Playoff's

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella

Bericht door goodfella »

Jöhnk schreef:Niet gescoord he? Dan raakt meneer gefrustreerd.
Vorig seizoen gooide hij thuis tegen Groningen een graspol tegen zijn directe tegenstander aan. :smallgrin.gif:

Die jongen leeft voor het maken van doelpunten.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Als we op die manier spelers gaan beoordelen komt jouw Leonardo er ook niet al te best van af, Luuk.

Ik ben niet gecharmeerd van Rommedahl, zeker niet als hij in de basis staat.
goodfella

Bericht door goodfella »

LucaS schreef:Bij PSV is Rommedahl inderdaad niet mislukt.
Maar ook niet gelukt, toch?
goodfella

Bericht door goodfella »

Jöhnk schreef:Als we op die manier spelers gaan beoordelen komt jouw Leonardo er ook niet al te best van af, Luuk.

Ik ben niet gecharmeerd van Rommedahl, zeker niet als hij in de basis staat.
Rommedahl heeft gewoon een wat mindere periode Johnk! Net als Perez. Komt allemaal wel goed met die gasten.
Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce »

Gewonnen, voorlopig even het belangrijkste .... :onfire.gif:

En ga vooral verder met het afbranden van individuele spelers ... :1evil.gif: Ik ga nog even genieten van de overwinning ... :ajaxscarf.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
goodfella

Bericht door goodfella »

Fenerbahce schreef:Gewonnen, voorlopig even het belangrijkste .... :onfire.gif:

En ga vooral verder met het afbranden van individuele spelers ... :1evil.gif: Ik ga nog even genieten van de overwinning ... :ajaxscarf.gif:
Afbranden? Ik heb de wedstrijd (gelukkig) niet live gezien. Maar als ik dan weer lees dat zo'n Perez weer helemaal niks uitvreet dan vind ik dat vrij denigrerend naar de supporters toe!
LucaS

Bericht door LucaS »

Stel azijnzeikerds hier Fenrbahce. Vantevoren waren we kansloos, sloeg de opstelling nergens op en is de play-off sowieso al iets walgelijks. Eenvoudig gewonnen, alleen een doelpuntje of 4 te weinig gemaakt, maar toch vooral niet toegeven.
I think I lost my fucking headache
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

LucaS schreef:Stel azijnzeikerds hier Fenrbahce. Vantevoren waren we kansloos, sloeg de opstelling nergens op en is de play-off sowieso al iets walgelijks. Eenvoudig gewonnen, alleen een doelpuntje of 4 te weinig gemaakt, maar toch vooral niet toegeven.
Ik heb volgens mij steeds gezegd dat we Heerenveen zouden verslaan.

Maar o wee als je Rommie niet goed vindt. Je mag zeker alleen van Suarez zeggen dat het een prutspeler is.
Arthur

Bericht door Arthur »

Vantevoren was mijn inschatting dat Ajax 80% kans had om de play-offs te winnen en daar blijf ik bij. Twente is zeker beter dan Heerenveen, maar in de play-offs verslapt Ajax niet terwijl Twente de druk niet gewend is.
Het is niet voor niks dat Ajax ondanks de magere jaren nog steeds vaak de finales wint als het daar eenmaal beland is (beker, JC en play-offs).
LucaS

Bericht door LucaS »

Helemaal niet, jij mag iedere speler een prutsspeler vinden
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Dank je. Kan me trouwens niet voorstellen dat jij hem wel goed vindt.
goodfella

Bericht door goodfella »

Jöhnk schreef: Ik heb volgens mij steeds gezegd dat we Heerenveen zouden verslaan.

Maar o wee als je Rommie niet goed vindt. Je mag zeker alleen van Suarez zeggen dat het een prutspeler is.
Ach Johnk, laat die zielige Lucas en Voetske lekker! Ze willen gewoon niet toegeven dat ze er helemaal naast zaten mbt de kwaliteiten van Suarez.

Op zich is daar niks mis mee, want behalve jij, ik, Bertje en Thomas was iedereen negatief toen die jongen werd gepresenteerd. Ondertussen is hij de beste aankoop van de laatste jaren. Die jongen is nu al een miljoen of 20 waard.
LucaS

Bericht door LucaS »

Rommedahl is niet geschikt voor Ajax. In een counterploeg als PSV is hij veel meer van waarde. Hij is iig niet zo slecht als hij hier wordt gemaakt. Maar goed is hijinderdaad niet
joey
Erelid

Bericht door joey »

'Hennie Meijer' of Rommedahl, dat is een verschil van dag en nacht, hoor.

Ik lachte me altijd kapot om Rommedahl toen hij nog bij PSV speelde. Op de dag dat Rommedahl voor Ajax tekende had MvG voor mij afgedaan. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
LucaS

Bericht door LucaS »

goodfella schreef:
Jöhnk schreef: Ik heb volgens mij steeds gezegd dat we Heerenveen zouden verslaan.

