Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Ik zet het maar ff hier neer. Ik zit nu te kijken naar Boca-Fluminense en er vallen bij mij 2 spelers op.
1. De rechtsback van Fluminense. Een sterke snelle aanvallende back. Hij doet mij een beetje denken aan Trabelsi. Wat vindt jij van hem Thomas of D-skill?
2. Chavez. 21-jarige middenvelder die verdedigend zijn mannetje staat en ook technisch uitstekend onderlegd is en daardoor aanvallend ook van waarde is. Is dit niks?
1. De rechtsback van Fluminense. Een sterke snelle aanvallende back. Hij doet mij een beetje denken aan Trabelsi. Wat vindt jij van hem Thomas of D-skill?
2. Chavez. 21-jarige middenvelder die verdedigend zijn mannetje staat en ook technisch uitstekend onderlegd is en daardoor aanvallend ook van waarde is. Is dit niks?
IK GELOOF!!!!!!
Aan de bal zal het zeker geenn Frank de Boer geweest zijn want hij viel me totaal niet op. Misschien kwam dat ook omdat Fluminense niet veel in te brengen had.
Thiago Silva speelde niet verkeerd. Al vind ik het ook geen kunst om Palermo te dekken.
Chavez vond ik echt geen verkeerde speler afgaande op deze wedstrijd. Al is het wel heerlijk om met spelers als Palacio en Riquelme te spelen. Als ik Ajax was zou ik toch maar eens echt een poging wagen om Palacio binnen te halen. Of is het een speler die liever zijn hele leven in Argentinie blijft?
Thiago Silva speelde niet verkeerd. Al vind ik het ook geen kunst om Palermo te dekken.
Chavez vond ik echt geen verkeerde speler afgaande op deze wedstrijd. Al is het wel heerlijk om met spelers als Palacio en Riquelme te spelen. Als ik Ajax was zou ik toch maar eens echt een poging wagen om Palacio binnen te halen. Of is het een speler die liever zijn hele leven in Argentinie blijft?
IK GELOOF!!!!!!
Palacio heeft het inderdaad jarenlang niet aangedurfd om naar Europa te vertrekken. Sowieso zijn er wel wat Boca-jongens die moeite hebben om die stap te maken. Palacio moet overigens zo'n 10 miljoen kosten.Rishi schreef:Als ik Ajax was zou ik toch maar eens echt een poging wagen om Palacio binnen te halen. Of is het een speler die liever zijn hele leven in Argentinie blijft?