Feyenoord 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Peter schreef:Geniaal stukje op Feyenoord.nl:
Van Dijk treft bij Feyenoord een aantal bekenden. Naast Gertjan Verbeek zijn dat Giovanni van Bronckhorst en de huidige technisch directeur Peter Bosz, met wie hij tijdens zijn eerste periode in De Kuip samenspeelde.

Dit is echt hilarisch. Hoe haal je het in je hoofd om op de valreep met zo'n ouwe lul aan te komen.
Johan Derksen zei onlangs nog dat ze daar nog altijd behoorlijke financiële problemen hebben. Dat lijkt dus echt wel te kloppen. Ze hebben moeten wachten om te kijken of De Guzman ergens te slijten was. Maar daar wilden ze te veel voor hebben en nu is er dus niets.
Maar gelukkig is er nog één troost voor de supporters aldaar. Buijs blijft!
Johan Derksen zei onlangs nog dat ze daar nog altijd behoorlijke financiële problemen hebben. Dat lijkt dus echt wel te kloppen. Ze hebben moeten wachten om te kijken of De Guzman ergens te slijten was. Maar daar wilden ze te veel voor hebben en nu is er dus niets.
Maar gelukkig is er nog één troost voor de supporters aldaar. Buijs blijft!

Nil volentibus arduum
De Y.De Guzman vier duels geschorst
ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord kan de komende vier duels geen beroep doen op Jonathan de Guzman. De middenvelder is maandag akkoord gegaan met een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB.
De Guzman dankt de forse schorsing aan een elleboogstoot die hij zondag tijdens de door zijn ploeg verloren uitwedstrijd bij Heracles (3-1) uitdeelde. De Guzman mist onder meer op zondag 21 september de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Ajax.
Aleksandar Rankovic (ADO Den Haag) heeft eveneens een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden uitsluiting gekregen. Hij kreeg zondag tijdens de door zijn ploeg gewonnen uitwedstrijd bij Sparta (2-5) een rode kaart. Het is nog niet bekend of hij de straf accepteert.
Verdediger Frank van der Struijk van Vitesse heeft een schikkingsvoorstel van een wedstrijd uitsluiting gekregen. Hij werd vrijdag tijdens het thuisduel met FC Groningen (0-4) van het veld gestuurd.
Blij met de punten ...
www.voetbalzone.nl'Feyenoord laat miljoenenbod op De Guzman lopen'
Feyenoord heeft vorige week een bod van tien miljoen euro van Manchester City op Jonathan de Guzman naast zich neergelegd. Volgens De Telegraaf verwachtte de club in het restant van de transferperiode een hoger tweede bod te ontvangen, maar de Premier League-formatie meldden zich niet meer in Rotterdam-Zuid. Clubs als Arsenal en Everton werden de afgelopen weken tevens aan de middenvelder met Canadese roots gelinkt, maar de belangstelling werd nimmer concreet. "Voorlopig zijn er alleen geruchten", zei zaakwaarnemer Jan de Visser vorige week. "Jonathan zit ook niet in de situatie dat hij weg moet. En áls er nog een club komt, moet een transfer goed zijn voor hem én voor Feyenoord. Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren."
Peter Bosz, technisch directeur in Rotterdam-Zuid, versterkte de woorden van de belangenbehartiger, en ging er tevens vanuit dat de geboren Canadees zou aanblijven. “Er is ook wel naar hem geïnformeerd, maar ik heb nog nooit met een club rechtstreeks gesproken.” Achter de schermen werd de geringe internationale ervaring van De Guzman als een struikelblok bij een transfer gezien.
De Guzman woont al sinds zijn twaalfde in Nederland. De middenvelder doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en speelde tot dusverre 94 competitieduels en maakte daarin twintig doelpunten. Door zijn dit jaar ontvangen Nederlandse paspoort is een belangrijke hindernis voor een geïnteresseerde buitenlandse club overwonnen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad, daarbij vind ik 10 miljoen een flink bedrag voor De Guzman. Goed stom dus van Feyenoord.joey schreef:Aardig dom dan. Manchester City betaalt zonder dralen de hoofdprijs, dus waarom zou er een club komen die meer betaalt?
Hij is goedPeter schreef:Ik denk trouwens wel dat volgend jaar de tijd rijp is voor een transfer van André Ooijer. Hij is dan 35 jaar, dus dan denk ik wel dat Feyenoord hem ervaren genoeg vindt om de verdediging te versterken.