Drie punten toch?joey schreef:Ik niet, RA, want uiteindelijk win je niets met baggervoetbal. Dit geluk blijft niet duren.
Geluk praat ik niet over, was vandaag ook helemaal geen aanleiding voor.
Zoals b.v. gaan lopen naar de bal, terwijl Vermaelen anders door had kunnen gaan.Ach, behalve 2 keer de bal terug plaatsen, 3 keer breed leggen en 1 keer diep gaan was ie net zo niks als de rest van het elftal.Wat een armoede op het veld ..Ajax Rules schreef:Voetske schreef:Sno viel geweldig in ?.Komop zeg !!!.Er was strijd, weer heel veel italiaanse strijd.Verder was het een bagger pot, een grote bagger pot.Ajax Rules schreef:Mijn analyse van de eerste helft:
Mijn analyse van de tweede helft: idem.
Spelers die er uit sprongen wat mij betreft:
- Urby!!!!!
- Sno. Die viel echt geweldig in!
En ik blijf minder enthousiast over Van der Wiel dan de meesten op dit forum. Ik vind hem verdedigend erg zwak.
Maar al met al ben ik erg in mijn nopjes, zowel met de punten als met het spel.
Nou, dan worden we het niet eens.... Sno deed werkelijk alles goed.
Ze missen 11 spelers! Wat wil je dan? Dat ze, zoals altijd, tegen een volkomen voorspelbare nederlaag aanlopen in de regen? Of dat ze gewoon een goede taktiek neerzetten, strijd leveren, en geen averij oplopen totdat iedereen is hersteld? Dat goede voetbal komt echt wel hoor.... het maakt nogal wat uit of je De Jong en Martina opstelt of Suarez en Sulejmani.joey schreef:Ik niet, RA, want uiteindelijk win je niets met baggervoetbal. Dit geluk blijft niet duren.
Voetske schreef:Zoals b.v. gaan lopen naar de bal, terwijl Vermaelen anders door had kunnen gaan.Ach, behalve 2 keer de bal terug plaatsen, 3 keer breed leggen en 1 keer diep gaan was ie net zo niks als de rest van het elftal.Wat een armoede op het veld ..Ajax Rules schreef:Voetske schreef: Sno viel geweldig in ?.Komop zeg !!!.Er was strijd, weer heel veel italiaanse strijd.Verder was het een bagger pot, een grote bagger pot.
MvB had inderdaad vrijwel altijd het geluk aan zijn kont hangen. Of is het geen geluk.Peter schreef:Marco van basten heeft het geluk aan zijn zijde, joey. Dat zag je bij het Ned. Elftal ook al.
Nee, dat maakt niet uit. Een trainer als LVG liet Ajax altijd hetzelfde spelen. Met of zonder blessures.Ajax Rules schreef:Ze missen 11 spelers! Wat wil je dan? Dat ze, zoals altijd, tegen een volkomen voorspelbare nederlaag aanlopen in de regen? Of dat ze gewoon een goede taktiek neerzetten, strijd leveren, en geen averij oplopen totdat iedereen is hersteld? Dat goede voetbal komt echt wel hoor.... het maakt nogal wat uit of je De Jong en Martina opstelt of Suarez en Sulejmani.joey schreef:Ik niet, RA, want uiteindelijk win je niets met baggervoetbal. Dit geluk blijft niet duren.
Jaja, vooral dat laatste maakt me aan het lachenAjax Rules schreef:Voetske schreef:Zoals b.v. gaan lopen naar de bal, terwijl Vermaelen anders door had kunnen gaan.Ach, behalve 2 keer de bal terug plaatsen, 3 keer breed leggen en 1 keer diep gaan was ie net zo niks als de rest van het elftal.Wat een armoede op het veld ..Ajax Rules schreef:
Ajax dreigde weer overpowered te worden op opportunisme. Sno won duels, vertraagde het spel, liet spelers weer aansluiten en bracht het voetbal weer enigszins terug. Verloor geen bal en liet de krachten uit de lijven van de Twente-spelers vloeien....
Ik had jouw reacties wel eens willen zien als Ajax op de aanval ging spelen en met 3-0 op de kloten had gekregen.. dan had het pus nog harder uit mijn monitor gestroomd dan nu, dat weet ik wel zeker.. jij had Ajax liever met 3-0 op de kloten zien krijgen, anderen zijn blij met de punten terwijl de hele voorhoede er naast staat.joey schreef:Nee, dat maakt niet uit. Een trainer als LVG liet Ajax altijd hetzelfde spelen. Met of zonder blessures.Ajax Rules schreef:Ze missen 11 spelers! Wat wil je dan? Dat ze, zoals altijd, tegen een volkomen voorspelbare nederlaag aanlopen in de regen? Of dat ze gewoon een goede taktiek neerzetten, strijd leveren, en geen averij oplopen totdat iedereen is hersteld? Dat goede voetbal komt echt wel hoor.... het maakt nogal wat uit of je De Jong en Martina opstelt of Suarez en Sulejmani.joey schreef:Ik niet, RA, want uiteindelijk win je niets met baggervoetbal. Dit geluk blijft niet duren.
Maar ik denk niet dat we hier uitkomen. Ik heb een totaal ander uitgangspunt. Ik wil AJAX zien, jullie maakt het niet uit of Ajax op Ajax lijkt, zolang er maar punten binnenkomen. Vind ik prima, maar verwijt de supporters van PSV dan voortaan niet meer dat zij ook zo denken.
Dat maakte hem niets uit, hij zette desnoods Dave van den Bergh linksbuiten, maar hij handhaafde altijd het systeem en de speelwijze die bij Ajax paste. Desnoods verloor hij een keer, liever dan zichzelf te verloochenen. En zo hoort het ook, vind ik, want ik wil wel kunnen zien dat het Ajax is dat speelt en niet PSV of een andere club.Arthur schreef:Een trainer als LvG had ook 'iets' betere spelers tot zijn beschikking.
Alsjeblieft Joey, je gaat het Ajax van 92 en 95 van Van Gaal toch niet vergelijken met dit Ajax? Dan voorspel ik je nog heel veel frustraties. En reken maar, dat ik al jaren terugsnak naar AJAX. Niets liever dan dat. Maar soms breekt nood wetten en moet je wel voor het resultaat gaan.joey schreef:
Nee, dat maakt niet uit. Een trainer als LVG liet Ajax altijd hetzelfde spelen. Met of zonder blessures.
Maar ik denk niet dat we hier uitkomen. Ik heb een totaal ander uitgangspunt. Ik wil AJAX zien, jullie maakt het niet uit of Ajax op Ajax lijkt, zolang er maar punten binnenkomen. Vind ik prima, maar verwijt de supporters van PSV dan voortaan niet meer dat zij ook zo denken.