Duke schreef:Heeft iedereen de bingokaarten gereed voor vanavond?

En toch hoort hij erbij met dit soort wedstrijden. 100x liever Ten Napel dan die Snoeks die van de zenuwen verhalen uit de oude doosch begint te vertellen.

Inderdaad.brigade zuid schreef:Nou ik kijk gewoon lekker op de mof, ik vind de nederlandse verslaggevers van een allerbelabberdst niveau... die open deurtjes van Evert ten napel vind ik nog geen eens het ergste.. maar ik kan slecht tegen zn verkeerde voorstelling van zaken zoals bijvoorbeeld laatst bij Zwitserland-Turkije, dat ie maar bleef zeggen dat beide landen niks aan een punt hadden.. dat is gewoon irritant aangezien het totaal niet klopt.
Ook zo ergerlijk: keer op keer zeggen dat Leo Beenhakker 65 jaar is. Wat kan mij dat nou schelen. Al is hij zo oud als Methusalem. En dan nog openlijk Polen supporteren vanwege de Nederlandse bondscoach. Dan zap ik dus ook snel naar de mo.... de ARD.brigade zuid schreef:Nou ik kijk gewoon lekker op de mof, ik vind de nederlandse verslaggevers van een allerbelabberdst niveau... die open deurtjes van Evert ten napel vind ik nog geen eens het ergste.. maar ik kan slecht tegen zn verkeerde voorstelling van zaken zoals bijvoorbeeld laatst bij Zwitserland-Turkije, dat ie maar bleef zeggen dat beide landen niks aan een punt hadden.. dat is gewoon irritant aangezien het totaal niet klopt.
Is inderdaad irritant. Bij Spanje - Rusland barstte die commentator ook bijna in tranen uit toen Rusland er aan ging.joey schreef: En dan nog openlijk Polen supporteren vanwege de Nederlandse bondscoach.
Doen ze bij de ARD/ZDF ook. Ik heb een stukje Nederland - Italië via de ARD geluisterd, maar daar moest ik ook regelmatig horen dat er drie spelers van HSV bij Nederland meespeelden.Jöhnk schreef:Bij de BBC hebben ze het steeds over wie nou precies bij welke club uit de PL speelt. Vind ik net zo irritant als de Beenhakker/Hiddink/Vink adoratie bij de NOS.
Alleen buiten de wedstrijden om denk ik.Duke schreef:Volgens mij heeft de NOS bij wedstrijden van Oranje eigen regie, want je ziet in vergelijking met andere zenders soms andere beelden. Zo zag je bij de ARD na het einde hoe Van der Sar in het publiek op zoek ging naar zijn dochtertje, en die op de arm nam. Dat was tegelijkertijd niet op de NOS te zien.
Eurosport. Daar probeer ik wel eens voetbal te kijken, maar het commentaar is daar waar mogelijk nog slechter dan bij de NOS. Eeuwig zonde, want ze hebben veel leuke wedstrijden.Peter schreef:Bij Tennis toch niet? Eurosport loopt het verste achter namelijk.
Ik blijf me verbazen over de Vlaamse uitdrukkingen die jij gebruikt. Weet je zeker dat je in een vorig leven geen Belg was.Jöhnk schreef:Heeft er alleszins niets mee te maken. Ook bij Tennis/wielrennen/etc. loopt de NOS achter op de andere kanalen.
Duke schreef:Ik blijf me verbazen over de Vlaamse uitdrukkingen die jij gebruikt. Weet je zeker dat je in een vorig leven geen Belg was.Jöhnk schreef:Heeft er alleszins niets mee te maken. Ook bij Tennis/wielrennen/etc. loopt de NOS achter op de andere kanalen.