Feyenoord 2007 - 2008
goodfella schreef:Jammer dat ie 'm niet gebroken heeft.
Nihad schreef:Nee joh. Zo hoor je ongedierte aan te pakken.
Ik ben benieuwd of jullie ook zo zouden reageren als Huntelaar uit de wedstrijd en de competitie geschopt wordt....brigade zuid schreef:Ik heb het niet gezien maar ik vind het gewoon een strakke actie van hem, of het nou bewust was of niet.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik blijf het zielige en hypocriete uitspraken vinden om een speler van een tegenstander een gebroken been toe te wensen. Vind je dat heel raar?Beloki schreef:Nee, wat denk je zelf? Vind je het heel raar dat GF een Ajacied wat hoger aanslaat dan een Feyenoorder? Wellicht heeft dat te maken met het feit dat hij een Ajacied is. Ik roep maar wat, hoor.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
VZ'Feyenoord doet miljoenenbod op El Ahmadi'
De interesse van Feyenoord in Karim el Ahmadi lijkt steeds concreter te worden. De Rotterdamse formatie zou volgens RTV-Oost een bod van zes miljoen euro hebben uitgebracht op de middenvelder van FC Twente.
Eerder deze week werd al bekend dat El Ahmadi, FC Twente en Feyenoord al contact met elkaar hadden opgenomen omtrent een mogelijke transfer van de Marokkaan. De Tukkers verlangen echter fikse afkoopsom voor zijn contract tot medio 2011. In het verleden deden de Rotterdammers al twee, vergeefse, pogingen om hem aan te trekken.
Volgens RTV-Oost zou FC Twente het bod van de Rotterdammers direct naast zich neer hebben gelegd. In eerdere berichtgevingen sijpelde door dat de huidige nummer zeven van de Eredivisie een bedrag van minstens twaalf miljoen euro vraagt voor de 23-jarige middenvelder, die zelf aan heeft gegeven graag naar Feyenoord te willen vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, kakkerlakken gun ik dat gewoon. Als ik erom heen zou draaien ben ik pas hypocriet. En vanwaar die opmerking over Huntelaar? Ah, jij hoopt dat hij ook stiekem zich blesseert. Hypocriete zielepiet ben je dan.Frank schreef:Ik blijf het zielige en hypocriete uitspraken vinden om een speler van een tegenstander een gebroken been toe te wensen. Vind je dat heel raar?Beloki schreef:Nee, wat denk je zelf? Vind je het heel raar dat GF een Ajacied wat hoger aanslaat dan een Feyenoorder? Wellicht heeft dat te maken met het feit dat hij een Ajacied is. Ik roep maar wat, hoor.

Ach, voor 2 miljoen netto wil ik mijn been wel breken hoor.banjavi schreef:Ik gun niemand een gebroken been... ook Makaay of andere Feyenoorders niet... zelfs Theo Janssen niet...
Wat een flauwekul...

-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16