Playoff's

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Jöhnk schreef:Vind je dat?

Van Basten heeft Van Geel weggejaagd dus we mogen hem voor 100 procent verantwoordelijk houden voor wat er nu wel/niet gaat gebeuren.
Natuurlijk vind ik dat niet.. zei het een beetje om uit te dagen.. zie het namelijk gebeuren dat het daar op neer gaat komen.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Lang leve de playoffs. Het is inmiddels 23:30uur en we kunnen zowaar naar de samenvatting gaan kijken. Nog een geluk dat ze tegenwoordig weer gewoon met de belangrijkste wedstrijd beginnen want anders kon je nu nog een uur wachten op Ajax.
Nil volentibus arduum
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Wat heeft dat precies met de play-offs te maken? :blush.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Als ze er niet waren had ik er niet op hoeven te wachten want dan waren we gewoon klaar.
Nil volentibus arduum
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Hahaha, ok. :ajaxsmiley.gif:
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Dit wordt thuis gewoon een easy win maandag. Viel me wel mee vandaag, het was al beter als vorig jaar uit tegen Heerenveen.

We hebben nog nooit in een thuiswedstrijd in de playoffs een tegengoal gekregen, dus dat komt goed.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

brigade zuid schreef:En als we de voorronde niet winnen ligt het gewoon niet aan van Basten.
vorspelbaar. Het falen van Van Basten in de eerste jaar ligt naturlijk volledig aan Van Geel, TenCate, Koster en dat je die puinhopen niet in 1-1.5 jaar kunt oplossen.

:smallgrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

De teller staat nu op 9 overwinningen uit de laatste 11 wedstrijden. Op naar de 12 overwinningen in de 14 wedstrijden! :ajaxsmiley.gif:
Toppie

Bericht door Toppie »

Ajaciedjuh schreef:De teller staat nu op 9 overwinningen uit de laatste 11 wedstrijden. Op naar de 12 overwinningen in de 14 wedstrijden! :ajaxsmiley.gif:
Alleen nu weer 3 wedstrijden zonder Davids en sinds zijn komst is er toch weer weining verloren Bijgeloof :hypocrite.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Marillion schreef:Als ze er niet waren had ik er niet op hoeven te wachten want dan waren we gewoon klaar.
Vreselijk die voetballoze maanden. Wat dat betreft is het juist een voordeel, die play-offs
I think I lost my fucking headache
LucaS

Bericht door LucaS »

Ajaciedjuh schreef:De teller staat nu op 9 overwinningen uit de laatste 11 wedstrijden. Op naar de 12 overwinningen in de 14 wedstrijden! :ajaxsmiley.gif:
Ik zei eind januari toch dat ik vooruitgang zag! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

LucaS schreef:
Marillion schreef:Als ze er niet waren had ik er niet op hoeven te wachten want dan waren we gewoon klaar.
Vreselijk die voetballoze maanden. Wat dat betreft is het juist een voordeel, die play-offs
Ja zo ken ik er nog wel een paar.
De competitie eindigt dit jaar zo vroeg door het EK en de Olympische Spelen.
We hadden ook het programma iets beter kunnen spreiden en dan wat later eindigen met de competitie, zonder de plee offs.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Jansma schreef:
brigade zuid schreef:En als we de voorronde niet winnen ligt het gewoon niet aan van Basten.
vorspelbaar. Het falen van Van Basten in de eerste jaar ligt naturlijk volledig aan Van Geel, TenCate, Koster en dat je die puinhopen niet in 1-1.5 jaar kunt oplossen.

:smallgrin.gif:
En als Ajax het wel redt is dat natuurlijk ondanks rookie Van Basten.

Ook voorspelbaar. :neutral.gif:

Maar goed, eerst maar eens die plee-offs winnen. Daar heb ik eerlijk gezegd een hard hoofd in.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Wat dan? Twente speelt geen thuiswedstrijd als ze tegen ons moeten.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Tuurlijk wint AJAX die play-offs gewoon, idd ze spelen nog in Emmen ook geloof ik. Als het er echt om gaat zullen subtoppers nooit van AJAX winnen over 2 wedstrijden. Het is echt geen toeval dat AJAX alle jaren de play-offs wint.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Waarom wint Slavia Praha dan wel over twee wedstrijden? Die zijn niet beter dan Twente.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Ik denk dat ze wel beter zijn en dan vooral op het mentale vlak, ik vind Nederlandse subtoppers altijd mentaal zo zwak, je ziet het ook vaak in de uefa-cup.. dan wil het allemaal net ff niet lukken op het moment supreme en ga je er gewoon af tegen middelmatige clubjes.
Thijs

Bericht door Thijs »

Kans zit er trouwens redelijk in dat we tegen Twente niet in Emmen maar in Arnhem/Nijmegen spelen.

edit: Als Twente en Ajax allebei doorgaan spelen we aanstaande zaterdag tóch in Emmen (ondanks wat andere sites melden) om 19.30 uur.
380 Ajaxsupporters mogen meereizen.
Laatst gewijzigd door Thijs op vr mei 02, 2008 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs

Bericht door Thijs »

37.000 kaarten verkocht voor aanstaande maandag.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Dat is veel, ik had gedacht 20.000 ofzo. Dan zal het tegen Twente wel volle bak worden.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ach, in principe heeft boycotten ook niet zoveel zin meer. De play-offs zijn toch al afgeschaft.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Jammer, ik vond het wel een leuk systeem. Het maakt de competitie interessanter. Bijna iedereen speelt nog ergens voor, tot op het laatste moment.
Bovendien is het een manier om spelers aan een bepaalde druk te leren wennen.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Precies. Volgend jaar moeten we dan ook niet gaan zeiken als Twente tegen PSV gewillig naar de slachtbank wordt geleid.
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Die pleeoffs waren waardeloos, maar wat we volgend jaar krijgen lijkt nog erger te gaan worden. Pleeoffs half afgeschaft...

Geen pleeoffs voor Ajax maar nog wel pleeoffs voor de middenmoot, dus dikke kans dat we half april uitgevoetbald zijn omdat de winter weer volgepropt wordt met veel te veel wedstrijden.
Peter schreef:Precies. Volgend jaar moeten we dan ook niet gaan zeiken als Twente tegen PSV gewillig naar de slachtbank wordt geleid.
Hoezo? Volgend jaar levert de vierde plaats toch rechtstreekse plaatsing voor europees voetbal op? Daar zegt Twente echt geen nee tegen.
Laatst gewijzigd door 666 op vr mei 02, 2008 7:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Ik vind het wel vervelend dat ik niets meer hoor over een eventuele inkrimping van de competitie. Dat had tenminste echt zoden aan de dijk gezet. Wel play-offs of geen play-offs of zelfs een draak van een compromis: het is allemaal gelul om niets, want de echte kwaliteit van de competitie verandert niet. De KNVB is alleen niet geïnteresseerd in echte maatregelen. Jammer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Plaats reactie