Leuke schwalbe en volgens mij staat hij buitenspel als de bal naar hem wordt gekopt, op het moment van spelenJöhnk schreef:Mols de pinchhitter (dus niet 90 minuten) is trouwens wel erg nuttig, hoor. Heeft al heel wat punten voor Feyenoord gered.
Dat vind ik nog het grappige aan deze hele situatie. Ze doen in Rotterdam alsof ze een schitterende Europse overwinning geboekt hebben. Ik hoop nooit dat men ooit in Amsterdam zo gaat reageren als er na 7 wedstrijden 5 punten binnengehaald zijn.Jöhnk schreef:En de Kuip ontploft. Niemand weet waarom, maar goed.
Dick Jol was het met je eens in Studio Voetbal.Demosthenes schreef:Leuke schwalbe en volgens mij staat hij buitenspel als de bal naar hem wordt gekopt, op het moment van spelenJöhnk schreef:Mols de pinchhitter (dus niet 90 minuten) is trouwens wel erg nuttig, hoor. Heeft al heel wat punten voor Feyenoord gered.
Er werd een ereronde gelopen en de kuip ging uit zn plaat.. wat een malloten. Maargoed als ik zo eens naar de stand kijk lijkt het me onmogelijk dat ze via de competitie nog europees gaan halen, dus zullen ze de beker moeten winnen.Jöhnk schreef:En de Kuip ontploft. Niemand weet waarom, maar goed.