N.E.C. 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » za feb 02, 2008 8:53 am

Wisgerhof keert terug van schorsing
Door: William | Gepubliceerd: Gisteren 16:06

Bij NEC voert trainer Mario Been geen onnodige wijzigingen door voor de confrontatie met Heracles.

De enige wijziging in het basiselftal van NEC is de terugkeer van aanvoerder Peter Wisgerhof. Hij speelt centraal achterin naast Patrick Pothuizen die de geblesseerde Jonas Olsson vervangt. De blessure van Olsson lijkt mee te vallen. De Zweed heeft een scheurtje in zijn enkelband en zou 6 tot 8 weken zijn uitgeschakeld. De verwachting is dat hij na AZ-thuis al inzetbaar is.

Opstelling: Babos; Muslu, Wisgerhof, Pothuizen, El-Akchaoui; Sibum, Holman, Vadocz; Lens, Van Beukering, Bobson.

Bron: Omroep Gelderland
Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

:cheer.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 02, 2008 9:31 am

NEC wil eindelijk eens op vreemde bodem zegevieren
door Harry Arts

NIJMEGEN - NEC heeft dit seizoen nog geen uitwedstrijd gewonnen. Een trendbreuk, vanavond tegen Heracles, zou goed van pas komen.

Afbeelding
Peter Wisgerhof foto Theo van Zwam

De Nijmeegse club, voorlaatste op de ranglijst, zal onderhand ook op vreemde bodem punten moeten pakken, wil het de nacompetitie (of erger) voorkomen.

Mario Been stuurt in Almelo praktisch hetzelfde elftal het kunstgras op dat afgelopen zondag afrekende met FC Utrecht. "Dit elftal is gebaat bij vastigheden, ik ga nu niet meer experimenteren. Ook niet met Dani Fernandez. Hij maakte afgelopen maandag in het tweede een goede indruk, maar ik ben dik tevreden over Muslu."

Van de basiself tegen Utrecht ontbreekt alleen de aan zijn enkel geblesseerde Jonas Olsson. Zijn plaats wordt ingenomen door Peter Wisgerhof die terugkeert van een schorsing.

De kwetsuur van Olsson geneest overigens voorspoediger dan verwacht. De Zweed huppelde gisterochtend alweer vrolijk door de catacomben van De Goffert. Op slippers weliswaar, en er zat nog een flink ei op de enkel, maar toch… "Ik herstel altijd snel. Lopen gaat alweer redelijk, alleen draaien nog niet. De pijn valt wel mee. Zeker vergeleken met zondag. Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad op een voetbalveld."

Heracles was een van de drie tegenstanders die NEC in de eerste competitiehelft wist te verslaan. Op 9 november werd het 3-0. Sindsdien is er echter het nodige veranderd bij de Almelose club. Trainer Ruud Brood werd vervangen door Gert Heerkes. Die kreeg er bovendien met Garcia-Garcia (Heerenveen), Lakic (Hertha BSC), Christensen (Charlton Athletic) en Robbert Schilder (Ajax) serieuze versterkingen bij. Been: "We moeten daar niet wakker van liggen. Het blijft Heracles. Als wij brengen wat we kunnen brengen, dan moeten wij daar een goed resultaat kunnen neerzetten."

Eigenlijk maakt Been zich drukker om de ondergrond dan op de opponent. " Spelen op kunstgras blijft een apart fenomeen, al speelt NEC daar meestal goed. Het blijft wennen. Daarom hebben we van de week ook bij Juliana getraind. Ze hebben daar nagenoeg hetzelfde kunstgras als in Almelo."

Trainer Gert Heerkes van Heracles schat de kansen als fifty-fifty in. "Ze hebben zich behoorlijk versterkt in de winterstop en ze zijn gesterkt door de winst op FC Utrecht en het gelijkspel tegen Ajax. Ik verwacht een spannende wedstrijd met twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn."

- Opstelling NEC: Babos; Nalbantoglu, Wisgerhof, Pothuizen, El-Akchaoui; Sibum, Holman, Vadocz; Lens, Van Beukering, Bobson.

