N.E.C. 2007 - 2008
Ik zit echt met VERBAZING de fora van NEC een beetje door te lezen en wat de supporters nu te melden hebben, maar wat een vreselijke opportunisten zijn het toch ook. Gisteren was alles nog drama en wisten ze niet of Sibum nou wel een goede aankoop was ... en nu is hij ineens DE HELD VAN NIJMEGEN.
Ik moet het allemaal nog maar zien. NEC heeft echt wel vaker een goede wedstrijd gespeeld dit seizoen en ook geen geluk gehad... aan het scoren ligt het nog steeds en daar heeft Bobson geen verandering in gebracht.
Ik vraag me af of ze woensdag weer zo kunnen ballen tegen Groningen. Om eerlijk te zijn heb ik daar nog geen echte vertrouwen in. Tegen topclubs speelt NEC altijd wel goed (alhoewel ik dat vandaag ook echt niet had verwacht, geef ik toe).
Let maar op. Woensdag krijgt NEC weer op de kloten en is het publiek weer bezig met een nieuwe aktie... bahbah
Ik moet het allemaal nog maar zien. NEC heeft echt wel vaker een goede wedstrijd gespeeld dit seizoen en ook geen geluk gehad... aan het scoren ligt het nog steeds en daar heeft Bobson geen verandering in gebracht.
Ik vraag me af of ze woensdag weer zo kunnen ballen tegen Groningen. Om eerlijk te zijn heb ik daar nog geen echte vertrouwen in. Tegen topclubs speelt NEC altijd wel goed (alhoewel ik dat vandaag ook echt niet had verwacht, geef ik toe).
Let maar op. Woensdag krijgt NEC weer op de kloten en is het publiek weer bezig met een nieuwe aktie... bahbah
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Mwah...niet tegen mijn verwachting in eerlijk gezegd...
Ben wel blij er niet tussen gezeten te hebben, want wat Beloki schets klopt m.i. niet...de sfeer aan NECkant was geweldig namelijk...
Maar goed...het zegt alles over 'de staat' van onzz aller AJAX natuurlijk...

Ben wel blij er niet tussen gezeten te hebben, want wat Beloki schets klopt m.i. niet...de sfeer aan NECkant was geweldig namelijk...
Maar goed...het zegt alles over 'de staat' van onzz aller AJAX natuurlijk...

NEC toont kwaliteitsarmoede Ajax aan
NIJMEGEN (ANP) – Ajax maakte zondagmiddag tijdens de onbesliste uitwedstrijd bij NEC (1-1) nog maar eens duidelijk dat de huidige selectie niet voldoende kwaliteiten heeft om het seizoen succesvol af te sluiten.
Jeremain lens heeft voor NEC de 1-0 gescoord. Keeper Maarten Stekelenburg is geklopt. ANP PHOTO
De Amsterdammers mochten nog niet eens mopperen dat ze een punt overhielden aan een riskante speelwijze met vijf aanvallers in de tweede helft. Ajax bleef op drie punten staan van koploper PSV, dat in Venlo ook slechts één punt meenam.
Alle ogen bij Ajax blijven na alweer het zevende gelijke spel in deze competitie op Martin van Geel gericht. De technisch directeur vond voor aanvang van het seizoen geen goede opvolger voor Wesley Sneijder. Hij moet zijn club nu voor 1 februari, wanneer de markt voor transfers weer sluit, minimaal met een goede verdediger versterken.
Geld is in Amsterdam momenteel het kleinste probleem. Ajax heeft dankzij de verkopen van Sneijder, Ryan Babel en Tom de Mul nog zo’n 40 miljoen euro in kas voor aankopen. De vereniging beschikt echter ook over een technisch directeur die zich sinds zijn aantreden in 2005 nog niet met goede aankopen heeft kunnen onderscheiden.
