Die kerel is knettergek. Echt knettergek.Peter schreef:Die Belg is een verschrikkelijke thuisfluiter, overigens.
Hier kan ik me echt druk om maken, trouwens. Zo'n vent mag toch nooit meer fluiten, man.
Moderator: mods
Die kerel is knettergek. Echt knettergek.Peter schreef:Die Belg is een verschrikkelijke thuisfluiter, overigens.
Is het de zelfde die wij laatst hadden? Die staat in Belgie tenminste bekend als scheidsrechter met hele rare beslissingen..Peter schreef:Die Belg is een verschrikkelijke thuisfluiter, overigens.
We hebben hem wel gehad, maar niet tegen Roda.Zlatan Son of God schreef:Is het de zelfde die wij laatst hadden? Die staat in Belgie tenminste bekend als scheidsrechter met hele rare beslissingen..Peter schreef:Die Belg is een verschrikkelijke thuisfluiter, overigens.
Dit was absoluut geen gele kaart. Hij houdt iets vast, maar het remt Torres niet eens. Want hij blijft door lopen en kan zijn actie op tempo afmaken. Maar hij besluit zich gewoon e laten vallen 10 seconde later.Real Ajax schreef:Heb het niet gezien maar voor De Kampbeul bestaat niet zoiets als een gemakkelijk gegeven kaart.Raymon schreef:Bij nader inzien was het wel een HEEL gemakkelijk gegeven 2de gele kaart..
Dat was Zanetti.Zlatan Son of God schreef:Zag je die versnelling van Ibrahimoic zojuist? Ui stilstand met bal aan de voet rent hij gewoon 3 man eruit. Wie zei laatst dat hij niet explosief was op de eerste meters?
Die Materazzi heeft er een sport van gemaakt om met de meest grove tackles weg te komen en dan wordt hij hiervoor weggestuurd.Peter schreef:Die kerel is knettergek. Echt knettergek.
Hier kan ik me echt druk om maken, trouwens. Zo'n vent mag toch nooit meer fluiten, man.
Raymon schreef:Weet je wat grappig is, ik tikte 4 in maar kon niet op de vierde komen! Uiteraard de echtste ;) ex-Ajacied van het stel!
Dan had dieje patat-belg meteen moeten fluiten en niet 10 seconden later toen er GEEN contact meer was ..Raul Gonzalez Blanco schreef:Materazzi moet gewoon zijn handen thuis houden met een kaart op zak. Een oerstomme overtreding.
Bij Roma-Real staat het trouwens alweer 1-1 door goals van Pizarro en Raúl, met een nuttige bijdrage van Arjen Robben.
Zanetti spelt neit met nummer 8, is niet zo lang en speelt ook niet aan de linkerkant, waar Zlatan de actie inzette.Thomas schreef:Dat was Zanetti.Zlatan Son of God schreef:Zag je die versnelling van Ibrahimoic zojuist? Ui stilstand met bal aan de voet rent hij gewoon 3 man eruit. Wie zei laatst dat hij niet explosief was op de eerste meters?
Nope, waar Zlatan eerst de bal op einge helft ontvangt, terug kaatst en zelf breed wegloopt, om vervolgens de bal te krijgen en 3 á 4 man eruit te sprinten. Vervolgens liep hij zich dood op de verdediger die op hem in "beukte".Thomas schreef:Je bedoelt die actie waarbij die speler van Inter iets over de middellijn in de as twee keer een snelle voetbeweging maakt, versnelt en weg was, ZSoG?