PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

'PSV polste Ooijer en Bouma over terugkeer'
16/01/2008 08:24

André Ooijer en Wilfred Bouma hebben contact gehad met PSV. De Eindhovense club zou de twee verdedigers hebben gepolst over een terugkeer.

Volgens het Eindhovens Dagblad kwam PSV terecht bij Ooijer en Bouma in zijn zoektocht naar een ervaren verdediger. Maar het tweetal kan de Brabanders voorlopig niet helpen.

Bouma en Ooijer staan weliswaar positief tegenover een terugkeer in Eindhoven, maar zijn gehouden aan hun contract bij respectievelijk Aston Villa en Blackburn Rovers. PSV kan zich de moeite besparen een poging te wagen beiden los te weken bij hun clubs.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
gaizka

Bericht door gaizka »

Duke schreef:
'PSV polste Ooijer en Bouma over terugkeer'
16/01/2008 08:24

André Ooijer en Wilfred Bouma hebben contact gehad met PSV. De Eindhovense club zou de twee verdedigers hebben gepolst over een terugkeer.

Volgens het Eindhovens Dagblad kwam PSV terecht bij Ooijer en Bouma in zijn zoektocht naar een ervaren verdediger. Maar het tweetal kan de Brabanders voorlopig niet helpen.

Bouma en Ooijer staan weliswaar positief tegenover een terugkeer in Eindhoven, maar zijn gehouden aan hun contract bij respectievelijk Aston Villa en Blackburn Rovers. PSV kan zich de moeite besparen een poging te wagen beiden los te weken bij hun clubs.
www.vi.nl
Logisch, zijn 2 prima verdedigers, zeker voor de eredivisie. Wat mij betreft mag Ajax van de zomer ook contact met beide opnemen.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

PSV komt voor die positie achterin toch ook niet echt met bijzondere namen op de proppen. Rodriguez en Tamas zijn matige spelers en aan Ooijer, Bouma en Stefanovic valt niets te verdienen. Ooijer vind ik het dan nog wel waard, maar Bouma is toch niet het type ervaren speler dat je haalt om je verdediging te leiden.
Harm

Bericht door Harm »

Misschien dat de plaatselijke middenstand de transfer van Bouma wil financieren.

Ik hoef hem niet, maar op PN beweren ze dat hij het helemaal niet slecht doet in Engeland. Ik vond hem prut toen hij wegging en hij heeft zich echt niet 300% verbeterd.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Koeman: 'PSV moet niet scheinheilig doen over Salcido'
Ronald Koeman heeft het even helemaal gehad met Jan Reker. De directeur van PSV uitte onlangs felle kritiek op Valencia, dat Carlos Salcido op onrechtmatige wijze zou hebben benaderd.

Volgens Koeman moet PSV eerst goed in de spiegel kijken. "Als Reker onze handelswijze onfatsoenlijk vindt, dan kan ik zeggen: PSV handelt zélf onfatsoenlijk bij veel transfers! We moeten nu niet scheinheilig lopen doen", aldus de trainer van Valencia tegen Voetbal International.

"Reker is teleurgesteld omdat wij de speler op vrijdag benaderd zouden hebben. Dat is absolute onzin. Tonny Bruins Slot (assistent van Koeman red.) heeft Salcido pas op zondagavond gebeld, na de wedstrijd tegen Feyenoord. We hebben hem bewust niet eerder willen benaderen, om zijn voorbereiding op de wedstrijd van zondag niet te verstoren."

"Vervolgens hebben we PSV maandagochtend op de hoogte gesteld van de belangstelling. Dat lijkt mij een heel correcte handelswijze. Het verhaal waar Reker op reageert is dus pertinente onzin. Ik zou hem willen vragen eerst het verhaal bij mij te checken, voordat hij zomaar wat roept", besluit Koeman.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Scheinheilig? :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Harm

Bericht door Harm »

Dus Koeman bekent dat Salcido eerst benaderd is. Aan de schandpaal met die Dikke Rooie dan :smallgrin.gif:

