FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
-
- AT Toto winner 10/11
Sterker, grote kans dat de aanstichters van deze ellende elf (degenen met de aanstekers) nu gewoon weer 90 minuten anti-semitische teksten gaan lopen uitslaan.joey schreef:Inderdaad. Afvoeren die hap.Scherrer schreef:Laten ze de supporters van de tribune die dit heeft verooraakt nu weer terug het stadion in? Be-lach-e-lijk.
Wat dacht je van de gewone voetballiefhebber? Er zitten ook kinderen in dat stadion...Maurice schreef:Het is te gek voor woorden dat hier nog gespeeld wordt. Zoals Mr. Ajax zegt, dit alles heeft zeker invloed op de voorbereiding en de fysieke gesteldheid van de spelers
Inderdaad, helemaal voor de spelers die al wat op leeftijd zijn..
Denk aan Davids, Urzaiz en vooral Kuffour, op je 36ste giftige rook inademen voel je wel hoor.
Echt belachelijk dat er gevoetbald gaat worden...
En die vier zitten er nu weer gewoon tussen.LucaS schreef:Volgens mij gaat dat om zo'n 8000 supporters, waarvan er wellicht een stuk of 4 dat fikkie hebben gestookt. Toch collectief straffen, Joey?

Dat FC Groningen dit toelaat zeg. Eerst de eigen supporters ophitsen en nu doodleuk de raddraaiers er weer in laten.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Waar slaat dat nu weer op?joey schreef:Inderdaad. Afvoeren die hap.Scherrer schreef:Laten ze de supporters van de tribune die dit heeft verooraakt nu weer terug het stadion in? Be-lach-e-lijk.
Ik zou ook de tribune weer op willen als INDIVIDUEN de boel in de hens zetten.....
Afvoeren voor iets waar je niets mee te maken heb? Echt weer reacties zonder na te denken...
- Giacomo Puccini
Daar moet je maar mee op kunnen gaan als je profvoetballer bent. Als het veilig is om nog te voetballen dan moet je dat doen. Als er nou zwaar gewonden of doden waren gevallen dan was het een ander verhaal, maar zo erg is het voor zover ik begrepen heb ook weer niet.joey schreef:Ja, omdat PSV achterstaat.
Het is te gek voor woorden dat hier nog gespeeld wordt. Zoals Mr. Ajax zegt, dit alles heeft zeker invloed op de voorbereiding en de fysieke gesteldheid van de spelers.
Ajax!
Zoals Peter zegt, zo gaat dat in het voetbal. Dit had nooit mogen gebeuren. Waar ware in godsnaam de ME en de brandblussers? Groningen verdient een dikke boete.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Waar slaat dat nu weer op?joey schreef:Inderdaad. Afvoeren die hap.Scherrer schreef:Laten ze de supporters van de tribune die dit heeft verooraakt nu weer terug het stadion in? Be-lach-e-lijk.
Ik zou ook de tribune weer op willen als INDIVIDUEN de boel in de hens zetten.....
Afvoeren voor iets waar je niets mee te maken heb? Echt weer reacties zonder na te denken...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee inderdaad columbus, kreeg net SMS van mn neef, die zit in het stadion (hij zit op de groningse tribune (seizoenskaart), maar zn eerste club is Ajax) en er was al iemand met zn kind weg gegaan wegens benauwdheid.
Zeer triest, en respect voor de andere groningen supporters die duidelijk laten merken wat ze er van vinden.
Zeer triest, en respect voor de andere groningen supporters die duidelijk laten merken wat ze er van vinden.
Van wat ik gehoord heb zijn er altijd problemen met dat vak.Dat tribunevak dus collectief straffen? Tjonge jonge
Laatst gewijzigd door Maurice op zo apr 13, 2008 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom
-
- AT Toto winner 10/11
Dat is mijn probleem niet. Op die tribune zitten nu weer de idioten die andermans leven in het gevaar hebben gebracht, dat mag NOOIT. Oprotten met die hele tribune dus, de goeden lijden dan maar onder de slechten.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Waar slaat dat nu weer op?joey schreef:Inderdaad. Afvoeren die hap.Scherrer schreef:Laten ze de supporters van de tribune die dit heeft verooraakt nu weer terug het stadion in? Be-lach-e-lijk.
- Ajaciedjuh
Trainers willen niet spelen. Burgemeester en knvb wel.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo apr 13, 2008 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.