Bron: http://www.gelderlander.nl/sport/

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 02, 2008 9:26 pm

:cheer.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za feb 02, 2008 9:33 pm

Die Lens toch. Maakt evenveel goals als El Hamdaoui en Pellè samen. :hypocrite.gif:

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » za feb 02, 2008 10:15 pm

Moon,

Van harte gefelies ............... :headbang.gif:

Heeft mijn duimen toch geholpen .... :hupajax.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 02, 2008 10:18 pm

:biggthumpup.gif:

Thnx, FenerBahce... brooodnodige 3 punten...en daarbij de klop over de Waal... :cheer.gif: nu morgen onzz aller AJAX nog... :hupajax.gif:

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » za feb 02, 2008 10:26 pm

Ramona schreef::biggthumpup.gif:

Thnx, FenerBahce... brooodnodige 3 punten...en daarbij de klop over de Waal... :cheer.gif: nu morgen onzz aller AJAX nog... :hupajax.gif:
Die wedstrijd heb ik ook gezien, Heerenveen scoort zo simpel, arm vitesse ... :hypocrite.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za feb 02, 2008 10:26 pm

Gefeliciteerd Ramoon. NEC hoort niet in de Jupiler thuis maar gewoon in de eredivisie, ook als je kijkt na de stadion grootte in vergelijking tot kleinere teams!
Pompiedom

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 02, 2008 10:29 pm

Thnx, Maurice... :koe.gif:

Wb stadion...daarbij liggen er ook nog erg fraaie edoch erg ambitieuze plannen...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 03, 2008 12:32 am

Counteren tegen een concurrent... :excited.gif:

Gezien de punten die we de laatste jaren tegen NEK verliezen zie ik ze liever met een blikje Jupiler in de hand.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo feb 03, 2008 12:35 am

NEK ligt toch nog mooi op schema voor de degradatiepleeoffs zodat het lijden van Ramona nog wat langer gerekt wordt?

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Ramona

Bericht door Ramona » ma feb 04, 2008 8:27 am

Nou poe eej...wat een lijden was dat die zaterdagavond... :excited.gif: :dance.gif:

NEC wint cruciaal uitduel tegen Heracles Almelo

N.E.C. heeft zaterdagavond tegen Heracles Almelo goede zaken gedaan. In een heuse zespuntenwedstrijd boekten de Nijmegenaren de eerste uit-overwinning sinds maart 2007: 0-2. Grote man aan Nijmeegse zijde was aanvaller Jeremain Lens, die twee scoorde.

N.E.C. begon in Almelo in een logische opstelling aan de wedstrijd. Achterin nam de van een schorsing teruggekeerde Wisgerhof de plek in van de geblesseerde Jonas Olsson. Voorin kreeg Van Beukering weer een basisplaats, met naast hem de twee snelle vleugelspelers Lens en Bobson. Heracles moest het doen zonder de net herstelde Everton. Twee andere bekende namen - Gluscevic en Van den Bergh - begonnen op de bank.

N.E.C. startte wat onwennig. In de eerste twintig minuten liet het de tukkers ver komen. Met name op het middenveld mochten de Heracles-spelers regelmatig vrij oprukken. De Heerenveen-huurling Garcia-Garcia liet zien waarom hij nu al door de Heracles-supporters tot publiekslieveling is verkozen; de verdedigende middenvelders van N.E.C. - Sibum en Vadocz - hadden geen antwoord op de kleine wendbare Spanjaard.

Na twintig minuten kreeg N.E.C. iets meer grip op de tegenstander. Steeds vaker werden de aanvallen onderbroken en de Nijmeegse ploeg ging ook iets beter voetballen. Het betere spel van N.E.C. resulteerde vrijwel meteen in de eerste treffer: na een snelle uitbraak kwam de bal via Holman en Vadócz bij Lens, die enigszins gelukkig (via de kluts) achter doelman Pieckenhagen tikte. Eén kans, één doelpunt: een ongekende luxe voor de moeilijk scorende ploeg van Been. Na de 0-1 was Heracles even de kluts kwijt, waardoor N.E.C. de eerste helft vrij rustig uit kon spelen.

