Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Die Douglas viel me wel op tegen Ajax (ondanks z'n eigen doelpunt) en tegen PSV.
Van der Wiel zou ik sowieso opstellen. Vraag is of je dan niet misschien een betere verdediger als rechtsback nodig hebt (type Colin).
Van der Wiel zou ik sowieso opstellen. Vraag is of je dan niet misschien een betere verdediger als rechtsback nodig hebt (type Colin).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nee. Nu staat Bruno Silva rechtsback, maar die vind ik niet echt uitblinken in verdedigend opzicht. Misschien heb je daar dus meer een type Colin, of Reiziger nodig. Niet dat Colin daar nu moet spelen, maar gewoon iemand die zijn verdedigende taak verstaat.
Vertonghen vind ik al een stuk betere verdediger.
Vertonghen vind ik al een stuk betere verdediger.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Nu bij Ajax aangeboden of vooraf dat hij naar Twente ging?joey schreef:Volgens de waarnemer van Sportweek is Douglas bij Ajax (Keizer) en AZ aangeboden, maar beide clubs hoefden hem niet.Peter schreef:Veel potentie. Verdedigend zou hij zeer veel toevoegen, maar dan wil ik naast hem wel iemand die beschikt over wat meer voetbalvernuft.
Laat maar. Als Piet erbij betrokken is, dan moet het voordat hij naar Twente ging (of Piet moet ondertussen alsnog hoof Scouting geworden zijn).
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je weet niet waarom Douglas is afgewezen natuurlijk. Wellicht vond men wel dat de verdediging op sterkte was (Stam was er ook nog). Aangezien je met Vermaelen en Stam spelers in huis had die niet complementair waren aan die Douglas kan dat een reden zijn.
Ik heb geen kennis van de markt, dus ik heb geen idee in hoeverre er betere deals rondlopen.
Ik heb geen kennis van de markt, dus ik heb geen idee in hoeverre er betere deals rondlopen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Thomas vindt hem een beest met goede timing meen ik me te herinneren. Sorry als ik voor mijn beurt praat.
Ben ik het dan ook absoluut mee eens, maar je moet dan wel een complementaire voetballer er naast hebben staan die ook voetballend wat toevoegt. VdWiel zal dan moeten spelen en je moet er eigenlijk nog iemand bij halen in dat geval. Ik weet alleen niet of men bij Ajax zo maar een jongen als Vermaelen op de bank gaat zetten.

Ben ik het dan ook absoluut mee eens, maar je moet dan wel een complementaire voetballer er naast hebben staan die ook voetballend wat toevoegt. VdWiel zal dan moeten spelen en je moet er eigenlijk nog iemand bij halen in dat geval. Ik weet alleen niet of men bij Ajax zo maar een jongen als Vermaelen op de bank gaat zetten.
Tegen Ajax en PSV vond ik hem sterk spelen. Hij is groot, sterk, atletisch, timed goed door de lucht en beschikt over ontzettend veel duelkracht. Van opbouwen heeft hij volgens mij niet al teveel kaas gegeten, dus Douglas opstellen betekent Van der Wiel opstellen. Hoe hij verder positioneel en in de zone is, daar heb ik nog niet zo'n goed beeld van.
- Ajaciedjuh
Ik zie dat je op PN min of meer voorspelt dat Sulejmani naar Ajax komt. Durf je die voorspelling hier ook aan, Thomas?Thomas schreef:Nu aankloppen? Ik mag hopen dat Ajax al rond is met Heerenveen of Sulejmani.
Het stinkt aan alle kanten!