Playoff's
- Ajaciedjuh
-
Mee eens. Voor een man van de wedstrijd vond ik Gabri de eerste helft erg slecht. Tweede helft was stukken beter.MVH schreef:Maar hij creëerde ze zelf ook. Suarez duidelijk man of the match. Gabri een goede tweede. En KJH? Zat ie met zijn hoofd al in Madrid of zo?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Gabri werd vooral in het begin aan alle kanten voorbij gelopen. Suarez was vrijwel de enige die voor dreiging zorgde. Maar dat doet die dan ook heel goed. Wat kan die z'n lichaam goed gebruiken zeg!
Welke voorzetten van Rommedahl bedoel je, Voetske?
Welke voorzetten van Rommedahl bedoel je, Voetske?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Mm.. een onverwacht eitje tegen Heerenveen.
Suarez de absolute uitblinker. Die gast loopt zo ontiegelijk slim dat iedere verdediger er nerveus van wordt.
Huntelaar, zoals de afgelopen weken, waar-de-loos.
Typische actie van onze 'topper' Heitinga die altijd een steek laat vallen. Hij maakte het wel mooi goed.
Maar zoals gezegd, Heerenveen was errug matig.
PS. Lindgren maar laten staan op de plek van Vermaelen? Sla je een dubbelslag. Ten eerste is die nerveuze Belg eruit en een passende grootheid a la Frank de Boer ervoor in de plaats!
Suarez de absolute uitblinker. Die gast loopt zo ontiegelijk slim dat iedere verdediger er nerveus van wordt.
Huntelaar, zoals de afgelopen weken, waar-de-loos.
Typische actie van onze 'topper' Heitinga die altijd een steek laat vallen. Hij maakte het wel mooi goed.
Maar zoals gezegd, Heerenveen was errug matig.
PS. Lindgren maar laten staan op de plek van Vermaelen? Sla je een dubbelslag. Ten eerste is die nerveuze Belg eruit en een passende grootheid a la Frank de Boer ervoor in de plaats!
Wat zwetste die GJV trouwens in zijn wedstrijdanalyse. Heerenveen dat druk had gezet en verloren had doordat het even twee momenten niet oplette.
Suárez was weer beslissend. En wat een goede spelhervatting van Stekelenburg.
KJH gaf een beuk, waar slaat dat nou op. Hij zal wel geschorst worden en terecht ook.

Suárez was weer beslissend. En wat een goede spelhervatting van Stekelenburg.
KJH gaf een beuk, waar slaat dat nou op. Hij zal wel geschorst worden en terecht ook.

Het stinkt aan alle kanten!
Volgens mij heeft de op één na meest scorende ploeg uit de eredivisie niet 1 echte uitgespeelde kans gehad. Ondanks de personele problemen dus een prima opstelling van Koster. Het had feitelijk 1-6 moeten wordenjoey schreef:Haha, Colin vindt Koster ongetwijfeld ook een loser van jewelste, dus hij houdt zich nog in. Omgekeerd vindt Koster Colin ongetwijfeld een loser van jewelste, dat geloof ik direct. Maar je moet wel even nadenken voor je een speler uit de selectie zet, vooral als je voor zijn positie amper spelers hebt.Mr. Ajax schreef:Colin is veel te ver gegaan met zijn uitspraken, hij kleineert zijn coach op een walgelijke wijze. Alleen had Koster dan een ander straf kunnen bedenken, een geldboete ofzo. Ik vind Koster een loser van jewelste, maar juist hier kon ie niet zoveel aan doen.
Wel aan de opstelling, godverdomme!
Paal, lat....
Voetske, Rommedahl is écht slecht, hoor. Dat zie je toch wel?
I think I lost my fucking headache
Mooi dat Sarpong eindelijk weer eens mocht invallen. Hij viel wat ongelukkig in en had een situatie aan het einde (vijf Ajacieden tegenover drie spelers van Heerenveen inclusief de keeper) beter uit moeten spelen, maar je merkt toch wel meteen een groot verschil qua balvastheid en techniek ten opzichte van Rommedahl.
Silva is vooral op alle fysieke fronten gewoon zoveel beter dan Ogararu. Daardoor komen de mindere facetten van z'n spel minder aan het licht en z'n overige pluspunten juist meer. Bij Ogararu is dat niet het geval en daarbij is hij ook nog eens een watje, waardoor hij eigenlijk constant door de mand valt.
Emanuelson had het knap lastig en begon slecht, maar hij was vandaag tenminste niet zo nonchalant. Hij deed weldegelijk z'n best om geconcentreerd te spelen. Jammer alleen dat hij geen idee heeft hoe hij z'n lichaam goed moet gebruiken. Maandag weer lekker Vertonghen linksback zetten en Emanuelson naar voren schuiven.
Heitinga stond bij die goal inderdaad te schutteren. Een stapje achteruit en hij kan die bal zowat op z'n borst aannemen. Wat een slechte timing. Nee, als verdediger ga ik hem niet missen. Als held natuurlijk wel, want het is typisch Johnny om dan zelf die 1-2 er prachtig in te knikken.
