N.E.C. 2007 - 2008
Dan had Sibum het fout... :)Sibum: "Het was hands en buitenspel"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 17:05 | Laatst bewerkt: Vandaag 17:05 | 3 reacties
Bij VVV was iedereen woest op scheidsrechter Vervecken na de 1-2 van Bas Sibum in de slotminuut.
''Ik maak hands en sta buitenspel'', zegt de matchwinner droogjes terwijl hij zijn gezicht in de plooi probeert te houden. ''Ze tellen hem en wij dus ook. Die punten gaan gewoon mee naar Nijmegen. Ik was niet blij met de scheidsrechter vandaag. Maar het is hem vergeven na die 1-2.''
De goal van ibum maakte een slechte eerste helft meer dan goed. ''We begonnen slap. Zij krijgen vier, vijf 100% kansen. Wij ook een paar. Na rust hebben we het als team recht gezet.''
Bron: Omroep Gelderland
En Been praat ook pulp... als het 7-7 had kunnen eindigen had een gelijk spel dus verdient geweest.... maar neen... Been vind van niet.. :)Scheidsrechter: "Doelpunt NEC geen buitenspel"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 17:49 | Laatst bewerkt: Vandaag 17:41 | 2 reacties
Resoluut schudde scheidsrechter Peter Vervecken ook na het zien van de tv-beelden zijn hoofd. Terwijl zelfs de grootste NEC-fan niet anders kon dan toegeven dat Nijmegenaar Bas Sibum tegen VVV diep in blessuretijd duidelijk vanuit buitenspelpositie én met zijn hand het winnende doelpunt maakte (2-1), bleef de Belgische leidsman volharden in zijn onbegrijpelijke besluit.
''Ook op de beelden was niet te zien dat die speler van NEC buitenspel stond,'' bleef Vervecken stoïcijns volhouden. ''De camera stond op de middenlijn, waardoor er geen reëel tv-beeld was. Mijn assistent had wel een goed uitzicht. En hij heeft het 92 minuten goed gedaan, ik had ook geen reden om zijn besluit om de goal toe te kennen in twijfel te trekken. Of ik hier vannacht moeilijk van zal slapen? Nee hoor. Nogmaals, voor mij staat niet onomstotelijk vast dat ik het mis had.''
Bron: AD Sportwereld
Been: "Het had ook 7-7 kunnen worden"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 17:04 | Laatst bewerkt: Vandaag 17:04
NEC was zondagmiddag de gelukkigste in een kansenfestijn tegen VVV-Venlo en won in Limburg met 2-1. 'Een verdiende zege. Maar het had ook 7-7 kunnen worden. Want voor rust kregen beide ploegen heel veel kansen,' zei NEC-trainer Mario Been tegenover Langs de Lijn.
'Wij maakten het onszelf erg moeilijk. We waren veel te slap in de duels. Gelukkig houdt Gabor Babos ons een aantal keer in de race. De doelmannen waren vanmiddag sowieso de uitblinkers,' vervolgde Been, wiens ploeg bij rust met 1-0 achter stond. 'Ik ben heel duidelijk tegen mijn spelers geweest. Ik wist dat we hier konden winnen. Maar dan moesten mijn spelers wel stoppen met het hobbelen in De Koel. Na rust lukte dat. Ons voetbal was leuk om te zien.'
De Nijmegenaren wonnen in de slotfase door een discutabele goal van Bas Sibum. 'Het was fortuinlijk, maar wel verdiend,' meende Been. 'Zeker op basis van de tweede helft. VVV probeerde ons toen alleen nog maar tegen te houden. Bovendien verzuimden ze voor rust om afstand te nemen. Maar ik kan begrijpen dat André Wetzel flink baalt.'
Bron: Sportweek
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Fenerbahce
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Uitvak, Harm?
Je denkt toch niet het kampioenschap te gaan vieren he...
;)
Thnx, FenerBahce! Mooie avatar btw...daar spreekt passie en inzet uit; bloed, zweet en tranen, iets wat ik mis bij onzz aller AJAX!
Goed...en verslag bij van gisteren...
Je denkt toch niet het kampioenschap te gaan vieren he...

Thnx, FenerBahce! Mooie avatar btw...daar spreekt passie en inzet uit; bloed, zweet en tranen, iets wat ik mis bij onzz aller AJAX!

