Tennis
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Dat had je goed gezien. Ik had wel de verwachting dat Nadal ook op gras dichterbij was gekomen, maar dat hij zou winnen nog niet.Hoeladans schreef:Wimbledon schriftelijk afdoen?
Nadal komt elk jaar dichterbij Federer op gras. Vorig jaar was het al een 5-setter. Ik denk zelfs dat Nadal hem dit jaar pakt.
-
- AT Toto winner 10/11
Iemand die full-time bodybuilder is wel ja, maar ook iemand die nog 7 dagen per week aan zijn techniek e.d. moet werken? Ik vind het dubieus.Thomas schreef:Ik zeg niet dat er niets aan de hand is met Nadal (heb geen idee), maar als je hard genoeg traint kan je er op je achttiende ook zonder pilletjes e.d. zo uitzien hoor.
-
- AT Toto winner 10/11
Ik heb het over de Nadal van 17/18 jaar. Op die leeftijd heeft het enorm veel training nodig om zúlke armen te krijgen. Het kan wel, maar als je erbij optelt dat hij ook dagelijks vele uren op de baan stond, vraag ik me af of hij díe tijd wel had.Thomas schreef:Heb je de armen van bodybuilders wel eens gezien? Da's wel even andere koek hoor. Die gasten hebben armen twee keer zo breed als die van Nadal en vaak doorlopen met aderen.
Geloof er heilig in dat die armen van Nadal gewoon natuurlijk zijn. Niet voor niets is zijn linker arm veel gespierder dan zijn rechterarm. Niet zo gek ook als je elke dag 8 uur traint. Die man die leeft gewoon elke seconde van de dag voor zijn sport. Een echte winnaar en daarom een geweldige sportman.