Feyenoord 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De schuld volgens de supps van Feyenoord ligt weer bij Bruins en deGuzman, daarentegen speelde Hofland een puike wedstrijd.
Men schreeuwt zelfs al weer om de naam van Danny Buijs.
Wat een leedvermaak.
Men schreeuwt zelfs al weer om de naam van Danny Buijs.
Wat een leedvermaak.
Laatst gewijzigd door peter op zo mar 30, 2008 1:39 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Ze spelen dus twee keer achter elkaar tegen Roda JC? Eerst voor de competitie en dan de bekerfinale.Peter schreef:Zondag 06-04-2008 Feyenoord - FC Utrecht Rotterdam 14:30 uur
Zondag 13-04-2008 Willem II - Feyenoord Tilburg 14:30 uur
Zondag 20-04-2008 Feyenoord - Roda JC Rotterdam 14:30 uur
Het is nog maar afwachten. Ik denk niet dat Feyenoord 9 punten gaat halen tegen deze tegenstanders.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja, om die reden is hij OOK Nederlander geworden (grotere kans hem te verkopen). Hij zal deze zomer op een toernooi uitblinken, de nieuwe Drenthe, althans dat is de hoop. Er zal hard aan worden gewerkt. De vraag is of er nu weer een club komt als RM.Thomas schreef:Ik denk dat De Guzman de eerste is die Feyenoord aan een buitenlandse club verkoopt om weer aan wat centjes te komen. Zit hij ook in het fonds?
Pardon??... De Guzman zie ik graag bij Ajax komen, maar ik voel hier een bepaald soort onterechte arrogantie.... dan moet hij maar naar PSV ofzo.... die worden tenminste kampioen. De Guzman is iemand die voor een winnaar moet spelen.Peter schreef:We zijn het eens. Die jongen is te goed voor Feyenoord en wordt daar toch niet op waarde geschat.LucaS schreef:Ajax moet de Guzman kopen
Maargoed.... mooie sesamstraatoverwinning overigens.
Bert tegen Ernie en Ernie heeft gewonnen... Heerlijk.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
voetbalprimeur.nl'Verbeek niet naar Feyenoord'
Gertjan Verbeek leek dé kandidaat te zijn om Bert van Marwijk op te volgen als trainer van Feyenoord. Nieuwe berichten vertellen echter dat de huidige trainer van sc Heerenveen niet naar Rotterdam zal vertrekken.
Hugo Borst vertelde zondagavond in het NOS-programma Studio Voetbal dat Verbeek dicht bij een akkoord zou zijn met een club, maar dat dit niet Feyenoord betreft. Het is onduidelijk welke club wel de nieuwe werkgever van Verbeek zou worden, maar voorafgaand aan het gerucht werd gesproken over een mogelijke overstap van Verbeek naar AZ.
De 45-jarige Verbeek is in Friesland bezig aan zijn vierde seizoen als hoofdtrainer. In december van de vorige jaargang maakte de club bekend niet verder te gaan met Verbeek. Trond Sollied is inmiddels al aangesteld als zijn vervanger.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
'Arsenal scouts bekijken De Guzman'
Volgens Engelse tabloids waren Arsenal scouts afgelopen woensdag speciaal voor Jonathan de Guzman naar Emmen afgereisd om de Canadees aan het werk te zien bij zijn debuut voor Jong Oranje. De Guzman scoorde daarbij tweemaal voor Jong Oranje. De Feyenoorder staat al langer op het lijstje van de scouts van Arsenal.
FN
Hij zit bij Rodger Linse, heb ik begrepen, dus hij zal wel snel naar het buitenland vertrekken. (Kalou, Maduro, De Jong, et cetera.)
Het stinkt aan alle kanten!