Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
Als je het hebt over 'spelers van Lemic' dan is dat in de letterlijke zin onjuist. Lemic heeft geen spelers, hij bemiddelt. Desondanks heeft de affaire-Gomes aangetoond, dat spelers zich willen inzetten voor de belangen van Lemic. Dit ongetwijfeld omdat hun makelaar(s) samenwerkt met Lemic.
Het lijkt me sterk dat Lerby die deal zelf afgesloten heeft, zonder tussenpersoon. En Lemic ligt het meest voor de hand. Die heeft de contacten met Madrid.
Het lijkt me sterk dat Lerby die deal zelf afgesloten heeft, zonder tussenpersoon. En Lemic ligt het meest voor de hand. Die heeft de contacten met Madrid.
Het stinkt aan alle kanten!
En aangezien Lemic met Essel samenwerkt zou Cvitanich zich in willen zeggen voor Lemic, volgens jou.joey schreef:Als je het hebt over 'spelers van Lemic' dan is dat in de letterlijke zin onjuist. Lemic heeft geen spelers, hij bemiddelt. Desondanks heeft de affaire-Gomes aangetoond, dat spelers zich willen inzetten voor de belangen van Lemic. Dit ongetwijfeld omdat hun makelaar(s) samenwerkt met Lemic.
Zeg ik het zo wel juist?
-
- AT Toto winner 15/16
Het wil ook niet zeggen dat het niet zo is. De toekomst zal het wel uitwijzen.Arthur schreef:Het is andersom: jij wil het zien en daarom leidt je er het een en ander uit af.joey schreef:De goede verstaander kan een en ander afleiden uit hoe de dingen lopen, maar dan moet je het wel willen zien.
Nog even en je voert het bewijs dat er niks over in de media verschijnt aan als bewijs.
Ajax zal best met Lemic zakendoen aangezien hij zo'n grote vis is, maar dat wil niet zeggen dat die samenwerking te ver gaat.
Dan moet je beter kijken. Er zijn een aantal buitenlandse spelers aan de lijst toegevoegd, waaronder Cvitanich, Cahais, Santa Cruz en Vukojević.joey schreef:Zit Cvitanich dan bij Essel? Ik zie hem niet op de lijst staan.
Verdomd, ja. Mijn excuses.Thomas schreef:Dan moet je beter kijken. Er zijn een aantal buitenlandse spelers aan de lijst toegevoegd, waaronder Cvitanich, Cahais, Santa Cruz en Vukojević.joey schreef:Zit Cvitanich dan bij Essel? Ik zie hem niet op de lijst staan.

Santa Cruz zit toch al heel lang bij Essel?
Goed, we zullen wel zien wat er t.z.t. met Cvitanich gebeurt, mocht hij het in zich hebben om naar een grotere club dan Ajax te gaan.
Hoezo? Waarom zou hij er aan verdienen? Geen slechte spelers trouwens, die Renato Augusto en Riera.
MVG wel volgens mij. Kreeg die geen bonus? Ik heb altijd de indruk gehad dat de hoogte van zijn bonus bepaald werd door het geld dat hij binnenhaalde (en niet uitgaf). Vandaar zijn krenterigheid. Maar is dit ook zo? Of stond hij al vroeg onder curatele? Het blijft mij een raadsel waarom hij niet een paar goede, dure spelers haalde.
MVG wel volgens mij. Kreeg die geen bonus? Ik heb altijd de indruk gehad dat de hoogte van zijn bonus bepaald werd door het geld dat hij binnenhaalde (en niet uitgaf). Vandaar zijn krenterigheid. Maar is dit ook zo? Of stond hij al vroeg onder curatele? Het blijft mij een raadsel waarom hij niet een paar goede, dure spelers haalde.
Geen, hij was er dan ook niet blij mee, meen ik me te herinneren.
De verkoop van Babel was een geschenk voor Ajax, want er was niets in kas.
Af en toe moet Ajax een klapper maken. In die spagaat zit elke trainer van Ajax: voor de club is het goed om flink te verdienen, maar je raakt wel je goede spelers kwijt.
De verkoop van Babel was een geschenk voor Ajax, want er was niets in kas.
Af en toe moet Ajax een klapper maken. In die spagaat zit elke trainer van Ajax: voor de club is het goed om flink te verdienen, maar je raakt wel je goede spelers kwijt.
Zal wel schijn zijn dan.joey schreef:Geen, hij was er dan ook niet blij mee, meen ik me te herinneren. .
Even later verliet hij het zinkende schip naar.......Chelsea.

Grappig dat bij die transfer (net zoals de Mul naar Sevilla) geen enkele vraagtekens worden gezet maar bij de transfer van VDV naar Real of Aissati naar Ajax wel.
'Maar je moet het wel willen zien.'
Je zou best gelijk kunnen hebben. Ik sluit het zeker niet uit.
Van Koe werd ook altijd gezegd dat hij aan transfers verdiende. Hij dook op bij clubs die deel uitmaakten van het Chelsea-netwerk, zoals Benfica en PSV. Het is natuurlijk erg handig om een trainer te hebben zitten die meewerkt.
Van Koe werd ook altijd gezegd dat hij aan transfers verdiende. Hij dook op bij clubs die deel uitmaakten van het Chelsea-netwerk, zoals Benfica en PSV. Het is natuurlijk erg handig om een trainer te hebben zitten die meewerkt.
Van Nijnatten schrijft in het AD:

KJH? Lemic? Hoe kan dat nou?Bij Ajax wacht men de ontwikkelingen af. De transferperiode loopt op 31 augustus af. De spits wordt met het verstrijken van de dagen steeds duurder. Want voor Huntelaar kan Ajax alles vragen, er zit geen limiet aan zijn transfersom. De club wil hem onder geen beding kwijt en zal de hoofdprijs voor hem vragen, hoger dan de 25 miljoen die Madrid zou willen bieden.
De vraag is nu of Real al zo ver is. In Madrid wordt de belangstelling voor Huntelaar ontkend. Bij Ajax heeft zich in de afgelopen maanden niemand voor de aanvaller gemeld. En ook bij het management van de speler heeft niemand serieus naar Huntelaar geïnformeerd.
En toch kwam gisteren het verhaal in de wereld, dat Real een bod voorbereidt. Het lekte het wereldwijde web in via een kanaal (VI) dat door de bij PSV weggestuurde makelaar Vlado Lemic wel vaker gebruikt wordt om een zaak op gang te brengen. Lemic is een goede vriend en adviseur van Pedrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. Een plus een is ook in het voetbal wel eens twee.