N.E.C. 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma jan 14, 2008 11:23 am

Hela BanJovi...hier ook maar ffkes...wedstrijd begint zondag om 12.30 uur he...! Lekker op tijd geregeld weer...
N.E.C. - Ajax zondag om 12:30 uur
Uitgegeven op 14 januari 2008 10:40

De wedstrijd N.E.C. - Ajax zal aanstaande zondag om 12:30 uur beginnen (in plaats van 14:30 uur). Dit heeft de KNVB vandaag bekend gemaakt. Het tijdstip is gewijzigd op verzoek van gemeente en politie.

Bron: www.nec-nijmegen.nl

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jan 14, 2008 1:22 pm

Jonathan Walasiak op proef bij NEC
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 11:19 | Laatst bewerkt: Vandaag 11:56 | 18 reacties

NEC heeft Jonathan Walasiak op proef. De 25-jarige Walasiak kwam tussen 2000 en 2006 in 119 competitiewedstrijden in actie, waarin hij negentien keer het doel trof. De viervoudige Belgische international kon in de zomer van 2006 naar FC Brussels en Sint-Truiden. Echter verkoos de jonge Belg zijn geluk te beproeven bij het Franse FC Metz, dat toen in de Ligue II speelde.

Walasiak kwam er niet in beeld en keerde terug naar Standard, waar hij nog een contract tot medio 2008 heeft.
forzanec.nl

Lekkere tijd... half 1...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Ramona

Bericht door Ramona » ma jan 14, 2008 1:24 pm

Las ook dat Hersi zou tekenen vanmiddag...maar dan zijn geruchten van tijdens de training...dus voor wat 't waard is...

Ramona

Bericht door Ramona » ma jan 14, 2008 3:09 pm

Humor heeft-ie wel, die di Mario... :smallgrin.gif:

Been: penaltyincident speelt niet
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 14:16

De gemoederen liepen hoog op, nadat NEC vrijdag tegen FC Twente geen strafschop kreeg en het team uit Enschede uiteindelijk een punt pakte. Maar volgens trainer Mario Been denken de spelers er niet meer aan.

''Het zit niet meer in de groep. Ik heb ze wel gevraagd of ze mijn boete willen betalen, maar dat willen ze niet'', aldus Been die vrijdagavond boos het veld opliep.

''Haverkort is ook maar een mens. Hij heeft me deze keer niet gebeld. Hij zei wel dat ie slecht zou slapen. Dat doe ik al drie nachten. Hopelijk maakt ie niet nog eens zo'n fout'' zegt Been.

Bron: Omroep Gelderland

Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » ma jan 14, 2008 3:28 pm

Nieuweling Drost in de basis voor het bekerduel tegen FC Zwolle
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 14:03

Verdediger Jeroen Drost die sinds zaterdag bij NEC is, begint dinsdag meteen in de basis in de bekerwedstrijd tegen FC Zwolle. ''We hebben hem nu nodig. Hij moet het maar gelijk laten zien'' aldus trainer Mario Been.

Been kan geen beroep doen op Lorenzo Davids, Jonas Olsson en Muslu Nalbantoglu. Ze zijn geschorst. Naïm Aarab staat in de basis, net als Patrick Pothuizen. Dominique Kivuvu is fit genoeg om op de bank te beginnen. De winnaar van het bekerduel zit bij de laatste acht.

Opstelling: Babos; Wisgerhof, Pothuizen, Drost; Aarab, Vadocz, Worm, El-Akchaoui; Lens, Janssen en Holman.

Bron: Omroep Gelderland
Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/
Een eerste kennismaking met Jeroen Drost
Uitgegeven op 14 januari 2008 14:47

Vanaf afgelopen zaterdag was er een nieuw gezicht te bewonderen op de training van N.E.C. De naam is Jeroen Drost, bijna 21 jaar en afkomstig uit Kampen. Een nuchtere jongen met een heldere kijk op de wereld. Tijd voor een nadere kennismaking.

Afbeelding

Als Jeroen Drost het veld inkomt, wat kunnen we dan verwachten?
‘Sensatie!’ waarna hij lachend vervolgt, ‘Ik ben iemand die zijn verdedigende taken goed uitvoert en aanvallend probeert een steentje bij te dragen. Mijn passing is één van m’n sterke punten. Als ik een verbeterpunt moet noemen dan is dat mijn startsnelheid. Als persoon ben ik een rustige en nuchtere jongen, dit heb ik van huis uit ook meegekregen.’