Goed...en verslag bij van gisteren...
N.E.C. verslaat VVV in slotfase: 1 - 2
N.E.C. heeft zondagmiddag de uitwedstrijd bij VVV Venlo met 1-2 gewonnen. In een aantrekkelijke eerste helft met veel kansen aan beide kanten kwam de thuisploeg in de 34e minuut op voorsprong door Honda. N.E.C. had pech in de afronding. In de tweede helft was N.E.C. duidelijk de betere ploeg en sloeg het in de slotfase toe. Jhonny van Beukering (79') en Bas Sibum (90') bezorgden de ploeg van Mario Been de vijfde overwinning op rij.
Trainer Mario Been wijzigde zijn team op één positie ten opzichte van de wedstrijd van vorige week. Bas Sibum keerde terug van een schorsing wat ten koste ging van Lorenzo Davids.
Het werd direct een open wedstrijd met veel kansen in stadion De Koel, waar N.E.C. ondersteund werd door 500 meegereisde supporters. De eerste grote kans viel al in de eerste minuut te noteren en was voor Jonas Olsson. Het schot van de Zweed werd gekeerd door Begois. Een minuut later raakte Soltani aan de andere kant de paal en kwam N.E.C. goed weg. In de vijfde minuut ging een schot van Jhonny van Beukering rakelings naast. Aan de andere kan redde Gabor Babos tot tweemaal toe op miraculeuze wijze met de voeten. Na een communicatiefout achterin bij VVV kon Jeremain Lens de 0-1 scoren maar zijn schot ging naast. Na een half uur tikte Begois een kopbal van Olsson over. Vier minuten later was het aan de andere kant wel raak toen de Japanner Honda een rebound achter Babos schoot: 1-0. Nog voor rust waren er nog kansen voor Oost namens VVV en Lens en Bobson namens N.E.C. Maar, waar N.E.C. de laatste weken voorin prima draaide, ging het vanmiddag wat moeizamer.
Zo was de ruststand van de zeer vermakelijke eerste helft slechts 1-0, waar het ook 4-3 had kunnen staan.
In de tweede helft kwam er een ander N.E.C. uit de kleedkamer. De ploeg zette duidelijk een tandje bij en was duidelijk van plan voor de winst te gaan. N.E.C. nam het initiatief in handen maar moest blijven oppassen voor tegenstoten via de gevaarlijke Oost en Amrabat.
Pas in de 79ste minuut kreeg N.E.C. loon naar werken nadat schoten van Holman, Van Beukering en Lens er niet ingingen. Het vizier stond niet op scherp en als het wel op scherp stond, stond de uitstekend keepende Begois in de weg. In de 79ste minuut scoorde Jhonny van Beukering op aangeven van Kevin Bobson de verdiende gelijkmaker uit de draai. Het was de 9e goal van het seizoen voor de clubtopscorer. In blessuretijd veranderde Bas Sibum een schot van Jhonny van Beukering van richting met zijn hoofd en liet hij Begois kansloos: 1-2.
Op basis van de tweede helft was de zege van N.E.C. verdiend te noemen, maar gezien het aantal kansen had het ook 6-6 of 7-7 kunnen zijn. Voor VVV, dat volop strijd tegen degradatie, was het een zure nederlaag.
Door de overwinning blijft N.E.C. volop in de race voor een plaats in het linkerrijtje. Volgende week zaterdag komt koploper PSV op bezoek in het McDOS Goffertstadion.
Door: Frans Ariaans
Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/
Daar ga je spijt van krijgen... in Nijmegen wordt geen kampioenschap gahaald... ;)... en da's niet omdat Ajax misschien wel wint in Heerenveen...Harm schreef:Ik zit volgende week naar alle waarschijnlijkheid in het NEC-vak.
- Ramona
De strijd om de play-offs
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Eergisteren 22:08
Door de winst op VVV is NEC nog volop in de strijd om een plaats in het linkerrijtje. NEC treft in ieder geval nog concurrenten Roda JC (uit) en Vitesse (thuis) en heeft plaatsing enigszins zelf in de hand.
