Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey »

De voorzitter van Valencia gaat opstappen, beweert VOL. Dan zit Koe in de stront.
Het stinkt aan alle kanten!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Valencia heeft interesse in Jo van CSKA, zo melden de Italiaanse roddelblaadjes.
Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco »

De aanvallers van Barcelona hebben zich gisteravond uitgeleefd tegen Murcia. 4-0 met een prima Henry en Eto'o(die gaat Barca nog erg missen de komende tijd).

Vanavond mag Valencia op bezoek bij Atletico dat het prima doet dit seizoen.
Lionel

Bericht door Lionel »

Die Jo schijnt de opvolger te worden van David Villa die dan weer naar Real gaat.

En Atletico heeft een vreselijk mooi elftal. Als die nog 1 of 2 jaar bij elkaar kunnen blijven wat niet zal gebeuren kunnen ze hoge ogen gooien.
IK GELOOF!!!!!!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Raul Gonzalez Blanco schreef:Vanavond mag Valencia op bezoek bij Atletico dat het prima doet dit seizoen.
Aguero lijkt nu dan eindelijk echt los.
goodfella

Bericht door goodfella »

Rishi schreef:Die Jo schijnt de opvolger te worden van David Villa die dan weer naar Real gaat.

En Atletico heeft een vreselijk mooi elftal. Als die nog 1 of 2 jaar bij elkaar kunnen blijven wat niet zal gebeuren kunnen ze hoge ogen gooien.
Villareal, Valencia, Sevilla, Zaragoza en Espanyol hebben ook een mooi elftal. Geweldige competitie daar in Spanje.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Real Madrid uit bekertoernooi
Uitgegeven: 17 januari 2008 00:08
Laatst gewijzigd: 17 januari 2008 00:09

MADRID - Real Madrid is er niet in geslaagd de kwartfinales van het Spaanse bekertoernooi te bereiken. De trotse koploper van de Primera Division moest woensdagavond tegen Mallorca een achterstand van 1-2 goedmaken, maar faalde.

De bezoekers wonnen zelfs met 1-0 door een laat doelpunt van de Argentijn Ariel Ibagaza. Hij verschalke doelman Jerzy Dudek (ex-Feyenoord) met een subtiele lob.

Sterren

Trainer Bernd Schuster dacht voor het klusje zijn sterren niet nodig te hebben, onder wie Ruud van Nistelrooij en Robinho. Het tweetal kwam in de tweede helft toch in het veld, maar kon het verschil ditmaal ook niet maken.

Royston Drenthe begon weer eens in de basis. Hij maakte een kwartier voor tijd plaats voor Wesley Sneijder.

Bron: www.nu.nl/
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Muur moet Koeman meer rust geven bij Valencia
19/01/2008 12:25

De opdringerige Spaanse pers is Ronald Koeman nu al een doorn in het oog. Om meer rust te bewaren rond zijn selectie heeft de trainer opdracht gegeven een muur te laten bouwen rond het trainingscomplex van Valencia.

'Door de massale aandacht lijkt het er wel op of ik elke dag iets verkeerd doe', tekenden de Spaanse media op uit de mond van Koeman. 'Als ik uit de auto of de kleedkamer stap, heb ik meteen acht cameraploegen voor mijn neus staan.'

Sinds de entree van Koeman in Valencia is het geen moment rustig geweest rond de club. De resultaten vallen tegen en de Nederlandse oefenmeester zorgde zelf voor onrust door de gewaardeerde spelers David Albelda, Miguel Angel Angulo en Santiago Cañizares uit de selectie te zetten.

