Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

:).. sorry... smily vergeten.. :blush.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

joey schreef:Ik vind het wel grappig. :smallgrin.gif:
Ik ook. Geen enkele reden om hierover te vallen.
columbus

Bericht door columbus »

0-1 voor NEC... Wegglijden van de Cler bood Jansen een niet te missen kans...
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Hahaha, wat gebeurde daar?
Toppie

Bericht door Toppie »

Columbus schreef:0-1 voor NEC... Wegglijden van de Cler bood Jansen een niet te missen kans...
Ja en die kakkerlakken claimde alweer net daarvoor een penalty , zo krijgen ze hem niet en tegen die marchanderende Schaamhaar wel
columbus

Bericht door columbus »

Klopt, Feyenoord dacht een penalty te versieren. Wat er ook absoluut geen één was. Braamhaar gaf ze makkelijker...
columbus

Bericht door columbus »

0-2, Die gozer slalomt v, Bronkhorst dronken...

Die gozer is overigens Ntibazonkiza...
Laatst gewijzigd door columbus op zo okt 05, 2008 2:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Haha, lekker verdedigen van V.Bronckhorst. Ik hoorde Van Halst in de rust nog zeggen dat hij daar misschien wel blijft staan. Lijkt me een prima plan!
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

De sfeer in de kuip is overigens weer indrukwekkend. Ja, dan zie je toch dat ze daar veel meer achter hun club staan. Hoor ze eens zingen! :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum
Toppie

Bericht door Toppie »

Die verbeek, kom op kom op schreeuwend langs de kant , nou je mag blij zijn dat je in Zweden hebt gewonnen anders waren je laatste dagen geteld.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Toppie schreef:Die verbeek, kom op kom op schreeuwend langs de kant , nou je mag blij zijn dat je in Zweden hebt gewonnen anders waren je laatste dagen geteld.
Da's alleen maar mooi dat hij af en toe een potje wint... Verbeek mag van mij best wel even blijven daar...
Toppie

Bericht door Toppie »

Op Radio rijnmond is het weer erg leuk om al die verhalen te horen over het falen van die kk club :drecul.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Bij Studio Voetbal is Bosz lyrisch over Biseswar. Z'n contract loopt binnenkort af.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Let op. Dat gaat leuk worden want ik sluit niet uit dat hij nu niet wil verlengen en zo gratis de deur uitloopt.
Nil volentibus arduum
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Hoe kut het ook bij ons gaat, gelukkig valt er hier altijd weer genoeg te lachen! :smallgrin.gif:
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Slechtste seizoenstart Feyenoord in 19 jaar
Het bewind van Gertjan Verbeek bij Feyenoord verloopt vooralsnog alles behalve vlekkeloos. De Rotterdamse club kent zijn slechtste seizoenstart in negentien jaar.

In het jaar 1989 had Feyenoord een nog slechtere reeks in de openingsfase van het seizoen. Destijds behaalden de Rotterdammers onder leiding van Pim Verbeek één punt uit de eerste vijf duels.

Feyenoord heeft in de huidige jaargang tot nog toe vier punten weten te halen. Afgelopen zondag verloor de ploeg van Gertjan Verbeek opnieuw, ditmaal in eigen huis van NEC (0-2). De Stadionclub staat zodoende op de veertiende plek in de Eredivisie.
voetbalprimeur.nl
Aristides

Bericht door Aristides »

Marillion schreef:Let op. Dat gaat leuk worden want ik sluit niet uit dat hij nu niet wil verlengen en zo gratis de deur uitloopt.
Verwacht ik niet, ik denk dat feyenoord hem een nieuw contract aanbiedt met handgeld, de investeerders zullen het niet accepteren dat Lensky gratis is vertrokken, dat Ekramy verhuurd werd en daarna niet veel meer zal kosten, dat De Guzman's contract weer een jaar korter is (en hij daarmee goedkoper wordt), dat Vlaar steeds minder waard wordt, dat Hofs is verhuurd (Zat volgens mij ook in zo'n pot) dat Biseswar zo maar kan weglopen enz.

Biseswar contant geld geven zal contractverleging bespoedigen. Iemand een idee wie zijn zaakwaarnemr is? Categorie Reggie Blinker?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Spijker schreef:Hoe kut het ook bij ons gaat, gelukkig valt er hier altijd weer genoeg te lachen! :smallgrin.gif:
Daar moeten we het van hebben. Maar inderdaad, het vergoedt wel wat. :neutral.gif: :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
gaizka

Bericht door gaizka »

Loting Feyenoord, heb alleen de data niet:

Depor - Feyenoord
Feyenoord - Nancy
Feyenoord - Cska
Lech Poznan - Feyenoord
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Fnoord begint tegen Nancy uit toch?.. hehe
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Klopt. Dat is hun eerste potje.

Ik neem aan dat Feyenoord geen aanhang meeneemt. Dan hebben ze het maximale gedaan. Als ze zo handelen en er gaan toch mensen op eigen gelegenheid dan kan je dat de club niet verwijten.

