Salcido wordt het in economisch opzicht onverantwoord om ‘nee’ te blijven zeggen tegen kandidaat-kopers, welke club het ook is.

Intern houdt men in Eindhoven wel degelijk rekening met het scenario dat Salcido vertrekt. De club kijkt sowieso uit naar een ervaren centrale verdediger. Technisch-manager Stan Valckx bekeek afgelopen weekeinde West Ham United-Fulham. Bij die laatste club speelt oud-Vitesse-verdediger Dejan Stefanovic.

De technische staf van PSV zou een eventueel afscheid van Salcido met afgrijzen bekijken. ,,Wat mij betreft is het onbespreekbaar,’’ zegt trainer Sef Vergoossen. ,,Als je voor de titel wil gaan, moet je alles doen om dat te bewerkstelligen. Hard maken kun je het nooit, maar ik denk dat de kans op de titel aanzienlijk kleiner wordt als Salcido zou vertrekken. Aanzienlijk!’’ Ronald Koeman was niet voor commentaar bereikbaar.
AD

JAAAAA! Stefanovic voor Salcido! :headbang.gif: :neutral.gif:

PSV diep teleurgesteld? Nee, PSV vraagt NOOIT een speler of die belangstelling heeft om voor PSV te komen spelen... :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Gesloten