FC Twente - Ajax (23-3-2008)
Vind ik ook.Frank schreef:Sorry Beloki, ik heb al vaker aangegeven dat ik het onzin vind dat elke keer als er een speler op de grond ligt, de tegenstander de bal uittrapt. 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand (al had Leonardo nu wel echt last zo te zien) en is het gewoon een actie om de tegenstoot eruit te halen.
Maar die actie van Heitinga, die had toch niets met onsportiviteit te maken? Dat zou mij verbazen, tenminste.
Als Heitinga die bal niet recht en hoog op het doel had geschoten, had ik er ook niets achter gezocht. Dit is geen normale manier van de bal teruggeven, naar mijn mening. Volgens mij wel doelbewust.Jöhnk schreef:Vind ik ook.Frank schreef:Sorry Beloki, ik heb al vaker aangegeven dat ik het onzin vind dat elke keer als er een speler op de grond ligt, de tegenstander de bal uittrapt. 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand (al had Leonardo nu wel echt last zo te zien) en is het gewoon een actie om de tegenstoot eruit te halen.
Maar die actie van Heitinga, die had toch niets met onsportiviteit te maken? Dat zou mij verbazen, tenminste.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Heeft iemand enig idee hoet de opstelling er nu uitziet? Koster in ieder geval niet zo lijkt me. Die stuurt gewoon de spelers met de mooiste kicksen het veld in.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op zo mar 23, 2008 4:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Frank schreef:Als Heitinga die bal niet recht en hoog op het doel had geschoten, had ik er ook niets achter gezocht. Dit is geen normale manier van de bal teruggeven, naar mijn mening. Volgens mij wel doelbewust.Jöhnk schreef:Vind ik ook.Frank schreef:Sorry Beloki, ik heb al vaker aangegeven dat ik het onzin vind dat elke keer als er een speler op de grond ligt, de tegenstander de bal uittrapt. 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand (al had Leonardo nu wel echt last zo te zien) en is het gewoon een actie om de tegenstoot eruit te halen.
Dat is onzin en dat weet jij ook wel. Zoals Daniel al zegde, was het erin gegaan dan zou het een kwestie van geluk zijn, een mislukte voorzet ofzo.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ach, vooruit. Ik wilde een beetje negatief doen. Al is het niet de eerste keer dat ik Huntelaar op de grond zie vliegen...Voetske schreef:Hij verliest 1 duel vanmiddag.Dat wat jij net zag ..Starring schreef:Huntelaar naar Real Madrid? Laat me niet lachen! Hij verliest elke duel vandaag en niet voor het eerst....
Logisch natuurlijk, want hij is nauwelijks in duel geweest...
Laatst gewijzigd door Starring op zo mar 23, 2008 4:18 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
AFCA!