Adrie Koster
Moderator: mods
Adrie KosterAdrie Koster onderhandelt niet met FC Twente
Adrie Koster is niet met de leiding van FC Twente over de functie van hoofdtrainer in gesprek. Dat maakte Koster vrijdag tijdens het wekelijkse perspraatje van Ajax onomwonden duidelijk.
"Ik heb ook gelezen dat ik na dit weekeinde gepresenteerd zou worden. Maar ik weet echt nergens iets van. Daarom wil ik er ook niet zo heel lang over praten. Het is namelijk niet waar."
Blij met de punten ...
Op basis van de column van Ko (waar overigens geen speld tussen te krijgen is) hebben we inderdaad weinig kans.rocky schreef:Godverdomme, wat een mooie kollum van Ko zeg!
http://www.afcasupportersclub.nl/scripts/columns.asp
Bij Unibet geloven ze overigens nog wel in Ajax:
Je kunt ook al voor het nieuwe seizoen wedden:Ajax - FC Twente Welk team kwalificeert zich? 1,60 2,15
Eredivisie 2008/2009 - Winnaar
Welk team zal er winnen?
Winnaar
Ajax 2,55
PSV 2,95
Feyenoord 4,75
AZ 12,00
SC Heerenveen 35,00
FC Twente 40,00
FC Groningen 70,00
Een willekeurig ander team 120,0
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad ja, de geschiedenis heeft ons immers geleerd dat het woord van een trainer of speler vrij weinig waard is.LucaS schreef:Als er in de media berichten verschijnen kunnen we er bovenop springen om deze brave man voor van alles en nog wat uit te maken, maar als hij heel duidelijk ontkent, moeten we nog even afwachten?
Of geloofde jij Henk ook begin dit seizoen?
Nogmaals, hij zei destijds ook dat hij niet in gesprek was met PSV, Luuk. En dat terwijl hij gewoon rond was met onze grootste concurrent.LucaS schreef:Als er in de media berichten verschijnen kunnen we er bovenop springen om deze brave man voor van alles en nog wat uit te maken, maar als hij heel duidelijk ontkent, moeten we nog even afwachten?
-
Voetske schreef:Adrie KosterAdrie Koster onderhandelt niet met FC Twente
Adrie Koster is niet met de leiding van FC Twente over de functie van hoofdtrainer in gesprek. Dat maakte Koster vrijdag tijdens het wekelijkse perspraatje van Ajax onomwonden duidelijk.
"Ik heb ook gelezen dat ik na dit weekeinde gepresenteerd zou worden. Maar ik weet echt nergens iets van. Daarom wil ik er ook niet zo heel lang over praten. Het is namelijk niet waar."
I think I lost my fucking headache
Ik probeer het nog een keertje:LucaS schreef:Ik begrijp het, de bloempot is niet populair, en dus is hij degene die liegt. Het zal wel. Ik vind de goede man ook ongeschikt als trainer voor Ajax, maar de hetze zoals hier zo nu en dan plaatsvindt, is wat overdreven
Waarom zouden we hem moeten geloven na z'n eerdere leugens over PSV? Hij wist van niets, maar was opeens persoonlijk rond met die boeren.