Van Geel won aan krediet toen hij Edgar Davids en Jaap Stam terug naar Nederland haalde. De overige aanwinsten die Ajax de afgelopen tijd beter maakten, waren vooral spelers die het gros van de Nederlandse voetballiefhebbers allang kende.
Zo was Klaas-Jan Huntelaar topschutter van Heerenveen voordat hij naar Ajax verhuisde. Luis Suarez gold voor zijn overgang als smaakmaker van FC Groningen Kennedy Bakirciglü was vorig jaar één van de betere spelers van FC Twente. Ook nu zoekt de technische leiding van Ajax de beoogde versterkingen in de subtop van de eredivisie.
Bruno Silva is nog steeds de eerste keus om de gammele defensie te versterken. Voorzitter Joop Munsterman van FC Twente kreeg afgelopen week de vraag voorgelegd of hij Orlando Engelaar niet wil verkopen. Het blijft vreemd dat een club met een uitstraling als Ajax niet in staat is om de spelers als Suarez en De Silva al in Uruguay te ontdekken.
Hatem Trabelsi, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell waren de laatste spelers die via Ajax als relatief onbekende aankopen de Europese top bereikten. Zij arriveerden in 2001 op aandringen van de toenmalige technisch directeur Leo Beenhakker in Amsterdam. Van de overige aankopen uit het buitenland van de laatste zes jaar presteert op dit moment alleen nog de ervaren Gabri naar behoren.
Ajax begon de uitwedstrijd bij NEC zonder de geblesseerde verdedigers Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. John Heitinga ontbrak wegens een schorsing. De Amsterdammers troffen een tegenstander die zich de afgelopen week met Kevin Bobson, Jeroen Drost, Bas Sibum en Dani Fernandez versterkten. Van het kwartet aan aankopen begon alleen de laatstgenoemde Spanjaard niet. Hij wacht nog op een werkvergunning.
Vooral middenvelder Sibum bewees al in zijn eerste duel voor NEC dat hij een toegevoegde waarde is voor de formatie van Mario Been. Hij won niet alleen veel duels maar zorgde ook voor rust in het Nijmeegse spel.
NEC kwam in de zestiende minuut op voorsprong omdat George Ogararu te veel ruimte gaf aan Jeremain Lens. De huurling van AZ schoot dankbaar raak: 1-0.
Ajax kreeg pas grip op NEC nadat Koster in de tweede helft Leonardo en Dennis Rommedahl in het veld bracht. Zij vormden samen met Huntelaar, Suarez en Perez de vijfmansaanval van de Amsterdamse club. Huntelaar, Leonardo, Rommedahl en Suarez misten grote kansen op de gelijkmaker. Bobson en Peter Wisgerhof verzuimden namens NEC van het gebrek aan Amsterdamse verdedigers te profiteren.
Ajax kwam op gelijke hoogte na een blunder van Krisztian Vadocz. De Hongaar schoof de bal in de 73e minuut in de voeten van Huntelaar die onberispelijk raakschoot: 1-1. Suarez was in de hectische slotfase nog het dichtst bij een doelpunt. Hij zag zijn doelpunt wegens buitenspel afgekeurd.
NEC - Ajax 1-1 (1-0). 16. Lens 1-0, 73. Huntelaar 1-1. Scheidsrechter: Jol. Toeschouwers: 13.000. Gele kaart: Nalbantoglu (NEC), Gabri (Ajax).
NEC: Babos; Nalbantoglu, Wisgerhof, Pothuizen en Drost; Sibum, Vadocz en El-Akchaoui; Lens, Holman (80. Janssen) en Bobson (69. Worm).
Ajax: Stekelenburg; Ogararu (46. De Jong), Colin, Vertonghen en Emanuelson; Gabri, Perez en Davids (62. Leonardo); Bakircioglü (46. Rommedahl), Huntelaar en Suarez.