De tweede helft was grotendeels een kopie van de eerste. De eerste twintig minuten na rust waren in het voordeel van de thuisploeg, die in de 48e minuut de eerste kans - een enorme voor Lakic - creëerde. Babos redde echter prima. Daarna volgden vier kansen voor Heracles: een vrije trap van Garcia-Garcia, kopballen van Wytens en wederom Lakic, en een scrimmage waarin de N.E.C.-defensie maar net overeind bleef. In de 69e minuut maakte uitblinker Lens aan alle onzekerheid een eind door na een magistrale solo vanaf eigen helft de 0-2 te maken.

Heracles reageerde door zowel Gluscevic, Van den Bergh als Everthon erin te brengen, maar N.E.C. kwam eigenlijk niet meer in de problemen. Het had de voorsprong tegen het gefrustreerde Heracles nog kunnen uitbreiden, maar zowel Holman als Worm hadden het vizier niet op scherp staan. In de slotfase moest Babos nog twee keer handelend optreden op schoten uit de tweede lijn, maar toen was de buit - drie bijzonder waardevolle punten - al binnen. Door de overwinning - de tweede op rij - kan N.E.C. weer een beetje naar boven kijken, al blijft de strijd in de onderste regionen van de eredivisie ongekend spannend.

S.P.

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 07, 2008 7:35 am

Type speler die denk ik in de NECharten gesloten zal gaan worden...niet lullen, maar poetsen...
...daarbij weet hij ze ook te paaien... :smallgrin.gif: :headbang.gif:

Winnaar Bas Sibum moet NEC omhoog stuwen
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 20:05

Afbeelding

Deze week in Voetbal International een interview met Bas Sibum. In het gesprek komt vooral de mentaliteit van de geboren Drent aan bod.

''Ik ben een winnaar'', zo zegt hij zelf. ''Mijn vader heeft pas na vijftien haar weer eens een potje monopoly tegen mij gespeeld. Al die tijd wilde hij niet met mij spelen, omdat ik het bord altijd omver gooide als ik dreigde te verliezen.''

Sibum vindt NEC nog steeds een subtopper. ''Een volksclub als NEC, FC Twente of FC Groningen past beter bij mij dan Vitesse of Ajax, bijvoorbeeld. Qua naam en potentie is NEC gewoon een subtopper, net als Roda, FC Utrecht en FC Groningen.''

De middenvelder ging met pijn in zijn hart weg bij Roda JC. ''Ik heb getwijfeld of ik mensen niet zou duperen met mijn transfer. Een aantal spelers van Roda heeft me ook gezegd:
Je laat me in de steek, ik wil niet dat je gaat. Maar voor mij was er uiteindelijk te weinig perspectief om te blijven.''

In Nijmegen hoopt Sibum uit te groeien tot een publiekslieveling. ''Ik zal nooit drie man passeren en een goal maken - dan breek ik mijn benen - maar ik hoop dat de fans van NEC me kunnen waarderen om wat ik wel kan. Bij FC Twente kon ik boven mezelf uitstijgen door de steun van het publiek. Bij Roda heb ik dat gevoel gemist. Het Parkstad Limburg Stadion is weliswaar prachtig, na De Kuip volgens mij zelfs het mooiste stadion van Nederland, maar qua sfeer is het helemaal niks. Op dat gebied is NEC sowieso al een stap vooruit.''

Bron: Voetbal International

Nihad

Bericht door Nihad » do feb 07, 2008 11:50 am

niet lullen, maar poetsen...
Onderpandje van de kakkerlakken. Bah,
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Ramona

Bericht door Ramona » do feb 07, 2008 12:06 pm

Nihad schreef:
niet lullen, maar poetsen...
Onderpandje van de kakkerlakken. Bah,
Ach neK is toch al een kakkerlakkenploeg volgens velen, so what's new... :headbang.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » vr feb 08, 2008 7:21 am

Olsson beheerst omhoog
Door: CHEF | Gepubliceerd: Gisteren 10:53

Het leek in januari niet zozeer óf Jonas Olsson naar de Premier League zou verhuizen, maar naar welke club.

Een vervelende enkelblessure gooide echter roet in het eten. ''Als ik de nationale ploeg wil bereiken, moet ik een stap omhoog maken.''

