Feyenoord 2008 - 2009
Klopt, als ze daar niets verkeerd doen maar worden aangevallen dan kun je ze niet veel verwijten. Maar of de UEFA er ook zo over denkt?
Zo'n supportersgroep van een andere club weet dat de UEFA op de Feyenoord aanhang let en gaat ze wellicht provoceren. Dan zal het er van afhangen wat voor een type volk er mee is. Zijn het gewoon voetbalsupporters dan zal het wel goedkomen. Die komen voor hun club en weten bovendien wat er op het spel staat. Zijn er echter ook hooligans mee dan zullen ze er denk ik geen boodschap aan hebben. Hun eigen 'eer' is dan waarschijnlijk belangrijker.
Zo'n supportersgroep van een andere club weet dat de UEFA op de Feyenoord aanhang let en gaat ze wellicht provoceren. Dan zal het er van afhangen wat voor een type volk er mee is. Zijn het gewoon voetbalsupporters dan zal het wel goedkomen. Die komen voor hun club en weten bovendien wat er op het spel staat. Zijn er echter ook hooligans mee dan zullen ze er denk ik geen boodschap aan hebben. Hun eigen 'eer' is dan waarschijnlijk belangrijker.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah vind de uefa opvallend mild de laatste tijd.. zie o.a. Dynamo Boekarest, Fnoord (Nancy). Denk als AJAX nu het staafincident had gehad dat ze niet dezelfde zware straf hadden gehad als destijds.Marillion schreef:Jazeker, de UEFA kijkt mee. Als er nu echt wat mis gaat dan denk ik dat ze zich voorlopig even geen zorgen hoeven te maken over eventuele deelname aan de playoffs.Jabu schreef:Staan ze nog op één of andere blacklist n.a.v. die rellen in Nancy?
Een jaar later kreeg Club Brugge in een vergelijkbaar geval al een veel lichtere straf.Denk als AJAX nu het staafincident had gehad dat ze niet dezelfde zware straf hadden gehad als destijds.
Ik verwacht niet dat feyenoord wordt gestraft als Kalmar-supporters aanvallen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
Ach zie het positief in, nu kunnen we nog 3 á 4 keer lachen om Feyenoord in de groepsfase 

Laatst gewijzigd door Daily Blind op vr okt 03, 2008 7:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Stoorde ik me ook eigenlijk wel een beetje aan. Kan me voorstellen dat je als speler blij bent en dat er wat van je af valt maar een beetje ingetogen mag het wel.Peter schreef:Ja jammer. Gekkenhuis op het veld ook, want Kalmar FF is verslagen. Morgen allemaal op de kar door de Coolsingel.Beloki schreef:Godverdomme, zijn die kakkerlakken toch nog door.![]()
Hoor ik net dat Fortis is genationaliseerd (Nederlandse deel), m.a.w. de Nederlandse staat sponsort nu feyenoord! Een kampioenschap van feyenoord is goed voor Fortis?/Nederland???? Gaat er nu (NOG MEER) belastinggeld naar feyenoord? Het lijkt Roemenië voor 1990 welDuke schreef:Ach, laat die jongens een keer een feestje vieren, zo vaak komt dat nu ook weer niet voor.

Las ook dat Fortis, via ABNAMRO, subsponsor is van Ajax, worden we mooi tweedeMarillion schreef:Ik denk inderdaad dat het zo zal gaan. Sterker nog. Toen Feyenoord supporter Wouter Bos in de gaten kreeg dat hij dit na de eerste kapitaalinjectie niet voor elkaar kreeg heeft hij deze volledige overname er doorheen gedrukt. Puur om zijn club te kunnen bevoordelen!

Met links ga je altijd naar de klote, FC SchatkistDEN HAAG - Minister Wouter Bos (financiën) heeft op zijn website (BosBlog) zaterdag een opvallende opmerking. Of het serieus is?
Bos meldt in zijn dossier over de kredietcrisis en de overname van bank-verzekeraar Fortis in de laatste alinea nog even het laatste nieuws: „Met de directie van Feyenoord heb ik overeenstemming bereikt over het feit dat op de shirts niet langer Fortis, maar schatkist vermeld staat.”
Bekend is dat de minister fan is van de Rotterdamse club. De staat nam vrijdag de Nederlandse tak van Feyenoords hoofdsponsor Fortis over.
BTW heel erg fout en dom van Bos om zo sterk dat soort dingen te zeggen. Maakt ie zich niet populairder mee natuurlijk bij een deel van voetbalminnend Nederland. Hoe dom het ook is, maar er zijn natuurlijk een heleboel mensen bij verkiezingen die daar ook hun keuze door laten beinvloeden zowel goedschiks als kwaadschiks. Is vrij gevaarlijk.