Het was wel zo correct geweest als Koster NIET met PSV had gesproken terwijl de competitie nog in volle gang was. Dat heeft hij dus wel gedaan en dus was hij meer met zijn eigen belang bezig dan met dat van Ajax. Niet dat ik het hem kwalijk neem, hoor. Maar laten we hem niet afschilderen als een held."Maar ik had al wel met enkele clubs gesproken, dat klopt.''
Waaronder PSV?
,,Waaronder PSV, ja.”
Dat ligt natuurlijk gevoelig. Zeker in deze fase van de competitie.
,,Dat ligt gevoelig bij de buitenwereld. Niet bij mij."
Adrie Koster
Moderator: mods
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, Luuk ziet Koster niet alleen als het toonbeeld van integriteit, blijkbaar is hij er ook van overtuigd dat onze interim minstens zo'n goede trainer is als Mourinho. Zo iemand mag je zonder aarzelen een held noemen.
Maar ik ben het met je eens. Die man heeft niets gepresteerd.

LucaS schreef:Wie weet wat er bij Chelsea gebeurt als ze daar Koster neerzetten. Vooralsnog ben ik niet onder de indruk van Mourinho's prestaties daar
Maar ik ben het met je eens. Die man heeft niets gepresteerd.
Makkelijk he, een trainer die een zeer onevenwichtige selectie erft en ook nog eens maanden met maar één echte verdediger kan spelen, afbranden. Je hebt gelijk Joey, ze zijn bij Ajax erg goed in belachelijk maken. Gelukkig ziet van Basten wel dat Koster gewoon een zeer behoorlijke trainer is.
EN je verdraait mijn woorden, ik heb niet gezegd dat Koster beter of even goed is als Mourinho.
EN je verdraait mijn woorden, ik heb niet gezegd dat Koster beter of even goed is als Mourinho.
I think I lost my fucking headache
Ach, tijdje terug speelde hij ook met Heitinga, Vertonghen en Urby in de basis.LucaS schreef:Makkelijk he, een trainer die een zeer onevenwichtige selectie erft en ook nog eens maanden met maar één echte verdediger kan spelen, afbranden. Je hebt gelijk Joey, ze zijn bij Ajax erg goed in belachelijk maken. Gelukkig ziet van Basten wel dat Koster gewoon een zeer behoorlijke trainer is.

Misschien moet Perez in Eindhoven wel WEER op het middenveld spelen. En kom, laten we Luque maar weer een kans geven.
Het is niet mijn bedoeling om hem belachelijk te maken. Koster kan er uiteraard niets aan doen dat MVG en Henkie er een puinhoop van hebben gemaakt. Geen enkele trainer wordt met deze selectie kampioen.LucaS schreef:Makkelijk he, een trainer die een zeer onevenwichtige selectie erft en ook nog eens maanden met maar één echte verdediger kan spelen, afbranden. Je hebt gelijk Joey, ze zijn bij Ajax erg goed in belachelijk maken. Gelukkig ziet van Basten wel dat Koster gewoon een zeer behoorlijke trainer is.
Maar een zeer behoorlijke of zelfs 'heerlijke' trainer zie ik er helaas niet in.
Volgens mij is Koster één van de vele trainers die ook al niet bij Ajax weet te overtuigen. Ik vraag mij af of dat aan die trainers of aan Ajax ligt. Ten Cate was een prima trainer bij Sparta, Vitesse en NAC, Adriaanse bij Willem II en AZ en Koster heeft Excelsior met beperkte middelen zeer behoorlijk laten spelen. Toch vielen ze allemaal bij Ajax door de mand. De enige die overal door de mand valt is Jan Wouters.
- Cluijffert
structural trainers kiezen die of niet bij club passen of onvoldoende kwaliteit hebben lijkt me ook een probleem van Ajax.Jabu schreef:Volgens mij is Koster één van de vele trainers die ook al niet bij Ajax weet te overtuigen. Ik vraag mij af of dat aan die trainers of aan Ajax ligt. Ten Cate was een prima trainer bij Sparta, Vitesse en NAC, Adriaanse bij Willem II en AZ en Koster heeft Excelsior met beperkte middelen zeer behoorlijk laten spelen. Toch vielen ze allemaal bij Ajax door de mand. De enige die overal door de mand valt is Jan Wouters.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Als het nou JC was geweest die Koster erbij had willen houden, zou de vlag er bij joey ongetwijfeld anders bij hangen.LucaS schreef:Makkelijk he, een trainer die een zeer onevenwichtige selectie erft en ook nog eens maanden met maar één echte verdediger kan spelen, afbranden. Je hebt gelijk Joey, ze zijn bij Ajax erg goed in belachelijk maken. Gelukkig ziet van Basten wel dat Koster gewoon een zeer behoorlijke trainer is.

