Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
Mee eens. Zag Marco van Basten ook voorbij komen en die Marco is een personality ja. Hij heeft een eigen mening, is ten alle tijde zijn zelf (zover ik kan beoordelen), komt intelligent over en straalt een ander soort rust uit, als bijvoorbeeld Adrie Koster. Die rust zal goed van pas komen als Ajax-coach...
Alleen blijf ik mijn twijfels houden omtrent zijn training- en coachingskills en qua voetbal-logica in het denken en doen als Ajax-coach. Henk vond ik daar bijvoorbeeld minder in. Die had Oga bijvoorbeeld al lang aan de kant moeten schuiven. Kwestie van zwakste schakel verwijderen.
Maar voetbalverstand heeft Marco wel, gaat vaak zelfs meerdere malen met succes de discussie aan met JC, als ik een stukje in een tijdschrift of een boek moet geloven.
Alleen blijf ik mijn twijfels houden omtrent zijn training- en coachingskills en qua voetbal-logica in het denken en doen als Ajax-coach. Henk vond ik daar bijvoorbeeld minder in. Die had Oga bijvoorbeeld al lang aan de kant moeten schuiven. Kwestie van zwakste schakel verwijderen.
Maar voetbalverstand heeft Marco wel, gaat vaak zelfs meerdere malen met succes de discussie aan met JC, als ik een stukje in een tijdschrift of een boek moet geloven.
AFCA!
Moet je wel iemand anders hebben. Denk je dat HtC niet zag dat Ogararu een zwakke voetballer was? Maar Ogararu had 4 (!) miljoen euro gekost, die moest spelen. Een vervanger kreeg HtC dus niet.Starring schreef:Henk vond ik daar bijvoorbeeld minder in. Die had Oga bijvoorbeeld al lang aan de kant moeten schuiven. Kwestie van zwakste schakel verwijderen.
Maar over Van Basten: die is drie keer harder dan HtC. Van Basten laat zich niet piepelen door Van Geel. Ik denk dat Van Basten een heel goede coach kan worden. Hij is onafhankelijk, een sterke persoonlijkheid en heeft een schat aan ervaring in het topvoetbal. Natuurlijk moet hij als trainer nog leren, maar dat moesten Michels, Cruijff en Van Gaal ook. Het blijft natuurlijk een gok om hem aan te stellen, maar ik vind het een verantwoorde gok. Wat is het alternatief? Verbeek? Jans?
Het stinkt aan alle kanten!
Colin toch?joey schreef:Moet je wel iemand anders hebben. Denk je dat HtC niet zag dat Ogararu een zwakke voetballer was? Maar Ogararu had 4 (!) miljoen euro gekost, die moest spelen. Een vervanger kreeg HtC dus niet.Starring schreef:Henk vond ik daar bijvoorbeeld minder in. Die had Oga bijvoorbeeld al lang aan de kant moeten schuiven. Kwestie van zwakste schakel verwijderen.
I think I lost my fucking headache
Ja, dat mag HtC zichzelf verwijten. Maar ook Koster zal met deze ploeg geen potten breken. Wat heeft hij erbij gekregen? Juist, Kuffour...LucaS schreef:Begin augustus was er geld. TC had met zijn vuist op tafel kunnen slaan. Lulletje Koster is het wel gelukt om de leiding van de noodzaak voor een nieuwe rechtsback te overtuigen

Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Zit een beetje verkeerd geprogrammeerd tegenover de Snor bij Genee normaal. Vandaar ook dat spoedig maandagavond 23.10 de vaste tijd zal zijn, maar op zich is het wel een leuk programma.Werpt de training van Frank de Boer vruchten af in het oefenduel tegen Lucky Ajax?
De jongens van het 1e van Tricht zijn vorige week op trainingskamp in Zeist geweest. Hopelijk zal dit zijn vruchten afwerpen, want het wordt hoog tijd dat ze gaan scoren. Maar het gaat in deze aflevering niet alleen om de punten, ze spelen ook en vriendschappelijke wedstrijd tegen Lucky Ajax; de oude helden van Ajax, zoals Sjaak Swart. Met na afloop een groot feest. Verder zal het elftal het zonder verdediger Frank Evert moeten stellen omdat hij een andere missie te vervullen heeft, in Afghanistan.
3e Klasse D, zondag 13 april om 21.25 uur bij de KRO op Nederland 3
Rob Jacobs moet het ploegje in Derde Klasse D houden, anders mag ie hij zelf de kleedkamers bij ons schoon komen maken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Yep, met een trainer van enig niveau hadden we met gemak kampioen geworden of beter gezegd nu al geweest.
Wat dat betreft is het ook armoe troef dit seizoen bij de traditionele top 3. Grijs, grijzer, grijst qua trainers. Nietszegende saaie meuk.
Wat dat betreft is het ook armoe troef dit seizoen bij de traditionele top 3. Grijs, grijzer, grijst qua trainers. Nietszegende saaie meuk.
Laatst gewijzigd door Jinne op ma apr 14, 2008 9:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!