Nu speel je bij N.E.C., is dat wennen na 5 jaar SC Heerenveen?
‘Ja, je moet altijd wennen als je naar een andere club gaat maar ik ben heel blij met deze overgang. Ik speelde vanaf mijn 15e bij SC Heerenveen, maar heb het laatste half jaar door omstandigheden weinig gespeeld en ben dus heel blij met deze overgang. Ik ken al aardig wat spelers hier vanuit Jong Oranje zoals Tim Janssen, Lorenzo Davids, Dominique Kivuvu en Rutger Worm. Ook Bart van Brakel ken ik uit eerdere vertegenwoordigende elftallen. Van hen heb altijd ik alleen maar positieve verhalen over N.E.C. gehoord, dat was dus automatisch mijn associatie met N.E.C.’

Wat zijn je eigen verwachtingen voor het komende halfjaar?
‘Ik hoop zoveel mogelijk te spelen en eraan bij te dragen dat N.E.C. in elk geval in de Eredivisie blijft en zo ver mogelijk komt in de KNVB beker. Daar kunnen we morgen al mee beginnen. Ik start centraal achterin samen met Peter Wisgerhof en we weten elkaar al goed te vinden na twee trainingen. Ik hou het op een 2-0 overwinning voor N.E.C!’

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Poeder

Bericht door Poeder » ma jan 14, 2008 9:43 pm

Ik neem aan dat Pothuizen nu eindelijke echt exit is?

Ramona

Bericht door Ramona » di jan 15, 2008 10:28 am

Poeder schreef:Ik neem aan dat Pothuizen nu eindelijke echt exit is?
Neuj...ik mag toch hopen van niet...zijn toegevoegde waarde was m.i. duidelijk zichtbaar tegen Twente... en nu de rentree van een ander 'oudje', Otten, nog op zich lijkt te laten wachten, omdat hij een terugslag heeft...(sniff) is Potje meer dan nuttig... :headbang.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jan 15, 2008 11:44 am

VdHaar doet niet mee bij Zwolle en wordt vervangen door de matige Derlagen. Verder mag Boerrigter weer een keertje in de basis starten en die kennen we nog van Jong Ajax. Is verder trouwens niets bijzonders, hoor.

Bij Zwolle zou het stiekem toch wel een teleurstelling zijn als ze verliezen van NEC. Tuurlijk zijn ze de underdog, maar heel stiekem verwacht men meer.

Ramona

Bericht door Ramona » di jan 15, 2008 12:28 pm

Ik verwacht een spannende wedstrijd...met een verder 'bekerend' NEC... :necsjaal.gif:

Je kunt wellicht helaas niet op de buis loeren, Peter... Feyenoord wordt uitgezonden... Ik begreep wel dat het uitvak vol zit...

N.E.C. op weg naar De Kuip

N.E.C. ontvangt dinsdagavond in de 8ste finale van het KNVB Bekertoernooi FC Zwolle. De Zwollenaren staan momenteel 2e in de Jupiler League en schakelden in de vorige ronden Go Ahead Eagles en de amateurs van ONS Sneek uit. N.E.C. was te sterk voor FC Twente en De Treffers.

Trainer Mario Been selecteerde volgende 17 spelers: Gabor Babos, Rein Baart, Youssef El-Akchaoui, Peter Wisgerhof, Patrick Pothuizen, Jeroen Drost., Bob Verweij, Naim Aarab, Bart van Brakel, Rutger Worm, Krisztian Vadocz, Brett Holman, Dominique Kivuvu, Jhonny van Beukering, Jeremain Lens, Tim Janssen, Saidi Ntibazonkiza.

Muslu Nalbantoglu ontbreekt wegens een schorsing.

Bron: www.nec-nijmegen.nl

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 15, 2008 8:48 pm

Kampioenuuuu!! NEC-Zwolle ... 0-1!!

Ramona

Bericht door Ramona » di jan 15, 2008 10:04 pm

Afbeelding

Wat een ongeinspireerd zooitje...

Gefelies, Peter...