Bron: http://www.gelderlander.nl/
- Ramona
Zet 't maar hier neer...veel belangstelling zal er toch niet voor zijn...
maare BanJovi...jij had 't laatst over die KNVBbeker en de diverse categorieën of wat dan ook daarbinnen...dit is van de Beloftes he... wellicht is dat ook het antwoord op je vraag...( kon die vraag alleen zo snel niet meer vinden...)
Enniewee...toch netjes van die jonkjes van EnieSee...

Enniewee...toch netjes van die jonkjes van EnieSee...

KNVB Beker: Jong N.E.C. verslaat Jong Heerenveen: 3 - 2
Uitgegeven op 21 januari 2008 20:50
Jong N.E.C. is doorgedrongen tot de halve finales van het KNVB Bekertoernooi voor beloftenteams. Het team van trainer Wim Rip versloeg vanavond op 'De Eendracht' Jong SC Heerenveen met 3-2. De doelpunten voor Jong N.E.C. werden gemaakt door Bart van Brakel, Karim Fachtali en Joel Tshibamba.
(later meer)
Uitslagen kwartfinales:
Jong N.E.C. - Jong SC Heerenveen 3 - 2
Jong Feyenoord - Jong PSV 1 - 3
Jong AZ - Jong FC Den Bosch (wordt gespeeld op donderdag 24 januari)
Jong Willem II - Jong RKC Waalwijk (afgelast, nieuwe speeldatum nog niet bekend)
Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php
Sorry dat ik het dan niet begrijp hoor... maar Jong Heerenveen is er toch maar 1 van en die is uitgeschakeld door Quick Boys uit de KNVB Beker??
Dit is dus hetzelfde team?? (jong heerenveen)...
Dit is dus hetzelfde team?? (jong heerenveen)...
Nou... kan wel weer eens een spannend avondje worden morgen...
Vol hoop (en vrees) klopt mijn hart, maar zondag viel het ook allemaal mee... we zullen zien.
Vol hoop (en vrees) klopt mijn hart, maar zondag viel het ook allemaal mee... we zullen zien.
voetbalprimeur.nlDrost mag ook bij NEC bank warmhouden
Jeroen Drost mag na twee basisplaatsen ook bij NEC op de bank zitten. De terugkeer van Lorenzo Davids, die drie duels miste door een schorsing, gaat ten koste van de sc Heerenveen-huurling.
"Ik kijk naar hoe ik wedstrijden kan winnen met mijn spelers. Op die basis maak ik mijn keuzes", aldus coach Mario Been tegen Omroep Gelderland. Drost was juist naar de Nijmegenaren gekomen, omdat hij het plaatsnemen op de bank in Heerenveen beu was.
Ook de nieuwe Spaanse verdediger Dani Fernandez, die inmiddels speelgerechtigd is, begint op de bank. Jhon van Beukering en Tim Janssen beginnen in en tegen Groningen ook weer als reserve. Niet beschikbaar zijn Muslu Nalbantoglu en Jonas Olsson door schorsingen.
- Ramona
Voor de vele Ottenfans opzich positief nieuws...

Otten: "Veel gebeurd in de afgelopen week"
Door: Steven | Gepubliceerd: Vandaag 10:47
Waar ik vorige week nog alleen mijn zorg uitsprak ten aanzien van mijn knie, is dit in de afgelopen week bevestigd en middels een operatie ook alweer verholpen. Veel gebeurd dus de afgelopen week. Naar aanleiding van de groepstrainingen reageerde mijn knie dusdanig dat de fysio's bij de club het niet verantwoord achtten om aan de groepstraining afgelopen maandag (dag voor de wedstrijd tegen FC Zwolle) deel te nemen. Daarentegen werd er besloten om langs de orthopeed te gaan en zijn mening te vragen betreffende de kwestie.