Ik vind het een goede zet van MVB.
Klopt. Qua prestaties (niet qua voetbal) haalden enkel Koeman en Olsen als opvolger van LVG een voldoende.Bertje schreef: Voor het eerste elftal is hij veel te licht. Geen schande.
Laten we hopen dat MVB zowel qua spel als qua prestaties een voldoende scoort volgend seizoen. Dan ben ik al dik tevreden, eerst maar eens een basis leggen. Daarna kijken we verder.
AD'Ajax deed Sollied aanbieding'
GENT - Volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad heeft Ajax in januari Trond Sollied een aanbieding gedaan. De Noorse trainer had toen echter al zijn woord gegeven aan AA Gent. Sollied wordt op dit moment vooral in verband wordt gebracht met SC Heerenveen.
AA Gent-trainer Sollied. FOTO ANP
,,In januari kreeg Sollied nog een bod van een Europese topclub en hij heeft dat afgeslagen omdat hij ons zijn woord had gegeven. We hebben open gepraat," zegt Gent-voorzitter Ivan De Witte in het dagblad, dat weet te melden dat die club Ajax was.
Ajax heeft inmiddels Marco van Basten aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Toch heeft De Witte zich neergelegd bij een vertrek van Sollied. ,,Dat is bijzonder jammer. Ik had heel graag voortgedaan met hem, maar we moeten ons aan de afspraken houden. We hadden bij de contractbesprekingen afgesproken dat hij na het seizoen bij een buitenlands bod mocht vertrekken."
-
wimpey schreef:Als het nou JC was geweest die Koster erbij had willen houden, zou de vlag er bij joey ongetwijfeld anders bij hangen.LucaS schreef:Makkelijk he, een trainer die een zeer onevenwichtige selectie erft en ook nog eens maanden met maar één echte verdediger kan spelen, afbranden. Je hebt gelijk Joey, ze zijn bij Ajax erg goed in belachelijk maken. Gelukkig ziet van Basten wel dat Koster gewoon een zeer behoorlijke trainer is.Geintje, joey.
Ik vind het een goede zet van MVB.

Moet je bij Jong Ajax geen trainer hebben voor de lange termijn? Koster is bij wijze van spreken al weg.
Ach, Koster is in ieder geval een echt voetbaldier. Heeft er ook veel verstand van (al is hij tactisch niet echt een groot licht). Is weer eens wat anders dan dooie Brom of Olde Riekerink met zijn nette haartjes.
Ik vind het dan ook geen gekke keuze om hem te behouden. Sowieso is het een beetje de vraag wat Van Basten met de opleiding wil doen. Het lijkt er in ieder geval op dat hij in ieder geval tot aan de zomer Olde Riekerink gewoon zijn werk wil laten doen.
Ik vind het dan ook geen gekke keuze om hem te behouden. Sowieso is het een beetje de vraag wat Van Basten met de opleiding wil doen. Het lijkt er in ieder geval op dat hij in ieder geval tot aan de zomer Olde Riekerink gewoon zijn werk wil laten doen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!