Overigens is dat natuurlijk eigenlijk te gek voor woorden. Supporters die gewoon hun club willen steunen worden dan benadeelt. Maar ze kunnen het risico haast niet nemen.
Nil volentibus arduum
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Feyenoord neemt geen supporters mee naar de UEFA Cup wedstrijd in en tegen het Franse Nancy op donderdag 23 oktober aanstaande. De clubleiding wil de kans op ongeregeldheden uitsluiten en zal om die reden geen kaarten afnemen om te verkopen aan haar supporters.

Op 30 november 2006 werd de wedstrijd AS Nancy-Feyenoord gestaakt en als gevolg daarvan werd Feyenoord uitgesloten van deelname aan Europees voetbal. De wedstrijd op 23 oktober kent daardoor een bijzondere lading waarbij de emoties hoog kunnen oplopen. Dat geldt voor de eigen aanhang, maar ook voor de Fransen, bij wie de gebeurtenissen van twee jaar geleden ook nog vers in het geheugen liggen.

Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs: ‘We verwachten niet dat de mensen die in 2006 voor problemen hebben gezorgd ook nu weer naar Frankrijk zouden afreizen. Maar logischerwijs staat in Frankrijk iedereen op scherp. Elke kleinigheid zou binnen de kortste keren tot overspannen reacties kunnen leiden, met mogelijke ernstige gevolgen. We kunnen en mogen dat risico niet nemen.’

De club beseft dat trouwe supporters, waarvan een deel Feyenoord vorige week tegen Kalmar FF nog naar de overwinning schreeuwde, het heel vervelend vinden dat ze het eerste groepsduel uit de UEFA Cup nu niet kunnen bijwonen. ‘We gaan er echter van uit dat iedereen begrijpt waarom we tot dit besluit gekomen zijn.’

‘De toekomst van Feyenoord is belangrijker dan deze ene wedstrijd’, aldus Jacobs. ‘We roepen de mensen ook nadrukkelijk op om ook niet op eigen houtje af te reizen. Ook al omdat we inmiddels hebben begrepen dat Nederlanders die toch naar Nancy komen, hoe dan ook het stadion niet in mogen. Zelfs niet als ze op een of andere manier toch een kaartje hebben weten te bemachtigen.’

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Ankaragücü ontbindt het contract met huurling Ekramy
08/10/2008 13:01

Sherif Ekramy heeft na ruim een maand Ankaragücü alweer verlaten. De Turkse club heeft het contract met de gehuurde Feyenoord-doelman per 1 oktober ontbonden.

Ekramy was gehaald als stand-in van Serkan Kirintili, maar volgens de club kon niet leven met zijn status als bankzitter. De doelman dreigde met een vertrek als hij niet snel aan spelen zou toekomen, zo liet Ankaragücü weten.

Nadat Ekramy zonder overleg naar Egypte was vertrokken, waar hij niet bereikbaar was voor de club, heeft Ankaragücü besloten het huurcontract per 1 oktober te onbinden.

'Bij Feyenoord heeft hij in drie seizoenen zeven wedstrijden gespeeld', legt een woordvoerder van Ankaragücü uit. 'Iemand die in Nederland zo vaak wissel heeft gestaan, snapt toch dat je een basisplaats moet verdienen?'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Chris Woerts vertrekt bij Feyenoord
ROTTERDAM - Chris Woerts (49) heeft besloten Feyenoord te verruilen voor een nieuwe uitdaging. De commercieel directeur verlaat de Kuip per 1 november. ,,Ik heb er dan meer dan acht jaar opzitten en ben toe aan een nieuwe uitdaging.’’ Welke dat precies gaat worden, wordt later bekend gemaakt.

,,Het is de afgelopen jaren hard werken geweest, ik kijk er met veel plezier op terug, maar het is nu tijd voor de volgende stap. Commercieel gezien staat Feyenoord er goed voor, daarom kan ik ook met een gerust hart weg.''

Algemeen directeur Eric Gudde betreurt het vertrek van Woerts maar begrijpt de stap van zijn mede-directielid: ,,Ik begrijp goed dat Chris na 8 jaar toe is aan een nieuwe impuls en werkomgeving. Jammer dat hij vertrekt, maar wij wensen hem alle succes. Hij heeft de afgelopen jaren met volle inzet en toewijding gewerkt aan de groei van de club en daarom gunnen we hem een mooie vervolgstap.''

Woerts begon zijn loopbaan bij Feyenoord in januari 2000. ,,Het is een ongelooflijk boeiende periode geweest ,waar ik met veel plezier op terugkijk. Hoogtepunt op sportief gebied was natuurlijk het winnen van de UEFA Cup in 2002, maar ook op commercieel gebied zijn er in de afgelopen jaren belangrijke stappen gezet. Zo zijn de afgelopen periode de belangrijkste contracten verder uitgebouwd en hebben nieuwe partners zich aan de club verbonden, zoals Samsung en het Havenbedrijf.''

Het kriebelde al wat langer om iets anders te gaan doen en uiteindelijk heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt,'' vervolgde Woerts. ,,Acht jaar in een commerciële functie bij eenzelfde bedrijf is zeker voor mijn doen best lang. Je moet oppassen dat je niet vastroest in je routine, daarom is het nu een natuurlijk moment om iets anders te gaan doen.''
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Had hij niet beter tot het eind van het seizoen kunnen wachten? Of minstens tot de winterstop?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Gesloten