Toch nog een geluk bij een ongeluk. Direct nadat Jonas Olsson zich in de wedstrijd tegen FC Utrecht blesseerde, gingen de doktoren uit van afgescheurde enkelbanden. Een pittige kwetsuur die de boomlange Zweed wel eens twee maanden aan de kant kon houden. Juist op het moment dat de transfermarkt open was én het voor lijfsbehoud vechtende NEC de steunpilaar zo hard nodig had, was Olsson afwezig.

Maar kortgeleden was er goed nieuws: zijn enkelbanden bleken 'slechts' ingescheurd. ''De wedstrijden tegen AZ en Excelsior moet ik wellicht nog missen,'' zegt Olsson, ''maar ik hoop er daarna tegen Heerenveen en Feyenoord weer bij te zijn. In totaal ben ik er dan vier weken uit geweest. Daar kan ik mee leven, want het had allemaal veel erger kunnen zijn.''

De blessure ontstond uitgerekend in de wedstrijd van zijn rentree. Olsson had namelijk net een schorsing van vier wedstrijden achter de rug, nadat hij in de wedstrijd tegen Willem II een tegenstander tegen het hoofd had geschopt. ''Dat was écht een domme rode kaart, ik heb enorm veel spijt van die overtreding. Het moment dat ik alleen in de kleedkamer zat, had ik het slechtste gevoel ooit. Waarom ik die schop gaf? Ik had niet het idee dat al mijn ploeggenoten er vol voor gingen in dat belangrijke duel. Hiermee uitte ik mijn frustratie. Dat is niet goed te praten natuurlijk.''

''Ik heb eerder kaarten gekregen voor domme overtredingen. De trainer heeft gelijk als hij zegt dat ik me beter moet beheersen als ik hogerop wil. Ik moet volwassen worden. Ja, dat klinkt grappig, maar zo is het wel. Mijn vader zei dat ik me niet moet focussen op zaken waarop ik géén invloed heb. Maar ik wilde zó graag winnen, dat ik soms de controle kwijtraakte. Hier heb ik van geleerd, geloof me. Dat wil ik, zodra ik weer fit ben, aan iedereen laten zien.''

Misschien dat de langdurige schorsing en zeker ook de blessure ertoe hebben bijgedragen dat Olsson ook op dit moment speler van NEC is. Newcastle United, Bolton Wanderers en nog enkele clubs toonden kortgeleden serieuze interesse in de Zweed. Een transfer bleef uit. Voorlopig. ''Ik word dit jaar 25, ik moet de stap omhoog eens gaan maken. Wil ik vast bij de nationale ploeg komen, dan is dat noodzakelijk. Voetballen voor Zweden zie ik als de grootste eer die er is, ik denk er al vele jaren aan. Maar bij die selectie komen gaat wellicht een stukje makkelijker als ik bij een grotere club als Ajax of Feyenoord speel of in een sterke competitie uitkom.''

''Voetballen in Engeland is altijd mijn droom geweest. Mijn contract in Nijmegen loopt na dit seizoen nog één jaar door. Het is een mooi moment om dan te vertrekken. Dan kan NEC nog iets aan me verdienen, een soort terugbetaling voor wat de club allemaal voor mij heeft gedaan. In de drie seizoenen dat ik hier ben, heb ik me goed kunnen ontwikkelen. Toen ik binnenkwam, had ik bijvoorbeeld problemen met de opbouw van achteruit. Nu gaat dat juist prima. In Engeland zijn bij de kleinere Premier League clubs weinig centrale verdedigers die echt goed kunnen opbouwen. Voor mij ligt daar dus een mooie taak.''

Voorlopig richt Olsson zich nog op NEC. ''Ik ben er altijd vanuit gegaan het seizoen in Nijmegen af te maken. Nee, NEC heeft niet met me gesproken over contractverlenging. Mochten ze willen praten, dan ga ik in ieder geval luisteren. Vooralsnog wil ik fit raken en deze club in de eredivisie houden. Daarna hoop ik dus op het EK. Hoewel Zweden goede spelers op mijn positie heeft, zou het een flinke teleurstelling zijn als ik niet mee mag.''

