SC Heerenveen 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 07, 2008 11:38 pm

Die Popov lijkt me een type Jelle van Damme. Heel onbeholpen.

Vooralsnog niet gecharmeerd.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo dec 07, 2008 11:40 pm

Over miskopen gesproken, die Paulo Henrique kan er echt heel weinig van. Ik vraag me af wat ze daar ooit in gezien hebben.

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 07, 2008 11:56 pm

Kan die er weinig van? Ik zie erg weinig van Heereveen, af en toe wat flitsen in bijv. Europese duels, maar daarin had ik altijd het gevoel dat die juist wel wat kon. Geen superster, maar toch één van de beteren daar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 07, 2008 11:56 pm

Ik heb Popov nog nooit een goede wedstrijd zien spelen, maar ik zie zeker niet alles van Heerenveen.

Elyounoussi is twintig en heeft er al iets van 70 profwedstrijden op zitten. Hoezo niet gehaald om er dit seizoen meteen te staan? Hij speelt niet ten koste van een jongen die twee jaar jonger is, heel wat profwedstrijden minder heeft gespeeld en in jouw ogen ook nog eens niet presteert. Nee, als ik af mag gaan op de geluiden die ik hoor, dan kan die jongen er gewoon niet zoveel van.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo dec 07, 2008 11:59 pm

Paulo Henrique is toch dat vliegtuig? Rare speler, maar in de 16 kan hij wel wat.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 08, 2008 9:28 am

Klopt, Jöhnk. Beetje alles of niets speler. Ene wedstrijd speelt hij heel behoorlijk en ramt hij er wat goals in, maar bij andere wedstrijden is het droevig en raakt hij geen pepernoot.

Voor de rest vallen al die spelers me niet zo op. Verdedigend is het sowieso armoe troef in Heerenveen. Beerens vind ik daarentegen wel een aardige speler, trouwens. Pranjic ook wel. Neemt niet weg dat ik er geen toppers tussen zie lopen.

Ik had dan ook echt verwacht dat ze die Ruiz naar Heerenveen zouden halen. Al hoor ik recent niets meer van die jongen.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » ma dec 08, 2008 9:47 am

Ik ben wel benieuwd naar die Viktor Elm die ze vanaf 1 januari tot hun beschikking hebben. Sterke, lange Zweed. Speelde tegen Feyenoord met Kalmar heel behoorlijk.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 08, 2008 12:54 pm

Hoeladans schreef:Over miskopen gesproken, die Paulo Henrique kan er echt heel weinig van. Ik vraag me af wat ze daar ooit in gezien hebben.
Goede speler en vergeet niet nog erg jong.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma dec 08, 2008 4:38 pm

Jong wel, maar goed?? Nee echt niet.

Paulo Henrique snapt het spelletje gewoon niet, als hij de bal krijgt dan probeert hij door zijn tegenstanders heen te lopen of iets dergelijks. Een echte passeerbeweging heeft hij niet eens.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 08, 2008 4:52 pm

Hoe zit het nou met die Elyounoussi, Hoeladans?

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma dec 08, 2008 6:40 pm

Elyounoussi is jong, speelt in een voor hem onbekend land met een onbekende taal en moet gewoon nog even wennen. Zoals ik al zei is Elyounoussi ook niet gehaald om er dit seizoen al te staan. Bovendien heeft hij best al een paar aardige wedstrijden gespeeld en dan zie je ook wel dat hij talent heeft maar hij is gewoon nog wat wisselvallig.Ik vind dat hij volgend seizoen pas echt beoordeeld kan worden.

Dat is ook het voordeel van een club als Heerenveen, dat hij de tijd krijgt om te wennen en niet afgemaakt wordt als hij er niet direct staat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 08, 2008 6:47 pm

Hoeladans schreef:Elyounoussi is jong, speelt in een voor hem onbekend land met een onbekende taal en moet gewoon nog even wennen. Zoals ik al zei is Elyounoussi ook niet gehaald om er dit seizoen al te staan. Bovendien heeft hij best al een paar aardige wedstrijden gespeeld en dan zie je ook wel dat hij talent heeft maar hij is gewoon nog wat wisselvallig.Ik vind dat hij volgend seizoen pas echt beoordeeld kan worden.

Dat is ook het voordeel van een club als Heerenveen, dat hij de tijd krijgt om te wennen en niet afgemaakt wordt als hij er niet direct staat.
Daar zei ik dit al op:
Thomas schreef:Elyounoussi is twintig en heeft er al iets van 70 profwedstrijden op zitten. Hoezo niet gehaald om er dit seizoen meteen te staan? Hij speelt niet ten koste van een jongen die twee jaar jonger is, heel wat profwedstrijden minder heeft gespeeld en in jouw ogen ook nog eens niet presteert. Nee, als ik af mag gaan op de geluiden die ik hoor, dan kan die jongen er gewoon niet zoveel van.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma dec 08, 2008 7:11 pm

Dat heb ik gezien.

Sulejmani bakte er de eerste 5 wedstrijden ook erg weinig van. Op het Heerenveen forum riep iedereen om het hardst dat het een miskoop was, maar Verbeek liet hem staan en na verloop van tijd ging hij presteren.