Ook werd er besloten een scan te maken om te kijken waar de reactie in mijn knie mogelijk door werd veroorzaakt. Het vermoeden was dat er misschien toch een scheurtje in mijn binnenmeniscus zat of dat zich een cyclops (littekenweefsel) had gevormd in mijn knie. De afspraak met Heyboer (orthopeed) stond woensdag gepland, dat betekende dus afwachten. Gelukkig lukte het me om op dinsdag alvast een scan te laten maken zodat ik die mee kon nemen naar Heyboer. Dan zou hij direct uitsluitsel kunnen bieden. Dit was echter niet het geval, aan de hand van de scan kon hij niet uitsluiten dat het goed zat in mijn knie.
Ik had twee opties: optie 1 was een rustperiode inlassen, zodat mijn knie tot rust kon komen. Zodra dat geval was zou ik deze weer gaan belasten en was het afwachten of de knie rustig bleef. Met het risico dat hetzelfde zou gebeuren en een operatie alsnog noodzakelijk zou zijn. Optie 2 was direct een kijkoperatie. Waarbij de mogelijkheid aanwezig was dat er niks afwijkends gevonden zou worden en ik alsnog het hierboven beschreven plan zou moeten volgen, in de wetenschap dat er niks mis is met mijn knie. Er bestond natuurlijk ook de mogelijkheid dat er wel iets gevonden werd en dan zouden ze dat direct kunnen verhelpen en aan de hand van hetgeen dat aangetroffen werd in mijn knie, zou er dan een nieuw revalidatieplan opgesteld worden.
Ik heb gekozen voor optie 2. De belangrijkste reden hiervoor was dat ik duidelijkheid wilde. Dat stond voor mij voorop. Dan wist ik waar ik aan toe was en kon ik met een gerust hart verder. Tijdens de kijkoperatie bleek er inderdaad toch een scheurtje in mijn binnenmeniscus te zitten. Hierdoor hebben ze 10% van mijn meniscus moeten verwijderen. Tevens bleek zich een cyclops te hebben gevormd rond mijn kruisband, deze hebben ze ook verwijderd.
Maar dat was nog niet alles, ook hebben ze een stukje slijmvlies verwijderd. Deze was namelijk geïrriteerd en daardoor opgezet. Een deel hiervan hebben ze op kweek gezet om te kijken wat hiervan de oorzaak was. Het kan namelijk zijn dat het slijmvlies reageert op de schroeven in mijn knie die mijn kruisband op de juiste plek houden. Maar dat is afwachten. En, omdat ze toch bezig waren, hebben ze ook de tunnel van mijn kruisband ietsje ruimer gemaakt. Hierdoor kan ik mijn knie beter strekken.
Al met al is het een zeer nuttige en noodzakelijke ingreep gebleken, ik ben dus ook blij dat het achter de rug is en ik weer vooruit kan kijken.
Ik heb nu wel iets meer tijd nodig om terug te komen en we gaan van week tot week bekijken hoe het gaat en welke stappen ik in die week ga maken. Het allerbelangrijkste is dat mijn knie droog (vochtvrij) wordt en niet langer reactief blijft. Zodra dat het geval is, staat niets een terugkeer in de weg.
Ik vind het heel erg vervelend dat deze operatie nodig is geweest, het heeft de weg naar mijn rentree misschien iets verlengd. Maar het heeft er tevens voor gezorgd dat ik weer helemaal de oude zal zijn op het moment dat ik weer terug ben. Ik zal er alles aan doen om er zo snel mogelijk weer te staan, maar geduld is het belangrijkste op dit moment. Hoe moeilijk dat nu ook is.
Groeten, Mark
Bron: http://www.forzanec.nl/
- Ramona
En de voorbeschouwing tegen Groningen...
Arbitragezaak tegen Babos is geseponeerd ook, las ik net...
Arbitragezaak tegen Babos is geseponeerd ook, las ik net...
In de midweekse wedstrijd uit naar Groningen kan trainer Mario Been zijn borst voor de zoveelste keer natmaken in januari. Nog steeds kan de trainer niet op een voltallige selectie rekenen. De schorsingen van Jonas Olsson en Muslu Nalbantoglu gooien roet in het eten.
