Er klopt iets niet en dan wil ik dat ontrafelen.

Nu weer verder over Wielaert.

Moderator: mods
McClaren wil Wielaert behouden
Geschreven op woensdag, 23 juli om 22:59
Hoewel Robbie Wielaert zelf wel oren heeft naar een transfer, wil FC Twente hem onder geen beding naar Ajax laten gaan. "Robbie is erg belangrijk voor ons", laat Steve McClaren, de nieuwbakken trainer van de Tukkers, woensdagavond aan AD/Sportwereld weten. "Hij is de leider van de defensie, degene die de organisatie neerzet en ook opbouwend van grote waarde is", doceert de voormalig bondscoach van Engeland. "Ook buiten het veld is hij belangrijk, het zou dan ook een grote aderlating zijn wanneer hij zou vertrekken.''
McClaren kan begrip opbrengen voor zijn verdediger. "Het is prima dat hij ambitieus is, logisch ook dat hij hogerop wil, alleen komt het voor ons op een slecht moment.Ik ga er dan ook vanuit dat de clubleiding er alles aan doet om Robbie te houden.''
Wielaert speelde zich vooral de laatste twee jaar bij Twente in de kijker. De oud-speler van onder meer NEC en PSV was zowel in defensief als offensief opzicht een meer dan bruikbare kracht. Eerder toonde Ajax belangstelling voor Douglas, maar de Tukkers wisten de Braziliaan tot een langer verblijf in Enschede te verleiden.
Marco van Basten erkende woensdag in het trainingskamp in De Lutte dat Wielaert op het lijstje staat van centrale verdedigers die Ajax op het oog heeft. "Maar hij is niet de enige", voegde de oud-bondscoach daaraan toe. Volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma heeft de Amsterdamse club Wielaert wel degelijk gepolst voor een overgang.
www.voetbalzone.nl
ik moet mij opnieuw herhalen met PM? Misschien ik moet een new nickname maken, dan alleen is de IP nog hetzelfde en minder mensen verward...Neefkens schreef:Waarom is je Nederlands zo geworden?Jansma schreef:en de mensen ze klagen maar over mijn hollands (rightly so), maar toch ik ben blijkbaar zo begrijpelijk dat je tussen de regels door precies snapt wat bedoel ik![]()
Je eerste postings als Jansma waren van dit niveau Nederlands:
Toch heel wat anders.Jansma in april 2006 schreef:Aardig boekje is ook Godenzonen, tien jaar later van Sportweek journalist Heukels. Vanzelfsprekend vrij gekleurd opgetekend, maar het geeft een aardig inkijkje in de succesperiode 1995 en de problemen tussen jong en ervaren. Op meerdere momenten wordt Ten Cate trouwens als topcoach genoemd door diverse spelers. Zeer lezenswaardig.
uit het mond van 'GoedeJongen' ik zie dit als complimentgoodfella schreef:Misschien is het dat gemaakte Engels/Nederlands taaltje van hem? Dat we hem nog moeten betrappen op de eerste zinnige opmerking? Zoiets.Kaboem schreef:Waarom heb jij zo'n last van Jansma, Neefkens? Welk mysterie probeer je nou te ontrafelen?
TelesportredactiePloegsma: "Wielaert én Oleguer"
AMSTERDAM - Ajax onderneemt een serieuze poging om Robbie Wielaert (29) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers polsten afgelopen weekeinde bij de verdediger of hij een transfer naar de ArenA ziet zitten en kregen volgens zijn manager Kees Ploegsma een bevestigend antwoord. "Hij staat er positief tegenover. Nu is het afwachten of de clubs er uitkomen."
"Robbie heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract tot 2010", zegt zijn zaakwaarnemer. "De club kan alles vragen, maar wél in het redelijke." FC Twente-voorzitter Joop Munsterman liet inmiddels weten dat Wielaert niet te koop is.
Nee, maar Reiziger kwam te spelen met kanjers als De Boer, Rijkaard en Blind. Dan mag je de minste zijn.LucaS schreef:Misschien is Wielaert wel gewoon een heel degelijke en nuttige kracht. Toen Reiziger terug werd gehaald van Groningen dachten we ook niet onmiddellijk aan de CL