Griekenland
Moderator: mods
Alleen spelers kopen is niet genoeg, een goed beleid is ook belangrijk.Jöhnk schreef:In Griekenland zit heel veel geld. Het is een schande dat ze het daar zo slecht doen.
Overigens heeft er volgens mij altijd al veel geld in het Griekse voetbal gezeten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Rivaldo speelt er nog steed en Saviola heeft er nooit gespeeld.Jöhnk schreef:Precies, Duke. Rivaldo en Saviola hebben daar gespeeld. Dat zegt genoeg.
Daarentegen Gilberto Silva en Karembeu bijvoorbeeld wel dus ik begrijp je punt wel...
Geld alleen brengt echter niet automatisch prestaties. Het geld zit bij de grote 2 (Pana en Oly). Zelfs het budget van AEK steekt daar schril bij af.
Het beleid in Griekenland is al jaren verrot. Lege, oude stadions, trainerswissels om de haverklap waarbij de nieuwe trainer weer een dozijn nieuwe spelers aantrekt (Xanthi heeft haar trainer ontslagen nog VOORDAT het seizoen is begonnen dit jaar) en voetbalvandalisme zijn de normaalste zaak van de wereld...
Overigens, zo heel slecht wordt er niet gepresteerd in Griekenland. De laatste jaren zelfs beter dan in Nederland (waardoor het gat ook kleiner is geworden op de UEFA lijst) al heeft dat waarschijnlijk meer te maken met het zwaar ondermaats presteren van de Nederlandse clubs in Europa.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Rivaldo speelt er niet meer. In Oezbekistan betalen ze blijkbaar nog beter dan bij AEK.
VIPanathinaikos met Ten Cate naar Champions League
26/08/2008 22:50
Henk ten Cate heeft zich met Panathinaikos geplaatst voor de Champions League. Juventus en Barcelona konden zich in de laatste etappe een misstap veroorloven.
Panathinaikos-Sparta Praag 1-0
Met de 2-1 zege uit de eerste wedstrijd had Panathinaikos zich al een mooie uitgangspositie verschaft. In Griekenland maakte de ploeg van trainer Henk ten Cate het karwei naar behoren af, al bleef het lang spannend. Pas diep in blessuretijd kwam aan alle onzekerheid een einde nadat Souza voor de enige treffer van de avond tekende.
Het is hem gegund. Al zal wimpey daar anders over denken...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dat klopt. Ik gun hem wel wat, maar wat dat is mag ik alleen maar denken.Beloki schreef: Het is hem gegund. Al zal wimpey daar anders over denken...
Ten Cate zal geleerd hebben van zijn blunders tegen FCK en Slavia. Leuk voor Pana, mooie club.
Helaas was MVG zo dom om die man destijds naar Ajax te halen, want dat heeft ons 2 keer CL-voetbal en ettelijke miljoenen gekost. Ajax zou er in sportief en financieel opzicht een stuk beter hebben voorgestaan wanneer die malloot niet onze trainer zou zijn geweest.
Leg eens uit. HtC is er na 3 keer eindelijk in geslaagd om met een betere ploeg de CL te bereiken t.k.v. een zwakkere ploeg. Echt een wereldprestatie.Duke schreef:Jammer voor de Ten Cate-haters hier, maar het is natuurlijk een prima prestatie om via 2 voorrondes de CL te halen. Mooi voor hem en Panathinaikos.

Wat ben jij zielig zeg!wimpey schreef:Leg eens uit. HtC is er na 3 keer eindelijk in geslaagd om met een betere ploeg de CL te bereiken t.k.v. een zwakkere ploeg. Echt een wereldprestatie.Duke schreef:Jammer voor de Ten Cate-haters hier, maar het is natuurlijk een prima prestatie om via 2 voorrondes de CL te halen. Mooi voor hem en Panathinaikos.
Edit: Als het gaat om HtC
IK GELOOF!!!!!!