Harm schreef:Tuurlijk niet. Hoe meer nsb'ers, hoe minder joden

Precies. Ene Jason Oost maakt aanvankelijk ook veel indruk bij RKC.Peter schreef:Ach, die Amrabat is toch ook een hype. Heb hem 2x live gezien, beide keren nog voordat hij 'doorbrak, en toen vond ik het een leuk handenbindertje. Eerst maar eens zien of hij kan doorbreken op het niveau van Twente of Roda en daarna zien we wel verder. Ik vind hem namelijk nog lang zo goed niet.
Lazovic juicht niet na spreekkoren
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - De relatie tussen de supporters van PSV en Danko Lazovic is danig bekoeld. De Servische aanvaller was in het thuisduel met Sparta duidelijk niet gecharmeerd van de pro-Koevermans spreekkorren in het Philips Stadion. Lazovic juichte dan ook niet nadat hij PSV in de eerste helft op een 1-0 voorsprong bracht.
Danko Lazovic juicht niet nadat hij PSV op een 1-0 voorsprong heeft gezet.
Saillant detail is dat Lazovic in de 65e minuut door trainer Sef Vergoossen naar de kant werd gehaald. Zijn vervanger was tot groot genoegen van het Eindhovense publiek Danny Koevermans. 'De Koef' kwam echter niet tot scoren. PSV won het duel uiteindelijk met 3-1.
'Espanyol kan zich moeite besparen'
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Danny Koevermans blijft gewoon bij PSV. In Spaanse media duiken verschillende berichten op dat Espanyol in de aanvaller een tijdelijke oplossing ziet voor de offensieve problemen. "Espanyol kan zich de moeite besparen", aldus manager voetbalzaken Stan Valckx van de Eindhovenaren.
Danny Koevermans is van grote waarde voor PSV.
Espanyol-voorzitter Daniel Sánchez Llibre zei tegen een Catalaanse omroep dat Koevermans één van de opties is.
Volgens Valckx heeft de club uit Barcelona zich nog niet gemeld in Brabant. " Wij laten niemand meer gaan", aldus de oud-speler van PSV.
SorryPeter schreef:Hij is op het randje, Harm.![]()
Ach, die Amrabat is toch ook een hype. Heb hem 2x live gezien, beide keren nog voordat hij 'doorbrak, en toen vond ik het een leuk handenbindertje. Eerst maar eens zien of hij kan doorbreken op het niveau van Twente of Roda en daarna zien we wel verder. Ik vind hem namelijk nog lang zo goed niet.