Urby Emanuelson
Moderator: mods
- InnerHarbour
-
-
- InnerHarbour
-
Het woord vleugelverdediger impliceert dat je ook wat zou moeten kunnen tegenhouden. En daar is hij al jaren niet meer in geslaagd. Continu staat meneer aan de verkeerde kant te dekken of is hij zijn man zelfs volledig kwijt.
Urby is best een speler die kwaliteiten heeft maar als hij iets niet is dan is het wel een vleugelverdediger.
Urby is best een speler die kwaliteiten heeft maar als hij iets niet is dan is het wel een vleugelverdediger.
Nil volentibus arduum
-
Is uitvoerend vermogen een nieuwe statistiek bij FM?Vedette-10 schreef:Neefkens schreef:Atletisch vermogen, dat snap ik.
De rest minder.
Ik mis wel iets op het gebied van verdedigen, want dat zou hij ook moeten doen als verdediger.
Functionaliteit op de flank houdt in dat hij beseft(inziet) hoe hij van waarde kan zijn. Uitvoerend vermogen betekent dus dat je kan kan uitvoeren wat je in gedachte hebt(techniek).
Verdedigend zou hij het zijn tegenstander moeilijker moeten kunnen maken, dat zou het team ontlasten. Maar je doet het als een team, dus als hij genoeg wordt ondersteund is dat geen issue meer. Maar hij heeft op dit moment nog onvoldoende gogme. Daarnaast zou hij ook fysiek wel sterker kunnen worden, kan je gemakkelijker je mannetje kan staan in de duels.
Maar ik zie dus wel veel in hem, het zou doodzonde zijn als je hem laat lopen en zo gemakzuchtig omspringt met het niveau in de selectie.
IK GELOOF!!!!!!
Grosso was afgelopen seizoen dé teleurstelling van de Franse competitie, ze zijn totaal op hem afgeknapt.Peter schreef:Wat ik overigens gek vind, want ze hebben vorig seizoen net Grosso voor een kleine 8 miljoen overgenomen. OK die heeft het sindsdien nooit laten zien, maar het EK was toch vrij hoopvol.
Het stinkt aan alle kanten!
-
-
-