Sollied heeft datzelfde geduld niet met Elyounoussi. Dat is opzich begrijpelijk omdat Sollied onder druk staat. Maar ik vind dus niet dat Elyounoussi nu al afgeschreven moet worden voordat hij een echte kans heeft gekregen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 08, 2008 7:13 pm

Jöhnk schreef:Die Popov lijkt me een type Jelle van Damme. Heel onbeholpen.

Popov is idd een drama. Zelfs de gebroeders Drost zijn beter. Maar van Damme was echt wel beter. Als back mischien onbeholpen, maar centraal kon hij heel erg sterk spelen.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma dec 08, 2008 7:14 pm

Zlatan Son of God schreef:

Popov is idd een drama. Zelfs de gebroeders Drost zijn beter. Maar van Damme was echt wel beter. Als back mischien onbeholpen, maar centraal kon hij heel erg sterk spelen.
Hier ga ik maar niet serieus op in. Bekijk eerst nog maar eens paar wedstrijden van Popov en dan ben ik benieuwd of je er nog steeds zo over denkt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 08, 2008 7:15 pm

Sulejmani had amper tot geen profwedstrijden gespeeld en moest het bij Heerenveen ook een jaar doen zonder wedstrijden. Een kromme vergelijking, want Elyounoussi heeft al 70 profwedstrijden gespeeld. Maar goed, we gaan het zien. De verhalen die ik hoor zijn niet echt positief. Ook niet over z'n tijd in Noorwegen.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma dec 08, 2008 7:16 pm

Hij is in Noorwegen uitgeroepen tot talent van het jaar dus hij zal het daar toch wel aardig gedaan hebben.

Maar we gaan het zien inderdaad.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma dec 08, 2008 7:30 pm

Popov heb ik de laatste weken regelmatig zien spelen. Oa tegen PSV en Braga. Eerlijk gezegd vind ik het een lachwekkende speler. Verdedigend gewoon slecht, en die rushes naar voren onbeholpen.

Elyounoussi wil ik nog niet afschrijven. Dit obv zijn naam in Noorwegen. Bij Heerenveen heeft hij nog niets laten zien.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma dec 08, 2008 10:02 pm

Hebben jullie die actie van Garcia-Garcia gezien, trouwens?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 08, 2008 10:03 pm

Jöhnk schreef:Hebben jullie die actie van Garcia-Garcia gezien, trouwens?
Ja. bij Groningen. Geniaal.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma dec 08, 2008 10:04 pm

Fantastisch idd, en er komt nog een goal uit ook.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 08, 2008 10:04 pm

Hoeladans schreef:

Hier ga ik maar niet serieus op in. Bekijk eerst nog maar eens paar wedstrijden van Popov en dan ben ik benieuwd of je er nog steeds zo over denkt.
Wat moet ik nog meer van Popov zien? nog meer belabberde passes, verkeerd dekken etc..

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma dec 08, 2008 10:06 pm

Hoeladans schreef:
Zlatan Son of God schreef: Popov is idd een drama. Zelfs de gebroeders Drost zijn beter. Maar van Damme was echt wel beter. Als back mischien onbeholpen, maar centraal kon hij heel erg sterk spelen.
Wat moet ik nog meer van Popov zien? nog meer belabberde passes, verkeerd dekken etc..
Jij noemt de gebroeders Drost beter...nou de gebroeders Drost zijn de 2 slechtse voetballers die zich ooit in de eredivisie vertoond hebben.

Maargoed ik vind Popov een hele behoorlijke speler voor een subtopper in de eredivisie, jij vind van niet. Daar komen we verder niet uit denk ik.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di dec 09, 2008 11:39 am

Ja ok, ik vergat een knipoogje te plaatsen achter de gebroeders drost. Wilde er alleen mee aangeven dat Popov tot nu toe een laag niveau haalt.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di dec 09, 2008 12:46 pm

Sollied laat Heerenveen beslissen

Trond Sollied is de hoofdkandidaat om Åge Hareide op te volgen als bondscoach van Noorwegen, zo meldden diverse Noorse media dinsdag. De 55-jarige oefenmeester leverde maandag zelf zijn contract in bij de Noorse voetbalbond. Belangrijkste reden hiervoor zijn de teleurstellende prestaties van zijn ploeg in de WK-kwalificatiecyclus. Eerder werd Sollied al eens benaderd voor het Noorse bondscoachschap, maar de tegenwoordig trainer van SC Heerenveen verkoos toen nog actief te blijven als clubcoach. Nu zou de Noorse voetbalbond (NFF) opnieuw een poging wagen. Door de resultaten van de afgelopen weken staat Sollied in Friesland ter discussie.

Sollied laat in de Noorse krant VG weten het een eer te vinden dat de Noorse bond hem op het oog heeft. "Het is aan Heerenveen'', zegt Sollied. "Ik heb altijd gezegd dat ik ooit nog eens bondscoach van Noorwegen wil worden, maar zoiets is een kwestie van timing. Het is in elk geval interessant dat ik op het lijstje sta.''

Noorwegen is in Groep 9 onder meer in gedeeld bij het Nederlands elftal. Na drie duels staan de Noren kansloos onderaan, en bedraagt de achterstand op Oranje al zeven punten. Ook zwakker geachte landen als Macedonië en IJsland gaan de Scandinaviërs nog voor in de rangschikking. Van de laatste acht duels zelfs niet één gewonnen. Afgelopen oktober won Oranje nog met 0-1 dankzij Mark van Bommel.
www.voetbalzone.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten