AZ 2007 - 2008
Je topscoorder afserveren voordat de nieuwe spitsen zich hebben bewezen is gewoon ontzettend dom, dat is toch overduidelijk.
Iedereen die zelf heeft gevoeltbald weet dat, nieuwe spelers moeten zich eerst bewijzen. Krijgen ze meteen de voorkeur dan is dat vragen om problemen, helemaal als ze het niet meteen waar kunnen maken.
Een beginnersfout van Van Gaal, erg amateuristisch.
Iedereen die zelf heeft gevoeltbald weet dat, nieuwe spelers moeten zich eerst bewijzen. Krijgen ze meteen de voorkeur dan is dat vragen om problemen, helemaal als ze het niet meteen waar kunnen maken.
Een beginnersfout van Van Gaal, erg amateuristisch.
Kom, laat ik eens Wiekentkezig doen. Hierbij het hele vonnis in de zaak Alves. Let op punt 27. Heerenveen kan nu met andere clubs onderhandelen.
Het stinkt aan alle kanten!
Blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen...het gaat er namelijk niet om dat Koef reserve zou gaan worden bij AZ of nu reserve is bij PSV. Het gaat erom dat Van Gaal vooraf tegen Koef aangaf hij de 4e spits zou gaan worden, omdat zowel Pelle als Ari de voorkeur gingen krijgen. En dat terwijl beide nieuwelingen zich nog totaal niet bewezen hadden en Koef de topscoorder van AZ was.Bertje schreef:Afserveren? Van Gaal heeft niemand afgeserveerd. Of doet Vergoossen nu hetzelfde?
Een volledig andere situatie dus voor Koef dan zijn huidige bij PSV, dat heeft er helemaal niets mee te maken.
Maar ik mag er dus vanuit gaan dat jullie nooit in teamverband gevoetbald hebben ?
Sjees Luc, nu moet ik al die namen voluit gaan typen...wat doe je me aanLucaS schreef:Ik kan er niet zo goed tegen, geldt overigens ook voor urby, Zlatan en dergelijke (hoewel iets minder). maar wellicht ben ik daarin de enige, en het is natuurlijk geen belangrijke opmerking.

Maar ik zal mijn best doen.
Het is misschien wel een reactie die in het voetbal vaak voorkomt maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Ik vind het nogal slap. Je kunt ook gewoon de handschoen oppakken en laten zien dat je beter bent. De Waterreus mentaliteit. Helaas komt dat veel te weinig voor in het voetbal.Baseman schreef:Blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen...het gaat er namelijk niet om dat Koef reserve zou gaan worden bij AZ of nu reserve is bij PSV. Het gaat erom dat Van Gaal vooraf tegen Koef aangaf hij de 4e spits zou gaan worden, omdat zowel Pelle als Ari de voorkeur gingen krijgen. En dat terwijl beide nieuwelingen zich nog totaal niet bewezen hadden en Koef de topscoorder van AZ was.Bertje schreef:Afserveren? Van Gaal heeft niemand afgeserveerd. Of doet Vergoossen nu hetzelfde?
Een volledig andere situatie dus voor Koef dan zijn huidige bij PSV, dat heeft er helemaal niets mee te maken.
Maar ik mag er dus vanuit gaan dat jullie nooit in teamverband gevoetbald hebben ?
Nil volentibus arduum
hehe. Misschien ben ik de enige! Zal ik er eens een polletje aan wagen of we jou (en anderen natuurlijk) wel met meerwerk moete opschepen?Baseman schreef:Sjees Luc, nu moet ik al die namen voluit gaan typen...wat doe je me aanLucaS schreef:Ik kan er niet zo goed tegen, geldt overigens ook voor urby, Zlatan en dergelijke (hoewel iets minder). maar wellicht ben ik daarin de enige, en het is natuurlijk geen belangrijke opmerking.![]()
![]()

Concurreren met een dure aankoop valt niet mee. Van Gaal liep weg met Pellè. In Italié hadden ze zitten pitten, et cetera. Koef... eh...Koevermans zal niet geloofd hebben dat hij een eerlijke kans kreeg. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.Marillion schreef:Het is misschien wel een reactie die in het voetbal vaak voorkomt maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Ik vind het nogal slap. Je kunt ook gewoon de handschoen oppakken en laten zien dat je beter bent. De Waterreus mentaliteit. Helaas komt dat veel te weinig voor in het voetbal.