Nu ben ik echt blij dat hij weg is. Al zou PSV zo handelen, dan moet hij dat nog niet naar buiten brengen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Duke schreef:Scheinheilig? :biggrin.gif:
Koe heeft geloof ik zes jaar over de MAVO gedaan. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Het is natuurlijk wel een hypocriet zooitje. En dom van Reker om Koeman er over aan te vallen in de media. Iedere club benadert eerst de speler.
Aristides

Bericht door Aristides »

joey schreef:
Duke schreef:Scheinheilig? :biggrin.gif:
Koe heeft geloof ik zes jaar over de MAVO gedaan. :hypocrite.gif:
Je had dus toen nog mavo-3!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Lionel

Bericht door Lionel »

Gewoon de normale gang van zaken. PSV moet niet zeiken. Altijd dit gezeik.

Het werkt heel simpel: Betaalt Valencia wat PSV wil dan gaat Salcido weg. Zo niet dan blijft hij toch lekker bij PSV. Niet zo zeiken!
IK GELOOF!!!!!!
Harm

Bericht door Harm »

Maar waarom zou TBS Salcido hem dan eerst moeten spreken als Valencia gewoon wil betalen wat PSV wil? Dat contact was er om minder te hoeven betalen.
17/1/2008 - Vergoossen heeft taalproblemen
(Gepost door Carbonni)

BRON: l1

Sef Vergoossen heeft de taalbarrière bij PSV onderschat, zo geeft hij aan in het L1 TV-programma De Aftrap. PSV heeft spelers van verschillende nationaliteiten in de ploeg. Er wordt daarom Spaans, Portugees, Engels, Hongaars en Nederlands gesproken. Vergoossen zegt dat daarmee veel informatie, die hij wil overbrengen, verloren gaat. Vanaf volgende week zal er daarom een full-time tolk op het veld bijkomen om de oefenstof op de buitenlandse spelers goed over te brengen.
psv.netwerk.to

Wat dacht hij dan? Dat Limburgs wel op Portugees lijkt?
18/1/2008 - Matías Cahais gelinkt aan Feyenoord en PSV
(Gepost door RvN)

BRON: Diario Informacion

De Argentijnse centrale verdediger Matías Cahais wordt in Spanje in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord danwel PSV. Beide clubs zouden de jonge verdediger van Boca Juniors volgen. Afgelopen jaar maakte hij onderdeel uit van het Argentijns nationaal team onder 20. Op zijn 17e maakte hij al zijn debuut in het eerste elftal van Boca Juniors. Inmiddels speelde hij daarvoor 14 duels. Hij leek de overstap te gaan maken naar het Spaanse Hercules, maar Javier Subirats van Hercules zou aangegeven hebben dat die overstap waarschijnlijk mislukt omdat de verdediger naar Nederland vertrekt.
PSV Netwerk
Is het iets Thomas?
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

(Gepost door Carbonni)

Sef Vergoossen heeft de taalbarrière bij PSV onderschat, zo geeft hij aan in het L1 TV-programma De Aftrap. PSV heeft spelers van verschillende nationaliteiten in de ploeg. Er wordt daarom Spaans, Portugees, Engels, Hongaars en Nederlands gesproken. Vergoossen zegt dat daarmee veel informatie, die hij wil overbrengen, verloren gaat. Vanaf volgende week zal er daarom een full-time tolk op het veld bijkomen om de oefenstof op de buitenlandse spelers goed over te brengen.
Als hij wimpey nou even vraagt. Hongaars gelijkt als twee druppels water op Fins.
generaal

Bericht door generaal »

Harm schreef:Maar waarom zou TBS Salcido hem dan eerst moeten spreken als Valencia gewoon wil betalen wat PSV wil? Dat contact was er om minder te hoeven betalen.
(Gepost door Carbonni)

psv.netwerk.to

Wat dacht hij dan? Dat Limburgs wel op Portugees lijkt?
(Gepost door RvN)

De Argentijnse centrale verdediger Matías Cahais wordt in Spanje in verband gebracht met een transfer naar Feyenoord danwel PSV. Beide clubs zouden de jonge verdediger van Boca Juniors volgen. Afgelopen jaar maakte hij onderdeel uit van het Argentijns nationaal team onder 20. Op zijn 17e maakte hij al zijn debuut in het eerste elftal van Boca Juniors. Inmiddels speelde hij daarvoor 14 duels. Hij leek de overstap te gaan maken naar het Spaanse Hercules, maar Javier Subirats van Hercules zou aangegeven hebben dat die overstap waarschijnlijk mislukt omdat de verdediger naar Nederland vertrekt.
PSV Netwerk
Is het iets Thomas?
Goede verdediger, maar ik heb liever Bottinelli.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Jöhnk schreef:
(Gepost door Carbonni)

Als hij wimpey nou even vraagt. Hongaars gelijkt als twee druppels water op Fins.