Bron: AD Sportwereld

Ramona

Bericht door Ramona » vr feb 08, 2008 7:26 am

Leuk...stukje nostalgie... :headbang.gif:

Zondag voor N.E.C. - AZ optreden van Lily de Vos
Uitgegeven op 07 februari 2008 13:04

Lily De Vos die ruim 40 jaar geleden het clublied als eerste op plaat zette, is een kennis van gitarist Jan Gerrits. Een tijdje geleden ontstond bij hem het idee om met haar een nieuwe versie op te nemen. Jan bezit thuis een kleine opname studio. Volgens plan is de opname voltooid. Hoewel haar stem een paar tonen lager is dan vroeger blijkt Lily nog steeds goed te kunnen zingen. Ze is inmiddels 83 jaar.

Afbeelding

Het is een mix van rock, country en pop geworden. Aanstaande zondag 10 februari zal Lily voor de aftrap van de wedstrijd N.E.C. - AZ het lied ten gehore brengen op de middenstip in het McDOS Goffertstadion.

Afbeelding
De single van het N.E.C. Clublied zoals het in 1966 door Lily de Vos werd uitgebracht

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

:worshippy.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 09, 2008 8:00 am

Voorbeschouwing: NEC - AZ

Competitie:
Eredivisie 2007-2008
Speeldatum: zondag 10 februari 2008
Stadion: McDOS Goffertstadion, Nijmegen
Scheidsrechter: J. Wegereef

Blessures
Jonas Olsson (Enkelbanden)
Tim Janssen (Rug)
Mark van den Boogaart (Enkel)
Mark Otten (Afgescheurde kruisband)

Schorsingen
geen schorsingen bekend

Onderlinge stand

Pos. Team Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren Punten + / -

11. AZ 23 8 5 10 29 35 - 38 (-3)
14. NEC 23 5 6 12 21 23 - 39 (-16)

Zondagmiddag mag NEC, weer om half drie, aantreden tegen de zelfbenoemde kampioenskandidaat AZ. De ploeg van Louis van Gaal investeerde afgelopen half jaar miljoenen maar bungelt nu in het rechterrijtje van de Eredivisie. Op voorhand zou elke NEC'er getekend hebben als bekend was dat bij deze ontmoeting het verschil maar drie plaatsen en acht punten was. Het seizoen verloopt echter voor beide clubs uitermate teleurstellend.

Zoals gezegd is het rechterrijtje op dit moment de plek van de Alkmaar Zaanstreek. Met maar 29 punten uit 23 duels bezetten zij de elfde plaats en is plaatsing voor de play-offs om Champions League-voetbal nu al een onmogelijke opgave. Waar het is misgegaan bij de Alkmaarders lijkt ook wel duidelijk. Ondanks hoge klasseringen in allerlei klassementen (balbezit, gecreërde kansen, amusementswaarde, hoekschoppen) die aanvallend voetbal aanduiden staat AZ troosteloos laag in één van de belangrijkste rijtjes in het voetbal. VI liet afgelopen woensdag in haar papieren editie zien dat AZ een heel laag scoringspercentage heeft. Maar 10.51% van de schoten treft uiteindelijk slechts doel. In de zomer werden aanvalsleider/aanvoerder Shota Arveladze en doelpuntenmachine Danny Koevermans nog aan de kant geschoven en werd de portomonnee getrokken voor Graziano Pelle'(7 miljoen), Mounir El-Hamdaoui (6.5 miljoen) en Ari (3 miljoen). Alledrie wisten zij zich echter nog niet te ontpoppen tot de gewenste doelpuntenmachine. Ondanks de aanwezigheid van andere grote talenten mist de ploeg van Van Gaal een echte leider. Barry Opdam mist de persoonlijkheid en is de enige overgebleven dertiger, aanvoerder Jaliens is niet eens zeker van een basisplaats en verder staan er alleen jonge spelers op het veld. Talent genoeg met Dembélé, Pocognoli, De Zeeuw, Donk, Koenders, Medunjanin, Cziommer, Martens en Schaars maar de leider ontbreekt.