Het valt nog te bezien of Koeman zich populair maakt door het trainingscomplex van Valencia af te schermen voor de pers. In zijn tijd als coach van Barcelona onderhield ook Louis van Gaal een moeizame relatie met de pers. Het leidde alleen maar tot een nog negatievere beeldvorming.
vi.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

:drecul.gif:

Waar is Jim eigenlijk?
DCLXVI
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI »

Op hetzelfde onderduikadres als na de 1-5?
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

HT Villarreal [1 - 0] Valencia

6' [1 - 0] R. Pires

:neutral.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

En Diego Godin staat voor de zesde keer dit seizoen in de basis tijdens een competitiewedstrijd. :neutral.gif:
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Eindstand 3-0.

Jiiiiii-him, waar ben je?
Sign your name on
the dotted line:

.............................
LucaS

Bericht door LucaS »

Koeman moet natuurlijk eerst de selectie naar zijn hand zetten. Over een jaar staat er een geoliede machine! :hypocrite.gif:
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

De eerste topspeler heeft ie al binnen :hypocrite.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Klopt En Maduro schijnt al gezegd te hebben dat Koeman een grote trainer is. :neutral.gif: (bron: calciomercato.com)
LucaS

Bericht door LucaS »

Zegt hij nou echt dat het een eer is om voor een zo grote club te spelen? :smallgrin.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Dit doet hij ook niet handig:
Maduro geeft een sneer aan Albelda bij presentatie

Hedwiges Maduro heeft zich met een korte verklaring aan de pers in Valencia gepresenteerd. De oud-Ajacied liet weten zeer verheugd te zijn om te spelen bij een club, die hem al vier jaar eerder wilde aantrekken als jeugdspeler. 'Ik vond me toen nog te jong om een dergelijke stap te zetten, maar ik wilde van jongs af aan altijd al in Spanje spelen. Ik ben blij dat ik dat nu kan den bij een topclub als Valencia.'
Maduro verbaasde de aanwezige pers met een opmerking over David Albelda. 'Hij is een uitstekende voetballer, maar daar gaat het niet om. Het gaat om de ploeg en niet om de indivuele speler,' aldus Maduro over de door Koeman verbannen aanvoerder die hij nu moet vervangen. De opmerking lijkt hem ingefluisterd en werd niet door alle aanwezigen gewaardeerd.
VOL
joey
Erelid

Bericht door joey »

LucaS schreef:Zegt hij nou echt dat het een eer is om voor een zo grote club te spelen? :smallgrin.gif:
Natuurlijk zegt hij dat. En dat van Koe ook. :smallgrin.gif:

Hij moet nodig bij een trainer op schoot gaan zitten die er binnenkort uitvliegt. :aai.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Villarreal heeft River Plate-spits Marco Rubén opgepikt, een contract gegeven tot 2013 en gaat hem stallen bij Recreativo. Simeone had geen al te grote bezwaren tegen zijn vertrek en River schijnt $7.000.000,- voor hem te hebben gevangen. Persoonlijk vind ik het wel een aardig spitsje. Hij heeft van alles wel wat in huis, al vind ik hem nog wel wat bleu en nog te weinig dwingend. Hij zou wel eens wat aan z'n lichaamskracht mogen doen en de beuk erin mogen gooien. Wat het gebrek aan dat laatste betreft doet hij me wel een beetje aan Higuain denken. Het is allemaal nog te lief. Het is niet voor niets dat die jongen in een jaar River Plate een verre van onuitwisbare indruk heeft gemaakt.

Dit is 'm:

Afbeelding

Een oude bekende voor de AT'ers, Luis Antonio Valencia, is door Villarreal verkocht aan Wigan Athletic.
Lionel

Bericht door Lionel »

Waarom? Niet goed genoeg?
IK GELOOF!!!!!!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Blijkbaar was Villarreal niet zo tevreden over hem. Sowieso speelde Valencia al een tijdje op huurbasis bij Wigan, dat vooral erg tevreden was over het laatste half jaar van LAV bij de club.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zal Steef goed doen dat Valencia naar Wigan gaat en Landzaat naar Feyenoord.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Koe weer achter met Valencia. :aai.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Met Maduro voor het eerst in de basis. :aai.gif:
Plaats reactie