Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey »

Klopt, maar Mols is gewoon slim. Die weet hoe hij van zo'n situatie moet profiteren.

Ik zie zowat elke eredivisiewedstrijd doelpunten die niet mogen vallen. Wat dat betreft is F-Heerenveen geen uitzondering.
Het stinkt aan alle kanten!
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

brigade zuid schreef:Ja en het zwakke gepruts van die 2 H'veen verdedigers + de keeper.
Ze hebben toch een nieuwe keeper gekocht? Blijft een rare club.
Baseman

Bericht door Baseman »

Is hun nieuwe keeper eigenlijk geblesseerd ofzo ?
Want Vandenbussche maakt al het hele seizoen een twijfelachtige indruk en gister ging hij vooral bij het 1e tegendoelpunt in de fout (vrije trap van Makaay kwam in zijn hoek).
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Een week geleden tegen Jong Ajax speelde Steppe gewoon mee. Niet echt goed trouwens, maar Vanden Bussche blijft een drama dat zo snel mogelijk uit dat doel moet.
Aristides

Bericht door Aristides »

Dick Jol was het met je eens in Studio Voetbal.
Had hij vroeger (als scheidsrechter) maar vaker geluisterd, deze ex-speler van NEC, :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

De Cler heeft heel wat uit te leggen
ROTTERDAM - Vleugelverdediger Tim de Cler heeft maandag wat uit te leggen aan trainer Gertjan Verbeek. De international van Feyenoord werd zondag tegen SC Heerenveen (2-2) in de 77e minuut boos gewisseld.

Gertjan Verbeek en Tim de Cler kijken toe hoe Michael Mols zich strekt. FOTO ANP Hij en liep meteen het halve veld rond om met een verbeten gezicht de kleedkamer op te zoeken.

,,Ja, hij heeft wel wat tegen mij geroepen,’’ bekende Verbeek. ,,Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja, hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde.’’

De Cler, en ook ploeggenoot Luigi Bruins, zijn aan een moeizaam seizoen bezig bij Feyenoord. Verbeek wisselt het duo geregeld, meestal met de nodige bijval van het legioen.
AD

Hehe. :smallgrin.gif:

Verbeek is volgens mij niet de goddelijke opbouwtrainer waar hij door de 'heren analisten' voor versleten wordt, maar deze wissel was een goede greep. Het wordt tijd dat die oude hap eens flink aangepakt wordt.
Lionel

Bericht door Lionel »

Het is dat Ajax meer kwaliteit heeft dan Feyenoord maar qua opbouw is het bij Ajax niet veel soeps hoor...
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Nipt verloren van de stadsgenoot. Ik denk dat men in Zuid niet ontevreden zal zijn, want men heeft vast en zeker 80 minuten een gelijk opgaande pot gezien.

Verder hoop ik uiteraard dat het goed zal gaan met Feyenoord. :drecul.gif:
Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer »

Peter schreef:Nipt verloren van de stadsgenoot. Ik denk dat men in Zuid niet ontevreden zal zijn, want men heeft vast en zeker 80 minuten een gelijk opgaande pot gezien.

Verder hoop ik uiteraard dat het goed zal gaan met Feyenoord. :drecul.gif:
In goed Rotterdam's is het trouwens op Zuid.

Als er nu nóg geen crisis uitbreekt, kunnen we wel stellen dat er helemaal niets of niemand meer binnen Feyenoord is die de club nog als een topclub ziet. De rust die er nu is, is voor ons even vermakelijk als zielig.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Wat ging die Hofland weer in de fout vandaag zeg. Zo'n domme sliding heb ik echt zelden gezien. En dat moet dan de ervaren jongen zijn die het wel even regelt en zijn teamgenoten moet aanspreken. :smallgrin.gif:

Ik zag net op eredivisie live dat het wat onrustig was in het Kasteel. Er stonden een paar supporters bij de ingang van de spelerstunnel.
Nil volentibus arduum
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Jagen op handtekeningen van hun helden, ze hebben tenslotte hard gewerkt!
goodfella

Bericht door goodfella »