Ach Johnk, laat die zielige Lucas en Voetske lekker! Ze willen gewoon niet toegeven dat ze er helemaal naast zaten mbt de kwaliteiten van Suarez.

Op zich is daar niks mis mee, want behalve jij, ik, Bertje en Thomas was iedereen negatief toen die jongen werd gepresenteerd. Ondertussen is hij de beste aankoop van de laatste jaren. Die jongen is nu al een miljoen of 20 waard.
Alweer roep je weer van alles zonder te lezen. Ik heb allang toegegeven dat ik ernaast zat vwb Suarez. Maar goed, je vindt het waarschijnlijk te leuk om mensen in een hoek te zetten
goodfella

Bericht door goodfella »

LucaS schreef:Rommedahl is niet geschikt voor Ajax. In een counterploeg als PSV is hij veel meer van waarde. Hij is iig niet zo slecht als hij hier wordt gemaakt. Maar goed is hijinderdaad niet
Dat is al een eerlijker antwoord. Jij had toch ook liever Martina eens aan het werk gezien ipv Rommedahl? Of vanaf minuut 1 zo'n Sarpong?
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Je slaat de plank mis. Er zijn een aantal mensen die het onverantwoord veel geld vonden voor een speler en ik vind dat nog steeds. Ajax had die jongen rechtstreeks op moeten halen uit Uruguay.

En Rommedahl? Ach, die kerel heb ik in Oktober al afgeschreven. Snap niet dat er nog mensen zijn die het in hem zien zitten. Kerel heeft 30 duels gespeeld en een handjevol aan goals en assists geleverd. Totaal ongeschikt als Ajaxspeler.
LucaS

Bericht door LucaS »

Jazeker. Ik heb ook al toegegeven dat ik ernaast zat met Koster. Een bange wezel
goodfella

Bericht door goodfella »

joey schreef: Ik lachte me altijd kapot om Rommedahl toen hij nog bij PSV speelde. Op de dag dat Rommedahl voor Ajax tekende had MvG voor mij afgedaan. :blush.gif:
Iedereen lachte zich kapot om Rommedahl. Een hersenloos paard. Zelfs een klein kind kon dat nog zien. Dat psv hem vervolgens voor een appel en een ei naar een Engelse degradatieploeg liet gaan zegt voldoende.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Rommedahl heeft geld gekost, een vet contract getekend, kan niet voetballen, is al op leeftijd en levert zijn transfersom niet meer op. Een dramatische aankoop.
Het stinkt aan alle kanten!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Peter schreef:Je slaat de plank mis. Er zijn een aantal mensen die het onverantwoord veel geld vonden voor een speler en ik vind dat nog steeds. Ajax had die jongen rechtstreeks op moeten halen uit Uruguay.
Nou ja, de fout was dan het niet halen van Suárez twee jaar terug. Het wel halen van Suárez afgelopen zomer was prima, want hij is iedere euro waard geweest. Al vond ik het vooraf ook vrij veel geld.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Thomas schreef:
Peter schreef:Je slaat de plank mis. Er zijn een aantal mensen die het onverantwoord veel geld vonden voor een speler en ik vind dat nog steeds. Ajax had die jongen rechtstreeks op moeten halen uit Uruguay.
Nou ja, de fout was dan het niet halen van Suárez twee jaar terug. Het wel halen van Suárez afgelopen zomer was prima, want hij is iedere euro waard geweest. Al vond ik het vooraf ook vrij veel geld.
Uiteraard. Achteraf is het een gouden greep, maar ik vind het nog steeds schofterig veel geld voor een speler, hoor. Ajax betaalt voor iedere speler de grote hoofdprijs. Groningen en die Roemenen lachen zich nog kapot om de transfersommen van Silva en Ogararu.
goodfella

Bericht door goodfella »

8 Miljoen euro voor een spits van dat kaliber vind ik niks teveel Peter. Dat ze hem rechtstreeks hadden moeten scouten is iets totaal anders. Misschien had Ajax ook wel Huntelaar rechtstreeks van AGOVV moeten overnemen. Misschien hadden ze Lindgren wel moeten houden. Aan de andere kant, misschien waren die jongens dan wel mislukt. Wie zal het zeggen? Op dit moment maakt Suarez het gewoon waar en daar gaat het om.
LucaS

Bericht door LucaS »

Precies, ten Cate en van Geel worden terecht afgemaakt om de vele miskopen, maar dit hebben ze goed gezien
goodfella

Bericht door goodfella »

LucaS schreef:Precies, ten Cate en van Geel worden terecht afgemaakt om de vele miskopen, maar dit hebben ze goed gezien
Ajax zit weer opgescheept met een overschot aan aanvallers.

Klaas Jan Huntelaar
Luis Suarez
Kennedy
Luque
Rommedahl
Leonardo
Manucharyan
Mitea

:aai.gif:
Plaats reactie