Van Gaal deed ook heel ingewikkeld. Een basisplaats zat er niet in voor Koevermans, maar hij moest wel per se blijven. Zeg dan of je iemand wél of niet nodig hebt.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom moet je nou weer beginnen met "blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen" en "jullie hebben zeker nooit in teamverband gevoetbald"? Totaal irrelevant, want we waren hier gewoon een inhoudelijke discussie op basis van argumenten aan het voeren, waarbij iemands achtergrond dus niet van belang is. Maar omdat je er kennelijk interesse in hebt: lezen gaat mij over het algemeen prima af en ik voetbal in teamverband.Baseman schreef:Blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen...het gaat er namelijk niet om dat Koef reserve zou gaan worden bij AZ of nu reserve is bij PSV. Het gaat erom dat Van Gaal vooraf tegen Koef aangaf hij de 4e spits zou gaan worden, omdat zowel Pelle als Ari de voorkeur gingen krijgen. En dat terwijl beide nieuwelingen zich nog totaal niet bewezen hadden en Koef de topscoorder van AZ was.Bertje schreef:Afserveren? Van Gaal heeft niemand afgeserveerd. Of doet Vergoossen nu hetzelfde?
Maargoed: Louis gaf aan dat Koevermans in beginsel geen basisplaats zou hebben, maar dat er twee nieuwe spitsen zouden komen voor wie hij een basisplaats in gedachte had. Is dat hetzelfde als afserveren? Zoals ik al zei: Vergoossen kiest ook voor Lazovic, terwijl Koevermans zich toch wel iets meer bewezen heeft (want hij is clubtopscorer). Precies hetzelfde. In beide gevallen geeft de trainer aan dat hij in principe kiest voor een spits (of in Louis' geval: twee spitsen) en dat Koevermans dus in principe op de bank zit. Misschien is het wel exemplarisch voor Koevermans dat hij zowel bij AZ als bij PSV ging zeuren toen hij op de bank kwam?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
**** Baseman heeft last van het calimerosyndroom. Vergoossen geeft gewoon aan dat Koevermans geen basisplek heeft. Zo gaat dat, maar meneer gaat nu huilen in de pers. De geest van Perez waant nog steeds rond in eindhoven.Bertje schreef:Waarom moet je nou weer beginnen met "blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen" en "jullie hebben zeker nooit in teamverband gevoetbald"? Totaal irrelevant, want we waren hier gewoon een inhoudelijke discussie op basis van argumenten aan het voeren, waarbij iemands achtergrond dus niet van belang is. Maar omdat je er kennelijk interesse in hebt: lezen gaat mij over het algemeen prima af en ik voetbal in teamverband.Baseman schreef:Blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen...het gaat er namelijk niet om dat Koef reserve zou gaan worden bij AZ of nu reserve is bij PSV. Het gaat erom dat Van Gaal vooraf tegen Koef aangaf hij de 4e spits zou gaan worden, omdat zowel Pelle als Ari de voorkeur gingen krijgen. En dat terwijl beide nieuwelingen zich nog totaal niet bewezen hadden en Koef de topscoorder van AZ was.Bertje schreef:Afserveren? Van Gaal heeft niemand afgeserveerd. Of doet Vergoossen nu hetzelfde?
EDIT: niet schelden s.v.p.
Doe een beetje normaal wil je ...goodfella schreef:**** Baseman heeft last van het calimerosyndroom. Vergoossen geeft gewoon aan dat Koevermans geen basisplek heeft. Zo gaat dat, maar meneer gaat nu huilen in de pers. De geest van Perez waant nog steeds rond in eindhoven.Bertje schreef:Waarom moet je nou weer beginnen met "blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen" en "jullie hebben zeker nooit in teamverband gevoetbald"? Totaal irrelevant, want we waren hier gewoon een inhoudelijke discussie op basis van argumenten aan het voeren, waarbij iemands achtergrond dus niet van belang is. Maar omdat je er kennelijk interesse in hebt: lezen gaat mij over het algemeen prima af en ik voetbal in teamverband.Baseman schreef: Blijkbaar is lezen een groot probleem voor sommigen...het gaat er namelijk niet om dat Koef reserve zou gaan worden bij AZ of nu reserve is bij PSV. Het gaat erom dat Van Gaal vooraf tegen Koef aangaf hij de 4e spits zou gaan worden, omdat zowel Pelle als Ari de voorkeur gingen krijgen. En dat terwijl beide nieuwelingen zich nog totaal niet bewezen hadden en Koef de topscoorder van AZ was.
Blij met de punten ...
Doet me een beetje denken aan de tijd dat Gerie nog trainer was en Bommeltje, Reusie, Kezza en Fredje nog in Brabant speelden. Eén en al gemoedelijkheid in de poulefase van de CL.LucaS schreef:hehe. Misschien ben ik de enige! Zal ik er eens een polletje aan wagen of we jou (en anderen natuurlijk) wel met meerwerk moete opschepen?Baseman schreef:Sjees Luc, nu moet ik al die namen voluit gaan typen...wat doe je me aanLucaS schreef:Ik kan er niet zo goed tegen, geldt overigens ook voor urby, Zlatan en dergelijke (hoewel iets minder). maar wellicht ben ik daarin de enige, en het is natuurlijk geen belangrijke opmerking.![]()
![]()