Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Ik ken Cvitanich niet.Daniel_vT schreef:Maar in hoeverre is zo'n Cvitanich een basisspeler? Of een aanwinst? Op welke plek willen ze hem? Rechtsbuiten toch en Suarez op 9 en Sulejmani op links of anders?
Is een spits volgens mij. Op termijn moet dit een basisspeler worden, dat lijkt me duidelijk. Anders betaal je geen 6 miljoen. Maar op welke termijn hangt idd af van de grillen van Huntelaar, zoals Jesse al zegt.
Douglas was zeker niet zo ver als nu toen ie pas naar Nederland kwam. Bij Marcelo ziet het aan de bal een stuk gelukkiger uit.Thomas schreef:Douglas is dan toch wel een stukkie wendbaarder en soepeler hoor. Marcelo heeft sowieso vaak letterlijk handen en voeten nodig om een beetje wendbare spits in toom te houden.
- Ajaciedjuh
Laat ik deze maar eens op betrouwbaar zetten. Het begint er steeds meer op te lijkenANN schreef:Radonjic: 'Transfer Sulejmani voor EK afronden'
De zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani, Jovica Radonjic, heeft volgens RTVNH gezegd dat zijn pupil het liefst naar Ajax wil. De transfer zou ook rond moeten zijn voordat het Europees Kampioenschap begint. Volgens Radonjic zijn Ajax en Heerenveen al aan het onderhandelen over de overgang van Sulejmani naar Ajax. 'Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Sulejmani wil het liefst naar Ajax, en op dit moment is de kans daarop zeer groot.'

Nu Huntelaar ook nog bijtekenen: wat een aanval!
Nu nog een creatieve middenvelder en 2 verdedigers!
Douglas komt nog en Defour hoop ik + nog 1 verdediger misschien Mathijssen
Steek
Silva Douglas Mathijssen Vertonghen
Defour Lindgren Dario Cvitanich
Suarez Huntelaar Sulejmani

Steek
Defour Lindgren Dario Cvitanich

Laatst gewijzigd door Toppie op wo mei 07, 2008 8:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Met zo'n opstelling heb je ook helemaal geen keeper meer nodig!Toppie schreef:Douglas komt nog en Defour hoop ik + nog 1 verdediger misschien Mathijssen
Gabri Defour Lindgren Dario Cvitanich
![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik hoop toch nog meer vededigers Heitinga , Grygera , Pasanen en nog paar zijn de laatste jaren vertrokken en er is maar weinig voor terug gekomen vooral op linksback.Peter schreef:Dat staat vast. Defour komt alleen niet denk ik zo.
Ik denk persoonlijk dat met Douglas en een De Zeeuw de selectie als rond wordt gezien door Marco van Basten.