AZ 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
"Als het daar begint te lopen is er geen ploeg die ze kan stoppen", aldus de kenner Johan Derksen.joey schreef:Het zou wel schelen, die Pellè eruit. Die kan er niets van.
PSV hoeft niet eens iets te doen. Het krijgt de doelpunten op een presenteerblaadje. AZ heeft een heel matige ploeg, sorry dat ik het zeg.
Vormer, De Zeeuw, Romero, Pocognoli, Moreno, Schaars. Ari, Martens en Mendes (als middenvelder) zijn wel aardig. Maar goed, dit seizoen doet AZ het wel heel vaak doen met prut. Enerzijds geforceerd (blessures Schaars, Martens), anderzijds vrijwillig (Waterman, Pelle, Opdam).joey schreef:Derksen heeft zeker een lening bij Frisia. Dembele vind ik een goede speler, maar verder?
Waarom speelt Donk nooit, denk je? Die jongen kan totaal niet geconcentreerd verdedigen. In fysiek opzicht heeft hij talent genoeg, maar er zit pudding in zijn hoofd.
Wie weet komt het ooit nog, maar op dit moment zou ik hem geen goede verdediger durven noemen.
Iemand die suggesties heeft voor Van Gaal? Valt er nog iets te redden?
Wie weet komt het ooit nog, maar op dit moment zou ik hem geen goede verdediger durven noemen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Donk was de enige die positief opviel in de pot tegen WillemII. Schuwde de duels niet en won deze ook bijna allemaal. Dat hij niet start zegt niets over Donk.joey schreef:Waarom speelt Donk nooit, denk je? Die jongen kan totaal niet geconcentreerd verdedigen. In fysiek opzicht heeft hij talent genoeg, maar er zit pudding in zijn hoofd.
Nee, integendeel. Hij liet zelfs een keer sullig de bal over de zijlijn lopen.Voetske schreef:Laat ik dan maar weer wat tegengas geven:Maar Dszudszak heeft na zijn schot, wat Waterman gewoon over het doel had moeten tikken, niets bijzonders meer laten zien in de 1e helft...
Dat kán niet de enige reden zijn, of wel? 'De nieuwe Stam' zet je geen half jaar op de bank vanwege zoiets futiels.Thomas schreef:Omdat de toekomstige bondscoach het maar niets vond dat Donk zich een dag voor een wedstrijd met de A1 bezighield.
Maar jullie hebben geen suggesties voor Van Gaal? Het is hopeloos?
Edit: speak of the devil. Slaapkop komt erin.