Ook de bekerfinale is van belang in de strijd om een UEFA Cup ticket. In de finale staan Feyenoord en Roda JC. Mocht Feyenoord bij de eerste vijf eindigen en winnen van Roda JC, dan spelen de ploegen op posities 6 t/m 9 rechtstreeks om een UEFA Cup-ticket. In dat geval gaan de ploegen uit de top 5 namelijk gegarandeerd Europa in en vallen er dus wedstrijden uit het playoffs-schema weg. Vier wedstrijden zijn dan genoeg om Europa in te gaan. De wedstrijdreeks tegen de verliezer van de ‘play offs 2 t/m 5’ valt dan weg.
Wint Roda JC de beker, dan maakt ook de nummer 10 kans op Europees voetbal via de playoffs. Hetzelfde is het geval als Feyenoord en Roda JC niet in de top 5 belanden. Mocht trouwens de bekerwinnaar de voorronde Champions League halen, dan spreken we weer van een hele andere situatie.
Stand
Plaats Team Punten Doelsaldo
8 Roda JC 43 + 2
9 FC Utrecht 42 + 6
10 Vitesse 40 - 9
11 NEC 39 - 6
Programma's
NEC
zo 23/3 VVV-Venlo NEC
za 29/3 NEC PSV
vr 4/4 Roda JC NEC
zo 13/4 NEC Vitesse
zo 20/4 NAC Breda NEC
Roda JC
za 29/3 Heracles Almelo Roda JC
vr 4/4 Roda JC NEC
zo 13/4 Roda JC VVV-Venlo
zo 20/4 Feyenoord Roda JC
zo 27/4 Feyenoord Roda JC
Vitesse
zo 30/3 AZ Vitesse
za 5/4 Vitesse Sparta
zo 13/4 NEC Vitesse
zo 20/4 Vitesse PSV
FC Utrecht
zo 30/3 FC Utrecht FC Twente
zo 6/4 Feyenoord FC Utrecht
zo 13/4 De Graafschap FC Utrecht
zo 20/4 FC Utrecht FC Groningen
Bron: http://www.forzanec.nl/
:hupajax.gif:

voetbalprimeur.nlMuslu tekent voorcontract in Turkije
Muslu Nalbantoglu verlaat NEC aan het einde van het seizoen. De 24-jarige Turkse rechtsback heeft een aflopend contract in Nijmegen en heeft inmiddels een voorcontract getekend bij het Turkse Kayserispor.
Dat omdat de verdediger toe is aan een nieuwe uitdaging. De interesse vanuit Turkije komt niet uit de lucht vallen, al maanden hengelen Turkse clubs naar de diensten van Nalbantoglu.
Ook jeugdspelers Bart van Brakel en Theo Dams moeten vertrekken uit De Goffert. Beide spelers hebben te horen gekregen dat hun aflopende contract niet verlengd zal gaan worden.
Routinier Patrick Pothuizen en de talentvolle goalie Nicholas Skverer blijven wel nog een jaar in Nijmegen. Dominique Scholten heeft nog een aanbieding van NEC in beraad.
- Ramona
Toch jammer dat Nimweegs' eigen Knuffelturk vertrekt...zat eraan te komen helaas... Het ga je goed, Moes!
En wat te denken van Leen...

En wat te denken van Leen...

Looyen's Antillen door na zege op Nicaragua
Uitgegeven op 27 maart 2008 11:25
De Nederlandse Antillen hebben de tweede ronde van het kwalificatietoernooi voor het WK van 2010 bereikt. De ploeg van Leen Looyen won woensdagavond, lokale tijd, op Curaçao met 2-0 van Nicaragua, nadat de heenwedstrijd al met 1-0 was gewonnen.
Dankzij de zege gaat het team nu door naar de volgende kwalificatiewedstrijd, tegen Haïti. Om het uiteindelijke doel te bereiken, deelname aan het WK in Zuid-Afrika, moeten nog minstens twintig wedstrijden worden gespeeld.
Het Antilliaans team opende in de eerste helft de score met een treffer van Tyrone Loran (NAC Breda). Na rust scoorde Angelo Zimmerman (BV Veendam) uit een strafschop.
Bron: www.nec-nijmegen.nl
- Ramona
O.a. deze muziek krijgen de PSVers voorgeschoteld morgenavond...