NEC lijkt haar leider eindelijk te hebben gevonden. Sinds de komst van Bas Sibum, een speler met persoonlijkheid en leiderschap gaat het beduidend beter in Nijmegen. Negentig minuten lang sleurend, coachend, pratend maar bovenal een verlengstuk van zijn coach zijn is Sibum de ontbrekende schakel in Nijmegen gebleken. Scoren gaat ze in Nijmegen nog steeds moeilijk af. Ondanks de doelpunten de laatste weken van voornamelijk Jeremain Lens en Jhon van Beukering staat NEC troosteloos laatste in het rijtje scoringspercentages, slechts 8.88% van de schoten wordt gepromoveerd tot een doelpunt. Dat NEC tegen AZ weer aantreedt in dezelfde opstelling lijkt niet meer dan logisch. De twee scorende aanvallers worden verder bijgestaan door Kevin Bobson en (vanaf het middenveld) Brett Holman. Hij zal in de rug worden gesteund door Sibum en Vadocz, ieder met hun specifieke taken. Achterin zal Patrick Pothuizen voor alweer de achtste keer dit seizoen zijn opwachting maken. Youssef El-Akchaoui en Peter Wisgerhof zijn de andere zekerheidjes. Muslu Nalbantoglu lijkt nog steeds onomstreden ondanks de komst van de Spanjaard Dani Fernandez. De Nederlandse Turk wacht nog steeds op een aanbieding voor volgend jaar maar is nog immer een vaste basisspeler bij de ploeg van Mario Been.

Of AZ de matige reeks van de laatste weken doorzet zal zondag blijken. Mocht de club zonder voorzitter winnen van de club met de bekendste voorzitter is het verschil nog maar vijf punten, wie had dat vooraf durven dromen?

Been: "AZ voetbalt indrukwekkend"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 21:19

De selectie van trainer Mario Been nam twee dagen voor de thuiswedstrijd tegen AZ de proef op de som op het nieuw aangelegde hoofdveld.

''Het is een tijd geleden dat we hier hebben kennis gemaakt met een grasmat'', grapt de trainer van NEC. Over AZ zegt hij: ''Ik heb ze gezien tegen Feyenoord en PSV. Ik vond ze in beide wedstrijden indrukwekkend.''

Van Gaal vond NEC in Alkmaar met vijf verdedigers gek spelen. ''We spelen in principe met vijf verdedigers'', zegt Been ook nu. ''We bespelen hun twee aanvallers met drie man. Eén tegen één spelen tegen AZ is zelfmoord.''

Meespelen Wisgerhof onzeker voor AZ
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 18:39

Peter Wisgerhof is een onzekere factor voor de basiself van NEC tegen AZ komende zondag.

De aanvoerder heeft last van 'een plekje' op zijn bovenbeen. Een scan moet uitsluitsel geven over het probleem. Mario Been gaat ervan uit dat Wisgerhof wel kan spelen zondag. Mocht dat niet lukken, dan speelt Jeroen Drost in de laatste linie van de Nijmegenaren. NEC trainde vrijdag voor het eerst op de nieuw aangelegde grasmat.

Opstelling:Babos;Wisgerhof, Pothuizen, El-Akchaoui; Muslu, Sibum, Holman, Vadocz; Lens, v. Beukering, Bobson.

Bron: http://www.forzanec.nl/

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 2:56 pm

4 - 1, binnen 25 min.
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 2:56 pm

Veel plezier Ramona :smallgrin.gif:

Frank

Bericht door Frank » zo feb 10, 2008 3:05 pm

Sjonge, jonge toen ik hier de tussenstand zag staan ging ik er vanuit dat AZ met 4-1 voor zou staan..... :drecul.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Starring

Bericht door Starring » zo feb 10, 2008 3:56 pm

5-1
AFCA!

999

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 4:02 pm

Van Gaal vliegt er ook uit ... denk ik ...
Blij met de punten ...

Starring

Bericht door Starring » zo feb 10, 2008 4:10 pm

Denk het ook. Louis krijgt nu wekelijks pakslaag. Zo je zie maar weer dat AZ verre van een topclub is. De mentaliteit, de kritische houding, alles ontbreekt...

Het is prijsschieten voor NEC, een 9-1 zou niet vertekend zijn...
AFCA!

Daniel

Bericht door Daniel » zo feb 10, 2008 4:11 pm

Tjah, en dat NEC nou net zich tegen ons moet herpakken. Waarom altijd tegen ons verdomme?! :confused.gif: Roda herpakt zich ook weer tegen ons, NAC deed het ook. Godver de godver.

Plaats reactie