De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
ADCruijff zag contract en zei: 'oké'
Door MAARTEN WIJFFELS
Nadat ook Johan Cruijff nog een blik op het contract had geworpen, kon de kogel gisteren door de kerk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jawel hoor, het contract lag er. Er was nog niets getekend en Cruijff heeft nog even oke mogen zeggen. Maar daarop ga je toch niet roepen dat cruijff van basten heeft binnegehaald/aangesteld? Als Fontein mag blijven is Cruijff dadelijk zeker ook verantwoordelijk als China volgend jaar 10 miljoen extra op gaat leveren?
Als het contract nou was aangepast door Cruijff of als hij nee had gezegd, ja, dan had hij de credits verdiend. Maar nu heeft hij er geen zak aan bijgedragen
Als het contract nou was aangepast door Cruijff of als hij nee had gezegd, ja, dan had hij de credits verdiend. Maar nu heeft hij er geen zak aan bijgedragen
I think I lost my fucking headache
Als Cruijff de mogelijkheid heeft om Fontein de wacht te ontzeggen en hij doet dat niet, dan mag je Cruijff ook verantwoordelijk stellen voor het eventuele aanblijven van Fontein. Desalniettemin is Fontein natuurlijk de enige die aanspraak kan maken op zijn eigen daden. Net als Cruijff Ajax geen kampioen maakt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Cruijff had het gegen kunnen houden, maar deed dat niet. En ik ben het eens met Joey wanneer hij zegt dat Van Geel waarschijnlijk Adriaanse binnen had willen halen, indien hij nog volledig grip op de zaak had gehad. Van Basten is een compromis voor Van Geel en de nummer 1 van Cruijff.Ajax Rules schreef:@Bert: luister nu naar wat Lucas zegt. Die onderhandelingen waren al heel lang bezig, en Cruijff's bijdrage is slechts dat hij niet heeft geveto'd.
Misschien kun je hem wel, met een beetje fantasie, mede-verantwoordelijk noemen, maar het is natuurlijk niet een geniale, creatieve vondst die uit zijn koker komt. Met deze aanstelling is natuurlijk op geen enkele manier de meerwaarde van Cruijff aangetoond.
Dit nog geheel los van het feit dat Cruijff nogal iets in de melk te brokkelen heeft als het gaat om de trainer die Van Basten nu is. Van Basten ziet Cruijff als zijn mentor en hij heeft vier jaar ervaring bij het Nederlands elftal voor een deel aan Cruijff te danken.
Ach, als er een club is waar van Basten met het minste risico nu in kan stappen is het AJAX wel.En zoals ik al eerder schreef, MVB krijgt zodadelijk heel veel krediet van het volk, als TD zou je dan wel heel stom moeten zijn om een eerder weggejagen trainer weer binnen te halen ..
Blij met de punten ...
Zo stom is MVG wel. Hij haalt steeds mensen binnen met wie hij al eerder heeft gewerkt.Voetske schreef:Ach, als er een club is waar van Basten met het minste risico nu in kan stappen is het AJAX wel.En zoals ik al eerder schreef, MVB krijgt zodadelijk heel veel krediet van het volk, als TD zou je dan wel heel stom moeten zijn om een eerder weggejagen trainer weer binnen te halen ..
Het stinkt aan alle kanten!
Maar waren die ook wegestuurd ( wegens slechte resultaten o.i.d ) bij een en dezelfde club ?.Volgens mij niet ... toch ?.joey schreef:Zo stom is MVG wel. Hij haalt steeds mensen binnen met wie hij al eerder heeft gewerkt.Voetske schreef:Ach, als er een club is waar van Basten met het minste risico nu in kan stappen is het AJAX wel.En zoals ik al eerder schreef, MVB krijgt zodadelijk heel veel krediet van het volk, als TD zou je dan wel heel stom moeten zijn om een eerder weggejagen trainer weer binnen te halen ..
Blij met de punten ...
Terug naar Cruijff. Het verhaal gaat, dat Mourinho de nieuwe coach van Barcelona wordt. Zou Cruijff Rijkaard AD willen maken? Dat zou de reden kunnen zijn dat hij voorlopig niets wil doen.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom? Omdat hij de zegen van JC overslaat? Die komt dan toch met Wim Jansen aanzetten of Marco Van Basten terwijl hij wist dat deze vergevorderd met Ajax was.joey schreef:Nee, beetje overmoedig van Laporta, maar zo gaat dat.

"Ik ben toch benieuwd hoe je met een bij elkaar gekocht wereldelftal een Champions Leaguefinale met 4-0 kan verliezen." blijft toch wel een redelijke vette tegenstoot van Mourinho.