Zoiets als Boudewijn Zenden.Jinne schreef:Doet me veel denken aan Jon Arne Riise. Rennen, hard schot, dat is het.Jöhnk schreef:Krzynowek ja, hoe kon ik hem vergeten. Wat een kutvoetballer is dat.
Slechtste speler van het EK
Hij moet wel.Peter schreef:By a clear mile inderdaad. Hij kan mij/ons nog verrassen als hij de boel gaat omgooien.
Barzagli (gaat voor 14 mio naar Wolfsburg, zijn die VW-boeren gek?!?!), Panucci, Materrazzi, Ambrosini, Di Natale, ik vond het armoe troef.
Minestrone rescaldata zeggen jullie in Italie toch? Of zoiets...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Minestrone riscaldato.
Chiellini en Grosso worden al genoemd. De Rossi zou dan de plek van Gattuso in moeten nemen. Del Piero waarschijnlijk in de basis.
Zambrotta-Chiellini-Barzagli (liever nog Gamberini)-Grosso
-Camoranesi-De Rossi-Pirlo-Aquilani-
--------Toni-Del Piero-----------------
Di Natale vond ik overigens geen armoe troef. De anderen wel, inclusief Gattuso.
Pirlo is en blijft één van de beste voetballers op de velden.
Chiellini en Grosso worden al genoemd. De Rossi zou dan de plek van Gattuso in moeten nemen. Del Piero waarschijnlijk in de basis.
Zambrotta-Chiellini-Barzagli (liever nog Gamberini)-Grosso
-Camoranesi-De Rossi-Pirlo-Aquilani-
--------Toni-Del Piero-----------------
Di Natale vond ik overigens geen armoe troef. De anderen wel, inclusief Gattuso.
Pirlo is en blijft één van de beste voetballers op de velden.
-
Raul Gonzalez Blanco
Precies! In het land waar verdedigen kunst is, zijn de vervangers van deze 2 wereldtoppers gewoon van een triest niveau. Zeker als je ze samen opstelt.
Materazzi naast Cannavaro was oke geweest, samen met Barzagli is het niet veel. Denk dat de ze geen speler zo hadden kunnen missen als Cannavaro.
Materazzi naast Cannavaro was oke geweest, samen met Barzagli is het niet veel. Denk dat de ze geen speler zo hadden kunnen missen als Cannavaro.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Daar komen we niet uit. Jij vindt Zambrotta een 'kneus' en ik één van de beste backs ter wereld. Doet een potje tegen Nederland niets aan af. Niet in vorm? Ach, op een tournooi zegt de vorm van het seizoen niet zoveel. Kijk alleen al naar Gio.
Grosso viel overigens niet al te beroerd in en zal de kans krijgen.
Grosso viel overigens niet al te beroerd in en zal de kans krijgen.
Waar komt plotseling dat oppurtinisme vandaan, Rishi?
Tuurlijk, Nederland speelde een dijk van een wedstrijd tegen Italie en dat zal niemand ontkennen, maar niets is zo veranderlijk als het Nederlandse team. Daarnaast is het ook nogal wat om te zeggen dat die hele verdediging van Italie niks voorstelt op basis van één wedstrijd. Voor mij was het vooral een complete off-day voor Italie, daar waar het een dag was voor Nederland waarop alles lukte. Ik ben zeer benieuwd hoe NL het gaat aanpakken tegen Frankrijk, voordat er hier al gesproken wordt over een aanstaande Europees Kampioen.
Tuurlijk, Nederland speelde een dijk van een wedstrijd tegen Italie en dat zal niemand ontkennen, maar niets is zo veranderlijk als het Nederlandse team. Daarnaast is het ook nogal wat om te zeggen dat die hele verdediging van Italie niks voorstelt op basis van één wedstrijd. Voor mij was het vooral een complete off-day voor Italie, daar waar het een dag was voor Nederland waarop alles lukte. Ik ben zeer benieuwd hoe NL het gaat aanpakken tegen Frankrijk, voordat er hier al gesproken wordt over een aanstaande Europees Kampioen.
-
Scherrer
- AT Toto winner 10/11
Jawel, Peter, die vond Nederland niet bijzonder.Justin schreef: Waar komt plotseling dat oppurtinisme vandaan, Rishi?
Tuurlijk, Nederland speelde een dijk van een wedstrijd tegen Italie en dat zal niemand ontkennen, ........
Wel als enige op deze gehele aardkloot, maar het is toch in ieder geval nog één iemand. En nee, voor de slechte lezers, ik denk niet dat Nederland het EK gaat winnen, absoluut niet.