Lindgren is toch ook echt een heerlijke speler om erbij te hebben. Zo gedisciplineerd. Jammer dat hij fysiek niet wat sterker is (hij heeft wel behoorlijk wat duelkracht) en dat hij achterin wat kopkracht tekortkomt.
Over Suárez hoef ik volgens mij niet te beginnen. Zonder hem hadden we deze wedstrijd niet gewonnen.
Verder wil ik toch de naam van Gabri nog even noemen, want wat liep die te prutsen. Twee keer gepoort, een paar keer gevaarlijk balverlies. Sympathieke jongen hoor, maar wat een kip zonder kop. Ik blijf erbij dat ik denk dat hij het kind van de rekening wordt onder Van Basten.
Huntelaar en Perez hadden er vandaag niet zo'n zin in, geloof ik. Het verhaal Rommedahl is bekend.
Heerenveen was ook niet echt sterk of scherp. Het is dat Ajax in wat klutssituaties die bal maar niet weg kreeg, want anders hadden ze amper kansen gehad. Wat wel mooi is aan die ploeg is dat wanneer bijv. Sibon de bal teruglegt er meteen twee of soms drie jongens diep gaan voor de volgende pass. Sowieso denk ik dat als Ajax Sibon een paar jaar terug had gehaald in plaats van PSV, hij hier nu nog had gespeeld. Mols, Sibon, doe mij ze maar in plaats van Urzaiz.
Silva is vooral op alle fysieke fronten gewoon zoveel beter dan Ogararu. Daardoor komen de mindere facetten van z'n spel minder aan het licht en z'n overige pluspunten juist meer. Bij Ogararu is dat niet het geval en daarbij is hij ook nog eens een watje, waardoor hij eigenlijk constant door de mand valt.
Emanuelson had het knap lastig en begon slecht, maar hij was vandaag tenminste niet zo nonchalant. Hij deed weldegelijk z'n best om geconcentreerd te spelen. Jammer alleen dat hij geen idee heeft hoe hij z'n lichaam goed moet gebruiken. Maandag weer lekker Vertonghen linksback zetten en Emanuelson naar voren schuiven.
Heitinga stond bij die goal inderdaad te schutteren. Een stapje achteruit en hij kan die bal zowat op z'n borst aannemen. Wat een slechte timing. Nee, als verdediger ga ik hem niet missen. Als held natuurlijk wel, want het is typisch Johnny om dan zelf die 1-2 er prachtig in te knikken.
Lindgren is toch ook echt een heerlijke speler om erbij te hebben. Zo gedisciplineerd. Jammer dat hij fysiek niet wat sterker is (hij heeft wel behoorlijk wat duelkracht) en dat hij achterin wat kopkracht tekortkomt.
Over Suárez hoef ik volgens mij niet te beginnen. Zonder hem hadden we deze wedstrijd niet gewonnen.
Verder wil ik toch de naam van Gabri nog even noemen, want wat liep die te prutsen. Twee keer gepoort, een paar keer gevaarlijk balverlies. Sympathieke jongen hoor, maar wat een kip zonder kop. Ik blijf erbij dat ik denk dat hij het kind van de rekening wordt onder Van Basten.
Huntelaar en Perez hadden er vandaag niet zo'n zin in, geloof ik. Het verhaal Rommedahl is bekend.
Heerenveen was ook niet echt sterk of scherp. Het is dat Ajax in wat klutssituaties die bal maar niet weg kreeg, want anders hadden ze amper kansen gehad. Wat wel mooi is aan die ploeg is dat wanneer bijv. Sibon de bal teruglegt er meteen twee of soms drie jongens diep gaan voor de volgende pass. Sowieso denk ik dat als Ajax Sibon een paar jaar terug had gehaald in plaats van PSV, hij hier nu nog had gespeeld. Mols, Sibon, doe mij ze maar in plaats van Urzaiz.
Ja, heel vervelend weer. Nergens voor nodig op dat moment.Jöhnk schreef:Niet gescoord he? Dan raakt meneer gefrustreerd.
Ja, Heerenveen werd door Suarez overhoop gespeeld. Daar kun je bijvoorbeeld ook maatregelen tegen nemen...GJV wordt een beetje dement of zo. Van het stevige Heerenveen dat hij de afgelopen jaren neerzette is weinig meer over. Men rent met zijn allen naief naar voren. Zelfs tegen FC smurrebrod uit Zweden liepen ze ongenadig in het mes.
Laatst gewijzigd door joey op do mei 01, 2008 4:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien moet Rommedahl als verdediger worden opgesteld, want ik hoor van jou niks anders dan dat die jongen zo goed kan verdedigen!Voetske schreef:Dat bedoel, typisch, Rommedahl heeft deze wedstrijd een assistje of 4 gegeven die er best in hadden gekunnen.Doet zijn verdedigend werk goed .. Maarja ..Jöhnk schreef:Liever slak Sibon dan Gianni Rommedahl. Hij kan tenminste voetballen.