De muziek van.....Bas Sibum
Uitgegeven op 27 maart 2008 12:00
Zoals u sinds dit seizoen van ons gewend bent, krijgt u voorafgaand aan onze thuiswedstrijden, de favoriete muziek top 3 van de N.E.C. spelers voorgeschoteld. Bij N.E.C. - PSV staat middenvelder Bas Sibum centraal. U luistert in het McDOS Goffertstadion naar zijn lievelingsnummers en leest hier waarom hij voor deze muziek heeft gekozen.
1. Sinead O'Connor - Nothing compares to you
2. Vaya con Dios - Heading for a fall
3. Tina Turner - Simply the Best
Eigenlijk is Rowen Heze en Ilse de Lange mijn favoriete muziek al komen ze hier niet in terug. De nummers die ik hier gekozen heb zijn voor mij klassiekers. Ze hebben een bijzondere, persoonlijke betekenis voor me. Ik heb er uiteenlopende speciale herinneringen aan en die koester ik.
Ik luister ook wel naar Top-40 nummers maar die zijn snel niet leuk meer. De nummers die ik hier heb gekozen blijven altijd mooi en vervelen me nooit!
Bas Sibum
foto: Broer van den Boom
- Ramona
Hieroh ook...lekker de polonaise... tis een kwestie van geduld, dat PSV achter staat...en iedereen in de Goffert NIJMEGUH brult... :hupajax.gif:banjavi schreef:Daar word ik zelfs niet vrolijk van... Geef dan maar Rowwen Heze inderdaad...

- Ramona
COME ON NEC en pleeeeeeease...laat PSV geen kampioen worden hieroh!!!
Dus weer enkel knokken voor rood, zwart en groen en dan komt het goed!!!
:hupajax.gif:

Dus weer enkel knokken voor rood, zwart en groen en dan komt het goed!!!

Wedstrijd: NEC - PSV
Competitie Eredivisie
Datum 29 maart 2008
Aanvang 20:00 uur
Locatie McDOS Goffertstadion
Scheidsrechter J. Wegereef
Assistent 1 R. Meenhuis
Assistent 2 W. van der Pas
Geschiedenis
Aantal ontmoetingen 32
Winst N.E.C. 6
Gelijk 10
Verlies N.E.C. 16
Doelsaldo 33-69
Grootste overwinning 4-0, Eredivisie, 08-10-1967
Grootste nederlaag 0-5, Eredivisie, 26-10-2002
Laatste overwinning 2-1, Eredivisie, 07-04-2007
Laatste nederlaag 0-2, Eredivisie, 26-12-2005
Laatste 5 ontmoetingen W-V-V-V-V
Voorbeschouwing
N.E.C. - PSV
Wedstrijdsponsor: Jack Muller BV
Wedstrijdselectie: Gabor Babos, Muslu Nalbantoglu, Patrick Pothuizen, Peter Wisgerhof, Youssef El-Akchaoui, Dani Fernandez, Jeroen Drost, Lorenzo Davids, Dominique Kivuvu, Krisztian Vadocz, Bas Sibum, Brett Holman, Jeremain Lens, Jhonny van Beukering, Kevin Bobson, Rutger Worm, Jonas Olsson, Rein Baart.
Tim Janssen, Mark Otten, Mark van den Boogaart, Bart van Brakel en Saidi Ntibazonkiza ontbreken wegens blessures.
N.E.C. ontvangt zaterdagavond op de 31e speeldag van het seizoen PSV. De landskampioen van de laatste drie jaar wordt ook dit seizoen weer de nummer één. Niet alleen vanwege de voorsprong van vier punten op Ajax, maar ook gezien het resterende programma. N.E.C., acht overwinningen in de laatste negen wedstrijden, lijkt nog de moeilijkste opgave voor de Eindhovenaren.
Geluk
Waar houdt het voor N.E.C. nog op dit seizoen? Op die ene zeperd tegen Excelsior na is de club al sinds N.E.C. - FC Utrecht in de winning mood. Dat was op 27 januari, nu al meer dan twee volle voetbalmaanden geleden. Trainer Mario Been hoeft zelfs al helemaal niet meer te wisselen om een achterstand zoals tegen VVV-Venlo om te buigen. Dat lukt gewoon ook met de elf die al op het veld staan, al had de ploeg daarbij over geluk niet te klagen (maar wie misgunt Bas Sibum nou zijn doelpunt?). Waarschijnlijk staan dezelfde elf ook zaterdag allemaal weer in de basis.