Alleen qua klank, hoor. In feite hebben ze niks met elkaar te maken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
joey
Erelid

Bericht door joey »

Fins en Hongaars behoren tot dezelfde taalfamilie. Zoiets als Hebreeuws en Arabisch dus.
Het stinkt aan alle kanten!
jabu

Bericht door jabu »

Precies. Fins en Hongaars zijn wel degelijk verwant. Ze stammen beiden uit dezelfde (Oeraalse) talenfamilie en zijn beiden Finoegrische talen. Net zoals bijvoorbeeld het Estisch.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Klopt, maar ik maakte een grapje. Een Hongaar begrijpt weinig tot niets van Fins.

Fins en Estisch lijken wel echt op elkaar. Dus als Klavan naar Ajax komt kan wimpey alsnog zijn ding doen. :neutral.gif:
Harm

Bericht door Harm »

FC Groningen schijnt die Argentijn te willen, niet PSV of Feyenoord.

Dat zal dan wel de vervanger van Silva worden. :smallgrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Harm schreef:
(Gepost door RvN)

PSV Netwerk
Is het iets Thomas?
Het is een talentvolle jongen, ja. Heeft volgens mij vrijwel alle jeugdselecties doorlopen en viel altijd op, maar dan ook voornamelijk vanwege z'n surplus aan lengte en kracht. Maar een speler die drie jaar na z'n debuut nog steeds niet is doorgebroken bij Boca, zou ik niet naar PSV of Feyenoord halen. Wanneer ik thuis ben zal ik m'n korte rapportje over hem wel plaatsen.

Ik betwijfel overigens of dit gerucht klopt hoor. ESPNdeportes.com is vrij betrouwbaar en die melden dat Groningen met deze jongen aan de haal gaat. Opmerkelijk, want ik vind hem het beste als centrale verdediger.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:
Harm schreef:
(Gepost door RvN)

PSV Netwerk
Is het iets Thomas?
Het is een talentvolle jongen, ja. Heeft volgens mij vrijwel alle jeugdselecties doorlopen en viel altijd op, maar dan ook voornamelijk vanwege z'n surplus aan lengte en kracht. Maar een speler die drie jaar na z'n debuut nog steeds niet is doorgebroken bij Boca, zou ik niet naar PSV of Feyenoord halen. Wanneer ik thuis ben zal ik m'n korte rapportje over hem wel plaatsen.

Ik betwijfel overigens of dit gerucht klopt hoor. ESPNdeportes.com is vrij betrouwbaar en die melden dat Groningen met deze jongen aan de haal gaat. Opmerkelijk, want ik vind hem het beste als centrale verdediger.
Sankoh kan in een Trabelsi-rol bij Grunn uit de voeten.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Vast.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Absoluut niet. Als Sankoh op rechtsback komt te staan, wordt dat zoals Thuram bij Juventus speelde. Dat zou Sankoh prima kunnen, denk ik. Alleen komt er dan wel verandering in het GTPV, want in die speelstijl was een type Buijs/Silva toch wel erg belangrijk.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Absoluut niet. Als Sankoh op rechtsback komt te staan, wordt dat zoals Thuram bij Juventus speelde. Dat zou Sankoh prima kunnen, denk ik. Alleen komt er dan wel verandering in het GTPV, want in die speelstijl was een type Buijs/Silva toch wel erg belangrijk.
Hij is wel oersterk aan de bal. Een handige linksbuiten verovert niet gemakkelijk de bal van Sankoh in ieder geval.
LucaS

Bericht door LucaS »

PSV nu al een half uur tegen tien van VVV op 1-1. Groningen kampioen!
Gesloten