Playoff's

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Dat Suarez kan voetballen had je bij na 3 wedstrijden van Groningen al gezien. Ik had het vele malen kunstiger gevonden als ze deze jongen wisten weg te trekken uit Uruguay. Wat is er nu kunstig aan om de topspits van een subtopper te scouten en vervolgens voor de grote hoofdprijs aan te trekken?
goodfella

Bericht door goodfella »

Peter schreef:Dat Suarez kan voetballen had je bij na 3 wedstrijden van Groningen al gezien. Ik had het vele malen kunstiger gevonden als ze deze jongen wisten weg te trekken uit Uruguay. Wat is er nu kunstig aan om de topspits van een subtopper te scouten en vervolgens voor de grote hoofdprijs aan te trekken?
Heeft er ooit iemand beweerd dat het wel kunstig is Peter?

Stel je toch eens voor dat ook Sulejmani nog eens komt, dan heb je 27 miljoen euro afgetikt voor je voorhoede, terwijl je voor nog geen 2 miljoen euro klaar had kunnen zijn.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Lucas zegt dat ten Cate en vGeel dit goed hebben gezien. Tsja, ik denk zelfs dat Jules de Corte deze Suarez nog had kunnen scouten.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

LucaS schreef:Alweer roep je weer van alles zonder te lezen. Ik heb allang toegegeven dat ik ernaast zat vwb Suarez. Maar goed, je vindt het waarschijnlijk te leuk om mensen in een hoek te zetten
Nou nee, je lezing was steeds dat je Suarez een talentvolle voetballer vond, maar (nog) niet meer dan dat. En dat je nooit had gezegd dat je hem een slechte voetballer vond.
Toen ik je daarna confronteerde met de quote waarin je hem een prutvoetballer noemde reageerde je niet meer.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

goodfella schreef:Op zich is daar niks mis mee, want behalve jij, ik, Bertje en Thomas was iedereen negatief toen die jongen werd gepresenteerd.

:drecul.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

goodfella schreef:
Peter schreef:Dat Suarez kan voetballen had je bij na 3 wedstrijden van Groningen al gezien. Ik had het vele malen kunstiger gevonden als ze deze jongen wisten weg te trekken uit Uruguay. Wat is er nu kunstig aan om de topspits van een subtopper te scouten en vervolgens voor de grote hoofdprijs aan te trekken?
Heeft er ooit iemand beweerd dat het wel kunstig is Peter?

Stel je toch eens voor dat ook Sulejmani nog eens komt, dan heb je 27 miljoen euro afgetikt voor je voorhoede, terwijl je voor nog geen 2 miljoen euro klaar had kunnen zijn.
Dit blijft koffiedik kijken, natuurlijk. Zou KJH, als hij rechtstreeks van de eerste divisie naar Ajax was gekomen, ook zo gefunctioneerd, of heeft hij juist nog wat geleerd bij Heerenveen, zodat hij bij Ajax makkeliker aan kon klampen? Suarez idem dito. Was een jaartje rijpen in Groningen niet juist goed voor zijn ontwikkeling? We weten het niet. Maar dat ze bepaalde talenten hebben, staat vast. De tijd dat Ajax spelers als Maxwell, Chivu etc. vond liugt alweer een tijdje achter ons. Maar wie weet: Citvanich?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Huntelaar heeft zich bij Heerenveen wel degelijk flink ontwikkeld. Die was eerder gewoon niet klaar voor de stap. In het geval van Suárez twijfel ik, al heeft dat jaar hem absoluut goed gedaan. De vraag is alleen of het al dat geld waard was. Ik denk van niet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Sulejmani had Ajax ook wel meteen kunnen halen. Die heeft zich in een jaar waarin hij niet eens speelde nog uitstekend ontwikkeld en is helemaal klaar voor Ajax.
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Bertje schreef:Huntelaar heeft zich bij Heerenveen wel degelijk flink ontwikkeld. Die was eerder gewoon niet klaar voor de stap. In het geval van Suárez twijfel ik, al heeft dat jaar hem absoluut goed gedaan. De vraag is alleen of het al dat geld waard was. Ik denk van niet.
Wat bedoel je? Hadden KJH en Suarez voor minder moeten worden gekocht? Volgens mij waren ze het waard; kijk alleen eens naar het aantal goals en assists dat die twee voor hun rekening hebben genomen. Met een beetje een behoorlijke verdediging, zouden we in maart al kampioen zijn geworden. Hun waarde hebben ze inmiddels al bewezen, denk ik. Die miljoenen zijn niet tevergeefs uitgegeven.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat bedoel je? Hadden KJH en Suarez voor minder moeten worden gekocht? Volgens mij waren ze het waard; kijk alleen eens naar het aantal goals en assists dat die twee voor hun rekening hebben genomen. Met een beetje een behoorlijke verdediging, zouden we in maart al kampioen zijn geworden. Hun waarde hebben ze inmiddels al bewezen, denk ik. Die miljoenen zijn niet tevergeefs uitgegeven.
Nee, dat bedoel ik niet. Het geld waren ze allebei absoluut waard. Alleen had je Suárez wellicht eerder moeten halen. Huntelaar is op het juiste moment gehaald (al had een half jaar eerder ook nog wel gekund).
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

'Ik win ieder seizoen 1x van Ajax'

donderdag 01 mei, door SV, Amsterdam, 18:21u, ANP

SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek denkt dat er volgende week maandag in Amsterdam nog wel een verrassing in zit uitgevoerd door de Friezen.