FC Groningen draait wederom een goed seizoen en dat kan niet langer toeval genoemd worden. Al twee jaar achtereen werd er Europees voetbal gehaald ook dit jaar doen de Noorderlingen hoog mee in het linkerrijtje. Achter de traditionele top drie van Nederland kloppen zij, samen met FC Twente en SC Heerenveen nadrukkelijk aan de deur. Dat is voor een groot gedeelte de verdienste van trainer Ron Jans; inmiddels de langst zittende trainer in het betaalde voetbal. Door een sterk scoutingsapparaat en dito beleid gaat het FC Groningen voor de wind. Met het kopen van jonge talenten en vervolgens verkopen (met meestal de nodige pijn en moeite) hebben ze in de provincie Groningen een aardige reputatie opgebouwd. Dit resulteerde afgelopen week nog in de transfer van Mathias Cahais, aanvoerder van Argentinië onder 21, onder meer begeerd door Real Madrid.
Woensdagavond zal Jans spelen in zijn vertrouwde 4-4-2 formatie met een ruit op het middenveld. De opkomende backs (Hiariej en Stenman) en de controlerende architect (Lindgren) vormen een karakteristiek punt van de Groningse formatie.
NEC kan op dit moment niet buigen op een vaste spelopstelling. Mario Been is dit seizoen al veelvuldig geswitched van formatie maar lijkt tegen Groningen te kiezen voor een 3-4-3 systeem. De twee spitsen van de groen-witten worden bewaakt door Peter Wisgerhof en Youssef El-Akchaoui, die een linie terugzakt na afgelopen zondag. Patrick Pothuizen zal tussen hen in fungeren als de voetballende vrije man. Op het middenveld komt Lorenzo Davids terug in het elftal. Hij zal samen met Krisztian Vadocz, Brett Holman en publiekslieveling in spé Bas Sibum het spel van de Groningers op het middenveld ontregelen. Aankomende zondag kan Mario Been pas weer beschikken over Jonas Olsson die daarom niet tegen zijn goede vriend Rasmus Lindgren komt te spelen.
Bron: http://www.forzanec.nl/
Omroepgelderland.nlNieuwe proefspeler bij NEC
NIJMEGEN - Bij NEC is sinds dinsdag de Sloveen Dzengis Cavusevic op proef.
De 20-jarige aanvaller speelt voor NK Donzale dat op dit moment bovenaan staat in de hoogste Sloveense voetbalcompetitie. Cavusevic maakte dit seizoen pas twee minuten zijn opwachting in de hoofdmacht van de Sloveense koploper.
Hoe lang zijn proefperiode bij de Nijmeegse club duurt, is niet duidelijk. Dinsdag speelt een selectie van NEC een oefenduel om enkele proefspelers nader aan het werk te zien. Naast Cavusevic en Nouri spelen ook een speler van Ajax en Anderlecht.
Weet iemand wie dit (van Ajax) zou moeten zijn??
Ogararu? ;)
Het zijn proefspelers ramoon... dus ben maar niet bang... die komen over het algemeen niet naar NEC... spelen alleen een paar keer mee en dan mogen ze weer gaan...Ramona schreef:Goh...ik dacht dat er niemand meer bij zou komen...?
voetbalprimeur.nlVoormalig RKC-speler Kage op proef bij NEC
De 18-jarige Hervé Kage is de derde proefspeler die op dit moment actief is bij NEC. De speler van het Belgische Anderlecht mag naast Emin Nouri en Dzengis Cavusevic ook proberen een contract af te dwingen.
Kage speelde vorig seizoen op huurbasis voor RKC Waalwijk en krijgt volgens De Gelderlander een nieuwe kans in Nederland. De middenvelder kon bij de Brabantse club vorig jaar niet imponeren. In totaal speelde hij slechts drie duels mee, waarvan twee als invaller. Bij Anderlecht speelde de jongeling dit seizoen nog geen minuut mee in de hoofdmacht.
