Sowieso wel grappig om al die berichten te lezen @ http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stmBBC Transfer Deadline day Tracker
1600: "I have just seen Klass-Jan Huntelaar at Manchester airport! City or United?"
Glover via text on 81111
There have been lots of references to the Ajax forward so far today on the text and 606 so I thought he was finally worth a mention. The way this crazy day is panning out, I have no idea whatsoever where he is headed. That is, of course, in the unlikely event you are telling the truth.
Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Op Marca kun je de transferperikelen ook volgen. In het Spaans weliswaar, maar het lijkt me duidelijk genoeg.Jinne schreef:Sowieso wel grappig om al die berichten te lezen @ http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7590492.stmBBC Transfer Deadline day Tracker
1600: "I have just seen Klass-Jan Huntelaar at Manchester airport! City or United?"
Glover via text on 81111
There have been lots of references to the Ajax forward so far today on the text and 606 so I thought he was finally worth a mention. The way this crazy day is panning out, I have no idea whatsoever where he is headed. That is, of course, in the unlikely event you are telling the truth.
Diego Milito is naar Genoa.Is KJH weer een concurrent kwijt.

Idem op AS. Daar brengen ze KJH nog in verband met Madrid.
Laatst gewijzigd door joey op ma sep 01, 2008 5:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Weer terug naar zijn vorige club dus.joey schreef:
Diego Milito is naar Genoa.Is KJH weer een concurrent kwijt.![]()
Het heeft maar weinig nut voor ons btw als Klaas nu nog vertrekt. Met al die miljoenen kunnen we toch pas in de winterstop de gaten in de verdediging dichten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
Heel moeilijk. Ik zou.... pffff,. ik weet het niet, hoor.Ronald! schreef:Stel een club komt met een knock-out bod van 40 miljoen. Doen of niet?joey schreef:Het heeft zeker geen nut. Ik zou de telefoon niet opnemen.
Versterkingen zijn niet meer mogelijk.
Ajax zou het vast doen.
Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour
Ok ;)Peter schreef:Ik loop de boel op te naaien, gaizka.
Overigens neemt dat niet weg dat je voor 40 miljoen moet verkopen. Ook op het laatste ogenblik, helaas.
maar ondanks het door mij voorgespiegelde zou jij hem vanavond nog laten gaan voor € 40 miljoen? En dan tot die tijd de gok wagen met Cvita, gevaarlijk wat mij betreft...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vrij gevaarlijk, maar 40 miljoen is een buitenproportioneel bedrag. Ajax kan het zich niet veroorloven om een dergelijk bedrag af te wimpelen. Het hele jaar is in financieel opzicht dan al een klapper van jewelste. Ik denk niet dat ze bij Ajax 25 (transfersom van 15 mil. over een jaar) willen mislopen. Een dergelijke klapper is gewoonweg te groot.
- Ajaciedjuh