PSV 2007 - 2008
Aan de ene kant hebben we ontzettend geluk met dit PSV, want we hebben ondanks alles nog steeds een kans. Aan de andere kant is de kans om kampioen te worden nog nooit zo groot geweest de afgelopen jaren. En dan lijkt het er gewoon op dat Ajax het alsnog weet te verneuken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bij jullie kan het zo heerlijk zwart-wit zijn zeg...nu wordt de actie van Gomes zelfs al vergeleken met die van Dida en is Gomes nog erger dan Suarez
Gomes wordt wel degelijk geraakt en hij had er de 2e helft nog steeds last van, dat hij pijn had was duidelijk. Maar zijn reageren is inderdaad nogal overdreven, hij had gewoon moeten blijven liggen en zich niet zo moeten aanstellen. Zijn rondspringen en daaropvolgende snoekduik is lachwekkend. Maar gelukkig is het een incident.
PS: Ofrany lijkt inderdaad een patent te hebben op prachtige goals !

Gomes wordt wel degelijk geraakt en hij had er de 2e helft nog steeds last van, dat hij pijn had was duidelijk. Maar zijn reageren is inderdaad nogal overdreven, hij had gewoon moeten blijven liggen en zich niet zo moeten aanstellen. Zijn rondspringen en daaropvolgende snoekduik is lachwekkend. Maar gelukkig is het een incident.
PS: Ofrany lijkt inderdaad een patent te hebben op prachtige goals !
Ik heb alleen de doelpunten en de kaarten van de 1e helft en een stuk van de 2e helft gezien, maar VVV hield erg knap stand tegen PSV. PSV speelde best aardig trouwens, maar de afwerking was minder (Bakkal, Farfan, Kromkamp en Lazo kregen in de 2e helft de bal er niet in). En Ibi had wederom pech, want de paal werd weer eens geraakt door hem.Jesse schreef:Wat vond jij van de wedstrijd, Baseman? (Ik heb het zelf niet gezien).
Maar ja, het spel biedt dus hoop en dat is dit seizoen wel eens anders geweest. Bij PSV weten de spelers weer hoe ze moeten lopen en er staat eindelijk een team, sterke prestatie van Sef.
Apart dat voetballers bij alles op de grond gaan liggen. Dat doen jij en ik niet bij een schop tegen onze schenen.Baseman schreef:Bij jullie kan het zo heerlijk zwart-wit zijn zeg...nu wordt de actie van Gomes zelfs al vergeleken met die van Dida en is Gomes nog erger dan Suarez![]()

Gomes rent naar de scheidsrechter om te vragen om een rode kaart. Dat lijkt me duidelijk.
Het stinkt aan alle kanten!