Trainer Mario Been heeft het met al die proefspelers maar druk in Nijmegen. Naast Nouri en Cavusevic was ook de Belg Jonathan Walasiak, zonder succes, al op proef bij NEC.
Kweet nog steeds niet wie die ajaxprutser is... :)
- Ramona
Wie die Ajacied is komen ze op het NECforum vooralsnog ook niet achter...dit schreef de beheerder echter en hij heeft ook de officiele NECsite onder zijn hoedde...
Frans schreef:Het zijn sowieso allemaal geen spelers die men als directe versterkingen voor het eerste ziet. Er wordt getest voor Jong NEC en met het oog op de toekomst. Verder zijn het allemaal spelers die bij NEC worden aangeboden, een paar dagen meetrainen, NEC niets kosten. Baadt het niet, schaadt het niet en met een beetje geluk zit er een keer een goede speler tussen die je dan direct kan vastleggen.
Pf... wat een verhaal zeg... prutser... je zelf met de kerst helemaal volgourmetten en nu dit... blablabla... en maar roepen dat je hart voor de club hebt... geloof dr geen drol van... anders had je wel wat minder champagne weg kunnen likken en minder olibollen snaaien met kerst en oud-en nieuw...
Van Beukering: sterker en lichter
Door: Steven | Gepubliceerd: Vandaag 08:59 | Laatst bewerkt: Vandaag 12:55 | 9 reacties
Jhonny van Beukering viel tegen Groningen getergd in, net als in de wedstrijd eerder tegen FC Twente.
''Je wilt graag in de basis starten'', zegt de aanvaller. ''Dat lukt niet door mijn eigen stomme fout. Ik ben te zwaar. Daar moet je voor boeten. Als je speelt wil je wat terug doen door je 100% in te zetten. Ik heb deze week vier wedstrijden gespeeld. Ik voel dat ik sterker word. Sterker en lichter.''
Van Beukering maakt zich zorgen over hoe het gaat met NEC. ''Iedereen wint deze weken wel een keer, behalve wij. Dat moet snel veranderen. Zondag moeten we alles geven voor winst.''
Bron: Omroep Gelderland
Voor hij die hersenschudding kreeg was hij op gewicht... hij was 7 kilo te zwaar... dat is hij dus aangekomen in 2 a 3 weken... MET KERST... Dat kom ik nog niet eens aan man... in 2 weken... heeft m.i. weinig met die hersenschudding te maken...
En hij zegt het zelf ook... ''Dat lukt niet door mijn eigen stomme fout. Ik ben te zwaar. Daar moet je voor boeten"
Die eigen stomme fout is gewoon geweest dat hij zich helemaal heeft volgevroten...
En hij zegt het zelf ook... ''Dat lukt niet door mijn eigen stomme fout. Ik ben te zwaar. Daar moet je voor boeten"
Die eigen stomme fout is gewoon geweest dat hij zich helemaal heeft volgevroten...
Voormalig algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax gaat bij NEC aan de slag als Parttime extern adviseur. Van Eijden gaat kijken naar het profiel en de positie van een nieuwe voorzitter van de RvC. Ook brengt hij advies uit over de structuur van NEC.
Aldus Omroep Gelderland
Aldus Omroep Gelderland
En Ramoon... al zin in volgend jaar... avondje Emmen? ;)
Ik snap de kop van dit artikel niet zo met het vetgedrukte.. *neemt nog een slok rode wijn*
Muslu wil duidelijkheid van NEC
Met de komst van vier nieuwe spelers in Nijmegen is de toekomst van Muslu Nalbantoglu vooralsnog ongewis. De rechtsback was in de eerste helft van het seizoen een vaste waarde, maar lijkt zijn plek kwijt te raken aan de Spanjaard Dani Fernández.
"Ik heb geen idee wie er start", vertelt Muslu tegenover Omroep Gelderland. "Het verlossende woord is aan de trainer. Ik speel goed de laatste weken, ook al zijn de resultaten de laatste weken niet altijd goed. Maar als Fernández beter is, moet hij spelen."
