Hoezo had hij die bevoegdheid niet? Hij was toch gewoon de technisch directeur?joey schreef:In mijn herinnering ging het zo: Van Gaal wilde Koe ontslaan, maar had daartoe de bevoegdheid niet. Tja, dat wist hij vooraf ook, dus dat kan hij niemand kwalijk nemen.
AZ 2007 - 2008
Volgens mij was het zo geregeld dat Koe onder Arie van Eijden viel en niet onder Van Gaal. Eigenaardig natuurlijk, maar dan had Van Gaal daar tegen moeten protesteren op het moment dat hij de baan aanvaardde. Hij wist toen ook al dat Van Eijden graag iets te zeggen heeft op technisch gebied. Dat weet namelijk iedereen.Thomas schreef:Hoezo had hij die bevoegdheid niet? Hij was toch gewoon de technisch directeur?joey schreef:In mijn herinnering ging het zo: Van Gaal wilde Koe ontslaan, maar had daartoe de bevoegdheid niet. Tja, dat wist hij vooraf ook, dus dat kan hij niemand kwalijk nemen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
-
Misschien gaat LvG eindelijk eens naar Thomas luisteren en krijgt Romero zijn kans:
Noordhollands DagbladDe Zeeuw nog ziek, Romero mogelijk in de basis
alkmaar - Demy de Zeeuw ontbreekt zondag bij AZ. De middenvelder is ziek en ontbrak ook zaterdag op de training. Doelman Sergio Romero staat in de uitwedstrijd tegen Groningen mogelijk in de basis.
Vrijdag was er nog enig voorbehoud over het meespelen van De Zeeuw. Trainer Louis van Gaal wilde eerst afwachten hoe het de volgende dag met hem zou zijn. Zaterdag bleek de international nog steeds ziek. Hij ontbrak op de training.
In Groningen zou Sergio Romero wel eens in de basis kunnen staan. De Argentijnse doelman werd in de afsluitende training nadrukkelijk betrokken bij het oefenen op standaardsituaties.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
AZ gaat de concurrentie verzwakken.Dordt-uitblinker Van der Velden gaat tekenen bij AZ
26/02/2008 20:30
EXCLUSIEF - AZ heeft de strijd om Nick van der Velden gewonnen. De uitblinker van FC Dordrecht gaat deze week tekenen in Alkmaar.
Van der Velden had zich met zijn goede spel met FC Dordrecht in de kijker gespeeld van clubs uit binnen- en buitenland. Onder andere Vitesse was gecharmeerd van de aanvallende middenvelder, die prima zou passen in het tactische Arnhemse plaatje.
Maar het is AZ dat Van der Velden gaat overnemen van FC Dordrecht. De 26-jarige Amsterdammer, die aan de Krommedijk nog een contract heeft tot medio 2009, koos afgelopen zomer bewust voor een langer verblijf in de Jupiler League. Dat betaalt zich nu uit.
www.vi.nl

Ik weet het niet, maar ik denk niet dat een 26 jarige speler van Dord AZ op een hoger niveau gaat tillen.