Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 23, 2008 3:15 pm

Ik had echt hoop he.....
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » wo apr 23, 2008 3:16 pm

Met hoop kom je nergens, je moet GELOVEN!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 23, 2008 3:20 pm

Ik heb nog steeds hoop dat hij naar AJAX komt hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 23, 2008 6:27 pm

Goed nieuws met betrekking tot de race om Sulejmani:
23/4/2008 - 'Selectie moet inkrimpen, wens voor nog een ervaren speler met CL-niveau'
(Gepost door RvN)

In een interview in Voetbal International laat Jan Reker weten dat PSV met het verlengen van diverse contracten dit seizoen en het aantrekken van Amrabat en Manco de selectie in principe rond is voor volgend seizoen. 'We willen er nog graag een ervaren speler van Champions League niveau bij. Dat is moeilijk, maar niet onmogelijk.'

De Algemeen Directeur laat verder weten dat de selectie waarschijnlijk ingekrompen wordt van 28 naar 23 of 24 spelers. 'De nummers 22 tot en met 28 komen bij PSV veel te weinig aan spelen toe. Dat is slecht voor de investering en slecht voor de spelers. Huub is het ermee eens dat 23 of 24 spelers voldoende zijn.' Reker liet dat weten in een reactie op de kritiek dat een speler als Jonathan Reis niet dicht genoeg bij de groep zit.
PN

Mij hoor je absoluut niet klagen als PSV het daadwerkelijk zo wil aanpakken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 23, 2008 6:30 pm

Kwaliteitsinjecties laat je nooit lopen. Zeker niet als Chelsea ze een handje helpt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 23, 2008 6:32 pm

Vergeet niet dat ze zelf al vleugelspelers onder contract hebben staan. Daar is in geïnvesteerd en daar moet dus aan verdiend worden.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 23, 2008 7:52 pm

Dat is goed nieuws, als dit de selectie voor volgend jaar is. Ze zullen toch niet denken dat ze volgend jaar weer genoeg hebben aan 72 punten?
I think I lost my fucking headache

Toppie

Bericht door Toppie » wo apr 23, 2008 7:54 pm

LucaS schreef:Dat is goed nieuws, als dit de selectie voor volgend jaar is. Ze zullen toch niet denken dat ze volgend jaar weer genoeg hebben aan 72 punten?
Dit is gewoon zand in de ogen gooien... Vertrouw die boeren niet.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 23, 2008 7:55 pm

Ik vertrouw geen enkele boer
I think I lost my fucking headache

Toppie

Bericht door Toppie » wo apr 23, 2008 8:01 pm

Sulejmani kiest voor Heerenveen

Uitgegeven: 6 december 2006 14:17

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft zich versterkt met de Serviër Miralem Sulejmani. De 18-jarige Sulejmani, afkomstig van Partizan Belgrado, kan op verschillende posities in de aanval uit de voeten. Hij zal zich in januari bij de Friese selectie voegen.

Sulejmani was aan het begin van het seizoen nog op proef bij AZ. Begin december verklaarde de technisch directeur van de Alkmaarders, Marcel Brandts, echter dat een speler als Sulejmani niet haalbaar is voor een club als AZ. "Er hangt nu al zo'n netwerk om die jongen heen, dat ik er sceptisch over ben."

Heerenveen heeft de jonge Serviër, die te boek staat als een groot talent, tot medio 2010 vastgelegd. Daarnaast heeft de Friese club een optie tot verlenging van het contract.

Tegelijkertijd heeft Heerenveen afscheid genomen van middenvelder Abdelkrim Kissi. De 26-jarige Marokkaan kreeg geen garantie op een basisplaats, waarna het contract in goed overleg is ontbonden.
Dit oude bericht zal de AZ supporter wel pijn doen, en waar was de Ajaxscout aan het slapen...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 23, 2008 8:40 pm

Toppie schreef:

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft zich versterkt met de Serviër Miralem Sulejmani. De 18-jarige Sulejmani, afkomstig van Partizan Belgrado, kan op verschillende posities in de aanval uit de voeten. Hij zal zich in januari bij de Friese selectie voegen.

Sulejmani was aan het begin van het seizoen nog op proef bij AZ. Begin december verklaarde de technisch directeur van de Alkmaarders, Marcel Brandts, echter dat een speler als Sulejmani niet haalbaar is voor een club als AZ. "Er hangt nu al zo'n netwerk om die jongen heen, dat ik er sceptisch over ben."

Heerenveen heeft de jonge Serviër, die te boek staat als een groot talent, tot medio 2010 vastgelegd. Daarnaast heeft de Friese club een optie tot verlenging van het contract.

Tegelijkertijd heeft Heerenveen afscheid genomen van middenvelder Abdelkrim Kissi. De 26-jarige Marokkaan kreeg geen garantie op een basisplaats, waarna het contract in goed overleg is ontbonden.
Dit oude bericht zal de AZ supporter wel pijn doen, en waar was de Ajaxscout aan het slapen...
Zucht.. voor de 100ste keer. Sulejmani is aangeboden aan Ajax, maar kon door zijn geschil met Partizan niet gelijk spelen en het was een apart geval. Ajax wilde z'n handen er niet aan branden.