Achterstand
Met het nieuwe doel voor ogen (linkerrijtje) moet N.E.C. flink aan de bak. De achterstand op Roda JC (vier punten meer maar nog tegenstander op 4 april in Kerkrade) en FC Utrecht (drie punten voor op N.E.C. én een beter doelsaldo) is stevig. Verliezen van PSV maakt het nog lastiger.
Kwartfinale
N.E.C. - PSV is op dit moment in de competitie niets minder dan een een topper. N.E.C. staat op de ranglijst van 2008 derde, PSV is tweede achter NAC Breda met maar twee punten meer. In een uitverkocht McDOS Goffertstadion zou N.E.C. PSV op deze ranglijst dus zelfs kunnen passeren. Maar dan wordt wel erg gemakkelijk voorbijgegaan aan de extra kwaliteiten van de Eindhovense ploeg, die niet voor niks aanstaande donderdag in de kwartfinale van de UEFA Cup staat.
Brett Holman
Vorig seizoen lukte het overigens, voor het eerst in lange tijd, PSV inderdaad te kloppen. Brett Holman was toen met twee doelpunten de grote man bij N.E.C. in de 2-1 overwinning. Die overwinning was absoluut verdiend; er werden nog talrijke kansen gemist, daarmee PSV voor een blamage behoedend.
Teamgenoot
Voorafgaand aan deze wedstrijd waren drie N.E.C.-spelers even teamgenoot van een Eindhovense tegenstander. Brett Holman was samen met Jason Culina in China met het Australisch elftal, Krisztian Vadocz was met PSV-revelatie Balász Dszudzsák in Hongarije om tegen Slovenië te spelen. Lorenzo Davids tenslotte ontmoette Ismail Aissati en Dirk Marcellis bij de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Estland.
Vorig seizoen gaf PSV haar voorsprong bijna alsnog prijs, nu laat de ploeg zich niet gek maken. Niet door haar tegenstanders, die meestal nuchter aan de kant worden gezet, en niet door critici, die het allemaal nogal saai vinden. Dat is overdreven: Heurelho Gomes kan wedijveren met Jan van Beveren, Ibrahim Afellay verzuipt bijna in zijn eigen talent en is een genot om naar te kijken. En voor de liefhebbers gooit Carlos Salcido er wekelijks een spectaculaire omhaal uit.
Mager
Daaromheen staan mannetjesputters als Timmy Simons, Edison Méndez en Dirk Marcellis. Alleen de spitspositie is mager bezet. Danko Lazovic is de betere voetballer, maar scoort te weinig. Dat doet Danny Koevermans beter, vandaar dat hij de laatste tijd meer speelminuten krijgt. Jefferson Farfán, topscoorder van de afgelopen twee seizoenen, was vooral lang uit vorm.
Kampioen
Wint PSV van N.E.C., en verliest Ajax in Heerenveen, dan is PSV ook dit seizoen weer de kampioen. Daaraan zal N.E.C. niet zomaar willen meewerken. PSV viert, als het zaterdag al zover is, haar feestje overigens pas op zondag 6 april. Dan komt Heracles Almelo in het uitverkochte Philipsstadion op bezoek.
J.v.E.
- Ramona
NEC wil titel PSV uitstellen
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 19:21
NEC wil niet dat De Goffert zaterdagavond het decor wordt voor het kampioenschap van PSV.
De Eindhovenaren moeten winnen om mogelijk feest te kunnen vieren. NEC wil de stunt van vorig seizoen herhalen, toen de 2-1 zege nog mild was voor PSV. NEC heeft geen reden om de opstelling te wijzigen. Met acht overwinningen in de laatste negen wedstrijden is NEC uitgegroeid van een degradatiekandidaat tot een ploeg die meedoet om Europees voetbal.
Opstelling:
Babos; Muslu, Wisgerhof, Olsson, El-Akchaoui; Sibum, Holman, Vadocz; Lens, Van Beukering, Bobson.
Bron: Omroep Gelderland
Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/
COME ON N.E.C.!!!