Muslu zou in januari om de tafel gaan met NEC, voor de vernieuwing van zijn contract. "Ik heb nog niets gehoord. Ik ben normaal een man van mijn woord. Ik maak me niet zo druk, want zo zo werkt die vreemde voetbalwereld", aldus de 24-jarige rechtsback laconiek.
Ik snap de kop van dit artikel niet zo met het vetgedrukte.. *neemt nog een slok rode wijn*
Muslu wil duidelijkheid van NEC
Met de komst van vier nieuwe spelers in Nijmegen is de toekomst van Muslu Nalbantoglu vooralsnog ongewis. De rechtsback was in de eerste helft van het seizoen een vaste waarde, maar lijkt zijn plek kwijt te raken aan de Spanjaard Dani Fernández.
"Ik heb geen idee wie er start", vertelt Muslu tegenover Omroep Gelderland. "Het verlossende woord is aan de trainer. Ik speel goed de laatste weken, ook al zijn de resultaten de laatste weken niet altijd goed. Maar als Fernández beter is, moet hij spelen."
Muslu zou in januari om de tafel gaan met NEC, voor de vernieuwing van zijn contract. "Ik heb nog niets gehoord. Ik ben normaal een man van mijn woord. Ik maak me niet zo druk, want zo zo werkt die vreemde voetbalwereld", aldus de 24-jarige rechtsback laconiek.
- Ramona
Smoel, BanJovi...
(en oki, oki...echt florissant ziet het er niet uit...(m'n kop zit niet helemaal in het zand...)
...maaaaaaaaar...ik heb nog steeds vertrouwen...
)
En w.b. de KnuffelTurk...tja... zat eraan te komen zijn vraag natuurlijk gezien de versterkingen...
Hopelijk kan-ie bijtekenen...
Maar goed...
Morgenmiddag worden we eerst opgewarmd door de muziek van Holman...en dat ze die power daarvan maar godverdegodverrrrr mee mogen nemen hun spel in...bloed, zweet en tranen...dan komt het goed...

(en oki, oki...echt florissant ziet het er niet uit...(m'n kop zit niet helemaal in het zand...)
...maaaaaaaaar...ik heb nog steeds vertrouwen...

En w.b. de KnuffelTurk...tja... zat eraan te komen zijn vraag natuurlijk gezien de versterkingen...

Hopelijk kan-ie bijtekenen...
Maar goed...
Morgenmiddag worden we eerst opgewarmd door de muziek van Holman...en dat ze die power daarvan maar godverdegodverrrrr mee mogen nemen hun spel in...bloed, zweet en tranen...dan komt het goed...

De muziek van.....Brett Holman
Uitgegeven op 25 januari 2008 20:50
Zondagmiddag luisteren we, zoals bij elke thuiswedstrijd van N.E.C., weer naar de muziek van een selectiespeler van N.E.C. Zondag de beurt aan aanvallende middenvelder Brett Holman.
Nummer 1: Men at Work met Land down under
Het is een Australisch liedje dus automatisch doet het me denken aan mijn geboorteland. Het is echt niet zo dat ik dit elke dag met heimwee luister, maar ik vind het natuurlijk wel heel leuk om Australische muziek te horen.
Nummer 2: Linkin Park met What I’ve done
Ik vind het echt een leuk nummer. Ik draai het vaak voor de wedstrijd. Muziek geeft me altijd een extra drive en daar hoort dit nummer zeker bij.
Nummer 3: Limp Bizkit met Rollin’
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als bij Linkin Park alleen dit nummer is nog wat harder. Muziek speelt best een belangrijke rol in mijn leven. Ik ben er vaak mee bezig en vind het erg leuk dat we nu voor de wedstrijd onze keuze horen tijdens de warming up.
Brett Holman
foto: Broer van den Boom
Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/