Toppie

Bericht door Toppie » wo apr 23, 2008 8:44 pm

GangstaRiB schreef:
Toppie schreef:

Zucht.. voor de 100ste keer. Sulejmani is aangeboden aan Ajax, maar kon door zijn geschil met Partizan niet gelijk spelen en het was een apart geval. Ajax wilde z'n handen er niet aan branden.
Zucht , wist ik niet, nu moet je er 8 of 9 miljoen voor betalen zucht , klinkt als het Defour geneuzel

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 23, 2008 10:46 pm

En dan te bedenken dat Suarez in minder speeltijd nog meer rendement haalde dan Sulejmani. Een voorhoede Sulejmani - Cvitanich (?) - Suarez zou echt smullen zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 23, 2008 10:49 pm

Suarez is ook beter.

Sulejmani is de linksbenige versie van Farfan. Fysiek ijzersterk, een versnelling waar je u tegen zegt en een zeer functionele techniek.

columbus

Bericht door columbus » wo apr 23, 2008 10:52 pm

GangstaRiB schreef:
Toppie schreef:

Er waren toch ook vage en louche zaakwaarnemers waar Ajax (en AZ) liever geen zaken mee wilden doen?

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 23, 2008 10:58 pm

Jöhnk schreef:Suarez is ook beter.

Sulejmani is de linksbenige versie van Farfan. Fysiek ijzersterk, een versnelling waar je u tegen zegt en een zeer functionele techniek.
Wat mij altijd zo bevreemd is dat iedereen voorbij gaat aan het feit dat Suarez nog maar 20 jaar is. Hij heeft echt een stap voorsprong tov Sulejmani op dit moment.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 23, 2008 11:01 pm

Ik vind Sulejmani en Farfan niet echt te vergelijken eerlijk gezegd.
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » wo apr 23, 2008 11:14 pm

goodfella schreef:

Wat mij altijd zo bevreemd is dat iedereen voorbij gaat aan het feit dat Suarez nog maar 20 jaar is. Hij heeft echt een stap voorsprong tov Sulejmani op dit moment.
Suarez is in januari 21 geworden (24-01-1987 geboren), Sulej... is geboren op 05-12-1988, ze schelen bijna twee jaar.

Over hun ontwikkeling zegt dat niet veel, niet alle spelers maken dezelfde ontwikkeling door.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do apr 24, 2008 5:21 am

ANN schreef:Venezolaanse spits op proef bij Jong Ajax
Sinds deze week is de 18-jarige spits Gustavo Páez op proef bij Ajax, zo melden Venezolaanse media. Ajax had de jonge spits al eerder uitgenodigd, maar hij wilde zelf pas op zijn 18e voor een stage komen, nu hij ook gerechtigd is om een eventuele overstap te maken naar Europa.
Link

Bericht staat al in jeugd forum, zie ik nu.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 24, 2008 9:09 am

Gaan we die Pieters nog halen? Heeft net Hertha afgezegd omdat ie naar een nederlandse topclub wilt, volgens VI.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do apr 24, 2008 9:23 am

goodfella schreef:

Mee eens GF. Suarez wordt beoordeeld als een arrivée. Die gozer is net (qua leeftijd) de A1 ontgroeid!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 24, 2008 11:29 am

Op je 21e ben je al 3 jaar de A1 ontgroeid anders :wink.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 24, 2008 11:31 am

Twee jaar. Suarez is van '87. Siem de Jong ('89) zou nog in de A1 mogen spelen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 24, 2008 11:33 am

Mr. Ajax schreef:Gaan we die Pieters nog halen? Heeft net Hertha afgezegd omdat ie naar een nederlandse topclub wilt, volgens VI.
Moet er wel plek zijn. Lijkt me dat de centrumverdediger die we nu nodig hebben net wat verder in zijn ontwikkeling moet zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

sander

Bericht door sander » do apr 24, 2008 11:34 am

Volgens de Belgische media houdt Ajax de verrichtingen van de 18-jarige Geoffrey Mujangi Bia van Charleroi in de gaten. Ook Inter Milan volgt de talentvolle voetballer.

Mujangi Bia speelde dit seizoen pas drie wedstrijden voor het eerste elftal van Charleroi. De Congolees van 1.75m komt uit de jeugdopleiding van Anderlecht. Hij staat tot medio 2010 onder contract.

Bron: Ajaxshowtime

di 08/04/08 - De voorbije weken maakt de 18-jarige Congolees Geoffrey Mujangi Bia het mooie weer bij Charleroi. Anderlecht liet hem in 2005vertrekken. Een pijnlijke vergissing? "Dit ligt gevoelig", zegt toenmalig jeugdcoördinator Werner Deraeve in Het Nieuwsblad. (Belga) "Er waren privéproblemen. Problemen met de politie. Daarom hebben we hem laten vertrekken." "Iedereen krijgt een tweede kans, maar dit was geen eenmalig feit."

"Aan zijn talent hebben we nooit getwijfeld, maar zijn gedrag tegenover mensen binnen de club was niet meer te aanvaarden."

Charleroi vaart er nu wel bij. Scout Raymond Mommens is lyrisch: "Hij is het grootste talent dat we al gehad hebben."

"Ik vind hem een groter talent dan Steven Defour. Hij heeft echt alles. We wisten dat hij problemen had bij Anderlecht, maar hij is nu op de goede weg." Mujangi ligt nog tot 2011 vast in Charleroi.

Gesloten