Marillion schreef:Wat ging die Hofland weer in de fout vandaag zeg. Zo'n domme sliding heb ik echt zelden gezien. En dat moet dan de ervaren jongen zijn die het wel even regelt en zijn teamgenoten moet aanspreken. :smallgrin.gif:
Als jij de Guzman was en je werd afgeblaft door ene Kevin Hofland wat zou jij dan denken?
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Volendam is midweeks een puntje ingelopen op de kakkies!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
peter

Bericht door peter »

Het probleem is dat het juist de 'sterkhouders' zijn die falen. Toppers als Gio, De Cler, Hofland en ook Makaay laten het heerlijk afweten. Feyenoord is failliet, hoor.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Ik ga nu op mn gemak eens even met een bakkie koffie de reactie's op FN lezen. Chips erbij, heerlijk!

Het is toch wachten op Studio Sport nu. Laat die crisis maar komuh!
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

Het wordt steeds triester dat we daar gelijkgespeeld hebben.....
Toppie

Bericht door Toppie »

Thijs schreef:Ik ga nu op mn gemak eens even met een bakkie koffie de reactie's op FN lezen. Chips erbij, heerlijk!

:drecul.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Thijs schreef:Ik ga nu op mn gemak eens even met een bakkie koffie de reactie's op FN lezen. Chips erbij, heerlijk!

Het is idioot, maar ik ben wat dat betreft ook gek op ramptoerisme! :smallgrin.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
LucaS

Bericht door LucaS »

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Het wordt steeds triester dat we daar gelijkgespeeld hebben.....
Nou zat daar wel een heel nadrukkelijke hand van de scheids in
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Ze moeten zondag uit naar Roda, terwijl Vitesse thuis speelt tegen ADO. Niet ondenkbaar dat ze 17e staan dus. Terwijl FC Volendam bij winst op De Graafschap ze toch nadrukkelijk in de nek begint te hijgen.
peter

Bericht door peter »

Thijs schreef:Ze moeten zondag uit naar Roda, terwijl Vitesse thuis speelt tegen ADO. Niet ondenkbaar dat ze 17e staan dus. Terwijl FC Volendam bij winst op De Graafschap ze toch nadrukkelijk in de nek begint te hijgen.
Hahaha. Het zou toch wat zijn, zeg. :drecul.gif:

Op Zuid (Danke, Scherrer) zullen ze toch wel iets van wanhoop hebben nu? Bij Roda worden ze er voor minder uitgegooid, maar nu hebben die ook wat hogere ambities denk ik zo.
Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer »

Sparta de beste van Rotterdam

ROTTERDAM - Sparta heeft Feyenoord een nieuwe tik uitgedeeld. Op Het Kasteel was het woensdagavond groot feest toen 'Zuid' drie minuten voor tijd op een achterstand werd gezet. Rydell Poepon maakte de winnende.

In de stand loopt Sparta hierdoor drie punten uit op de stadsgenoot. De club uit Spangen heeft acht punten uit acht wedstrijd, Feyenoord vijf.

Feyenoord leek met een voorsprong de rust in te gaan toen Leroy Fer vijf minuten voor de thee de 0-1 op het scorebord had gezet. Binnen no time was het echter alweer gelijk. Arne Slot kopte uit de eerste beste tegenaanval helemaal vrij binnen.

Toen het duel op een gelijkspel leek af te stevenen, was het Tim de Cler die de fout in ging en kon Poepon profiteren. De afgelopen weken fel bekritiseerde linksback kreeg direct daarna een pijnlijke wissel te verwerken van coach Gertjan Verbeek.

AD.nl
Komop, een rel! :hupajax.gif:
Justin
Contacteer:

Bericht door Justin »

Die Tim de Cler glijdt elke wedstrijd bijna cruciaal uit. De slechtste speler van Feyenoord op dit moment by far.
Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- »

Geweldig! Lekker Poepon!
Toppie

Bericht door Toppie »

Verbeek , hoe lang nog? Zondagavond 17e verliezen van CSK Moskou. Ik zeg over en uit.

Zo en morgen weer een paar collega's een mailtje sturen :biggrin.gif:
Gesloten