Poeder

Bericht door Poeder » di jan 15, 2008 10:07 pm

Good old brammie van polen met zijn geel zwarte hart,..... :hupajax.gif:

peter

Bericht door peter » di jan 15, 2008 10:07 pm

Bedankt. Was verdiend van wat ik heb gehoord. Nog spelers van Zwolle in positieve zin opgevallen?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 15, 2008 10:08 pm

Van geel swert naar Blauw Wit en scoren tegen rood, zwart en groen... moet je toch een goed gevoel geven inderdaad.. :-)

Zou Been de benen nemen nu??? Of op staande voet ontslagen worden...??

Whaaa... wat ben ik flauw...

Ramona

Bericht door Ramona » di jan 15, 2008 10:14 pm

Peter schreef:Bedankt. Was verdiend van wat ik heb gehoord. Nog spelers van Zwolle in positieve zin opgevallen?
Nr. 4...verder ben ik nu te knorrig en kleumepietje...

Poeder

Bericht door Poeder » di jan 15, 2008 10:17 pm

Scoren tegen rood zwart groen geeft mij altijd een goed gevoel :)

Maar goed ook positief nieuws Bas Sibum schijnt aangetrokken te zijn voor drie jaar.

peter

Bericht door peter » di jan 15, 2008 10:19 pm

Botteghin is dat dus. Jongen is absoluut klaar voor een overstap naar een eredivisionist.

Lekker een warm bad nemen, Ramoon!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jan 15, 2008 10:25 pm

Ze hebben zich natuurlijk gespaard voor komend weekend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 15, 2008 10:25 pm

Of ga even terug naar het stadion... als je daar mee gaat rellen (het schijnt een teringzooi te zijn, lees ik op sv forum)... krijg je het ook wel warm.

supporter:
Na de 0-2 ben ik weggegaan. Op het moment dat ik mijn fiets pakte bestormde zo'n 30 a 40 man de hoofdingang. Zonder succes, de stewards werkte deze supporters met zachte (en harde ) hand naar buiten. Daarna kwamen er een stuk of wat ME'rs om de hoofdingang hermetisch af te sluiten en hing er een vrij grimmige sfeer.....ik had zelf totaal niet de behoefte om deze verdergaande ellende af te wachten, dus ben maar naar huis gegaan....

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 15, 2008 10:33 pm

NEC contracteert Bas Sibum
Bas Sibum zal vanaf deze week te zien zijn op de trainingsvelden van NEC. De ploeg uit Nijmegen kwam dinsdagavond tot een akkoord met de middenvelder en zijn werkgever Roda JC ten aanzien van een transfer.

De 25-jarige middenvelder tekende, volgens RTV Gelderland, een contract voor drieënhalf jaar bij de ploeg van Mario Been. Sibum kwam in de winterstop van 2007 van FC Twente over naar Roda JC waar hij de laatste maanden echter niet meer zeker was van een basisplaats.

Het is vooralsnog onbekend of het aantrekken van Sibum gevolgen zal hebben voor de op proef zijnde Belgische middenvelder Jonathan Walasiak.
Sorry maar... wie de neuk is dit???

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 15, 2008 10:34 pm

Behoorlijk goede speler. Been mag zijn handjes dichtknijpen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Poeder

Bericht door Poeder » di jan 15, 2008 10:34 pm

Is volgens mij vorig jaar van Twente naar Roda gegaan,.... een bijtertje veel spirit weinig talent.

Edit: Roda ipv Nac

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 15, 2008 10:38 pm

Ik ben benieuwd... ken hem niet... :blush.gif:

Schijnt bij Roda vorig jaar getekent te hebben (wikipedia) voor 4,5 jaar en nu naar NEC... Roda zag het dus niet zo in hem zitten.. :)

NOu ja... ' talentjes' zat... (he been??)... dus een vechter kunnen we dan ook wel gebruiken om ons tijdens de nacompetitie (hopen dat NEC die dan maar haalt) te handhaven

peter

Bericht door peter » di jan 15, 2008 10:38 pm

Bertje schreef:Behoorlijk goede speler. Been mag zijn handjes dichtknijpen.
Absoluut. Veel beter dan wat er nu rondloopt. Ben benieuwd of Been de boel nog op de rit kan krijgen, want volgens mij wordt er ook aan zijn stoelpoeten gezaagd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 15, 2008 10:42 pm

Volgens Steef had Rutten een zonnesteek omdat hij Bas Sibon niet opstelde, dus dat moet wel een goeie zijn.

Plaats reactie