'Kampioensschaal nog een week in de kast'
door Lex Lammers. vrijdag 28 maart 2008
Peter Wisgerhof wil tegen PSV juichend van het veld stappen. foto Jasper Ruhe/Pro Shots
WAGENINGEN - Hij lacht even. Of het nu Danny Koevermans wordt, Danko Lazovic of Jefferson Farfán; de spitsen van PSV boezemen Peter Wisgerhof (28) geen angst in.
Samen met Jonas Olsson staat de Wageninger voor de onverzettelijkheid van NEC. En de centrumverdediger is geenszins van plan de Nijmeegse grasmat morgenavond om te toveren in een Eindhovense feestzaal.
PSV kan in De Goffert de kampioensschaal uitgereikt krijgen. Dat ligt dan ook aan de gebeurtenissen in Heerenveen, waar Ajax optreedt. Maar hoe dan ook moeten de Brabanders winnen. "En daar gaan wij niet aan meewerken" , stelt Wisgerhof. "Die kampioensschaal moet nog maar een week in de kast van de KNVB blijven staan. Daar staat-ie goed."
Het zijn geen stoere woorden van een mannetjesputter. De Wageningse prof is overtuigd van de kwaliteiten van NEC. En de cijfers bewijzen zijn gelijk. De Nijmeegse eredivisionist is nu al negen wedstrijden ongeslagen. Acht duels zijn daarbij in winst omgezet. AZ, VVV, Heracles, Heerenveen en Feyenoord zijn allen een scalp geworden van Wisgerhof en co.
"We voetballen daardoor met zelfvertrouwen", zegt Wisgerhof. "Er zijn automatismen, we voelen geen pijntjes. Heeft alles te maken met de goede resultaten. Maar we kennen de kracht van PSV ook, hoor. We klappen er zaterdagavond vol in, maar zelfs dan wordt het nog een hele toer PSV te verslaan. We hebben het wel over de beste ploeg van Nederland."
NEC is met PSV en NAC de club die na de winterstop de meeste punten heeft vergaard in de eredivisie. De Nijmegenaren hebben daardoor de meeste opmerkelijke sprong op de ranglijst gemaakt. De brekebeen van 2007 is de topnotering van 2008, met inmiddels de elfde plaats op de stand. De play-offs om een UEFA Cupticket zijn zelfs in beeld.
"Daarvoor hebben we wel een goed slot nodig", weet Wisgerhof, die inmiddels al 250 duels voor NEC in de eredivisie achter de rug heeft. "We hebben met PSV, NAC, Roda en Vitesse nog een zwaar programma. Maar we zien zeker mogelijkheden om de negende plaats te bereiken. We winnen toch uit bij Heerenveen en Feyenoord? Dan kunnen we toch wel wat? Inderdaad, die reeks zorgt voor een andere stemming dan voor de winterstop. Toen was het doel slechts handhaven."
De ommekeer heeft een reden, zegt de kopsterke Wageninger. Híj is als vanouds betrouwbaar. Eigenlijk het hele seizoen al. Zonder uitschieters, maar wel altijd met een ruime voldoende. NEC is deze voetbaljaargang daarentegen gestart met een smalle en kwalitatief op plekken ook kwetsbare selectie. Dat gekoppeld aan blessures heeft geleid tot een zwakke competitiestart.
"In de winter heeft de club daarom ingegrepen en is de selectie versterkt met onder andere Bas Sibum en Kevin Bobson. Jermaine Lens is beter gaan spelen, Krisztian Vadosz is een vaste waarde en Brett Holman en Jhon van Beukering zijn fit. Er staat nu echt een beter team, er is concurrentie en dus is iedereen scherp. Juist daaruit vloeien deze resultaten voort. Het is een samensmelting van factoren waardoor we het goed doen."
Echt goed doet NEC het morgen met een thuiszege op PSV. "Het zou perfect zijn ", lacht Wisgerhof. "Maar daarvoor moet alles wel op zijn plek vallen. PSV kan slecht spelen en toch winnen, dat is een echte kwaliteit. Wij moeten goed spelen om te winnen. We moeten PSV dus maar eens flink het mes op de keel zetten. Die kampioensschaal hoef ik in De Goffert niet te zien."
Bron: http://www.gelderlander.nl/