'Gelukkig zijn we na deze nederlaag van 1-2 nog niet helemaal kansloos voor de return. Onder mijn leiding wint Heerenveen in een seizoen altijd wel een keer van Ajax', zei Verbeek.

'We misten vandaag vooral Miralem Sulejmani. Het is doodzonde dat die jongen vanwege een knieblessure dit seizoen niet meer in actie kan komen. Ik vond ons ook niet goed verdedigen. We hebben aardig met Ajax meegespeeld. Maar we kwamen uiteindelijk te kort'.

AS

Maar dit jaar verlies je vijf keer. Alvast oefenen voor volgend seizoen. :666.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Precies, wen er maar vast aan. :666.gif:
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Alweer roep je weer van alles zonder te lezen. Ik heb allang toegegeven dat ik ernaast zat vwb Suarez. Maar goed, je vindt het waarschijnlijk te leuk om mensen in een hoek te zetten
Nou nee, je lezing was steeds dat je Suarez een talentvolle voetballer vond, maar (nog) niet meer dan dat. En dat je nooit had gezegd dat je hem een slechte voetballer vond.
Toen ik je daarna confronteerde met de quote waarin je hem een prutvoetballer noemde reageerde je niet meer.
Ach, prutsvoetballer was wat gechargeerd. Een beetje tegenwicht tegen de overdreven adoratie die ik vond dat er hier was. Volgens mij heb ik wel gereageerd, namelijk door te zeggen dat Suarez zich dit seizoen uitstekend heeft ontwikkeld. En dat die ontwikkeling eruit bestond dat hij tegenwoordig voor en tijdens de actie om zich heen kijkt (over de bal heen kijkt) terwijl hij begin van het seizoen alleen zijn eigen voeten en de bal zag. Ik had inderdaad niet verwacht dat hij die stap zou zetten en al zeker niet zo snel. Volgens mij heb ik dit wel degelijk naar aanleiding van die quote geschreven. Maar ik wil best nogmaals door het stof, ik vond Suarez een speler zonder enig overzicht en ik dacht dat hij dat ook niet zou leren. Slecht gezien dus
I think I lost my fucking headache
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Je hoeft van mij niet door het stof, maar soms vraag ik me wel af wat nou jouw mening is. Ik kon me al niet voorstellen dat jij, purist zijnde, een mooie voetballer als Suarez drie keer niks zou vinden (en prutser Rommedahl bv. wel).
999

Bericht door 999 »

Roda Jc - Nec tijdelijk gestaakt wegens spreekkoren ...
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

En weer begonnen ...
Blij met de punten ...
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Ajax gaat de play-offs vrij gemakkelijk winnen maarja dan die verduivelde voorrondes CL weer he.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik heb nooit gezegd dat ik Suárez een slechte voetballer vond. Dat is hij natuurlijk niet. Ik vond hem wel erg duur en ik maakte mij zorgen dat hij bij Ajax niet tot zijn recht zou komen, want Ajax is niet bepaald een paradijs voor intuïtieve voetballers. Gelukkig heeft die jongen een heel harde kop, hij weet wat hij wil en laat zich niet zo snel intimideren. Al had ik wel de indruk dat de kritiek op hem en zijn Schwalbes en zijn zogenaamd egoïstische spel invloed op hem had in een bepaalde periode. Die kritiek klonk ook zeer luid.
Ik geniet van hem, die jongen is een rasvoetballer. Ik ben blij dat we hem hebben. Al blijft het afwachten hoe hij het op een hoger podium doet, want hij wordt soms (zoals vandaag) wel erg slecht verdedigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Dat geld maakt mij nooit zoveel uit. Ik ben de penningmeester niet, ik wil goede voetballers.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Mij ook niet, maar ik erger me dood dat Groningen zo'n speler kan vinden en Ajax niet.
Ik moet zeggen dat de manier waarop wij hem bij Groningen hebben weggehaald de schoonheidsprijs niet verdient. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

brigade zuid schreef:Ajax gaat de play-offs vrij gemakkelijk winnen maarja dan die verduivelde voorrondes CL weer he.
met een topcoach as Van Basten dat het zou toch geen problem moet zijn.

maar we laten eerst maar de playoff winnen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Natuurlijk lukt Van Basten dat. Wedstrijden winnen is zijn specialiteit.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

En als we de voorronde niet winnen ligt het gewoon niet aan van Basten.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Vind je dat?

Van Basten heeft Van Geel weggejaagd dus we mogen hem voor 100 procent verantwoordelijk houden voor wat er nu wel/niet gaat gebeuren.
Jesse

Bericht door Jesse »

Inderdaad, hij neemt risico, maar het is in ieder geval wel erg duidelijk.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Plaats reactie