Van harte gefeliciteerd Ramoontje en Banjavi!!!

Dat ben ik ook aan het doen... mijn drank van blijdschap over de aparatuur heen gelazerd, maar dat is allemaal goedgekomen.Peter schreef:Prachtig! Dit komt jullie toe Ramoon en BanJavi. Maak er een mooie avond van en geniet lekker lang na!
Jawel... op de lijst tegen wie ze loten staat ook UdineseHoeladans schreef:Wie? NEC?banjavi schreef:Zal je zien dat ze morgen tegen Udinese loten... grrr
Dat kan natuurlijk niet.
Heel goedBejubelde Been tekent bij in Nijmegen
Direct na de UEFA Cup-zege op Udinese heeft NEC Nijmegen bekendgemaakt dat trainer Mario Been een nieuw contract ondertekend heeft. De oefenmeester verlengde zijn verbintenis tot de zomer van 2012.
Het oude contract van Been (45) liep nog tot 2010. Verrassend is de overeenkomst tussen de Rotterdammer en de eredivisionist niet. Been, die sinds 2006 werkzaam is in Nijmegen, maakte eerder al bekend dat een deal in de maak was.
Even leek het erop dat de wegen van de trainer en Gelderse club wellicht zouden scheiden. Een flirt met 'eeuwige liefde' Feyenoord draaide echter op niets uit.
Er staat in de regels van de UEFA (als ik ze zo snel even heb bekeken) alleen dat clubs uit een land niet tegen elkaar kunnen loten, niet dat clubs die in de groepsfase tegen elkaar gespeeld hebben niet weer tegen elkaar kunnen lotenHoeladans schreef:Wie? NEC?
Dat kan natuurlijk niet.
Verder staat er ook dat er geen plaatsing meer plaatsvind, dat gebeurt alleen voor de eerste ronde en voor de groepsfase. M.A.W. iedereen kan tegen iedereen loten, zolang ze dus maar niet uit hetzelfde land komen.Round of 32
6.08 The 24 clubs qualified from the group stage will be joined by the eight clubs that finish the group stage of the UEFA Champions League in third position (see paragraph 1.05 d).
The round of 32 pairings are determined by means of a draw. This round is
played according to the cup (knock-out) system, with each club playing each
opponent twice, in home and away matches (two legs). The UEFA
administration ensures that the following principles are respected.
a) Clubs from the same association shall not be drawn against each other.
b) The group-winners of a given group shall be drawn against one of the
third-ranked teams from another group.
c) The runners-up of a given group shall be drawn against one of the eight
clubs joining the competition from the group stage of the UEFA
Champions League.
d) Group-winners and runners-up shall play the return leg at home.
Geniet Monie ... wat moet dat een heerlijk gevoel zijn ....Ramona schreef:Mijn hemel...kom niet meer bij...
![]()
Wow...wat een ontlading...w a t een sfeer...hele stadion explodeerde...was 12e man...zelfs de overkant...Mario Been, Mario Been, M a r i o Been ole oleeeeeeeeeeeeee...
![]()
Thnx voor de felies...pfffffff...hihi...ff knijpen...
Yep...het kleine, lelijke eendje...pffffff...Fenerbahce schreef:Geniet Monie ... wat moet dat een heerlijk gevoel zijn ....Ramona schreef:Mijn hemel...kom niet meer bij...
![]()
Wow...wat een ontlading...w a t een sfeer...hele stadion explodeerde...was 12e man...zelfs de overkant...Mario Been, Mario Been, M a r i o Been ole oleeeeeeeeeeeeee...
![]()
Thnx voor de felies...pfffffff...hihi...ff knijpen...
..en zolang ze niet in dezelfde groep hebben gezeten (b).Frank schreef:Op de site van de UEFA:
Verder staat er ook dat er geen plaatsing meer plaatsvind, dat gebeurt alleen voor de eerste ronde en voor de groepsfase. M.A.W. iedereen kan tegen iedereen loten, zolang ze dus maar niet uit hetzelfde land komen.Round of 32
6.08 The 24 clubs qualified from the group stage will be joined by the eight clubs that finish the group stage of the UEFA Champions League in third position (see paragraph 1.05 d).
The round of 32 pairings are determined by means of a draw. This round is
played according to the cup (knock-out) system, with each club playing each
opponent twice, in home and away matches (two legs). The UEFA
administration ensures that the following principles are respected.
a) Clubs from the same association shall not be drawn against each other.
b) The group-winners of a given group shall be drawn against one of the
third-ranked teams from another group.
c) The runners-up of a given group shall be drawn against one of the eight
clubs joining the competition from the group stage of the UEFA
Champions League.
d) Group-winners and runners-up shall play the return leg at home.
Toch wel een klein beetje een teleurstellend lijstje eigenlijk. Het zijn goeie ploegen hoor. Maar als ik NEC supporter was zou ik het leuk vinden om een echte topclub te loten. En die zit hier niet tussen dus dan zullen ze toch nog een rondje extra moeten pakken.banjavi schreef:Op de lijst staan de volgende teams: (winnaars van de groepen)
Wolfsburg, hamburger SV, St Etienne, CSKA Moskou, Udinese, Matalisk Charkov, Manchester City, Standaard Luik
Gezien wat de site op de UEFA staat weet ik het niet meer... ik vind het voor zover ook allemaal best. Ik ga heeeerlijk slapen... en morgen zien we wel verder.Marillion schreef:Toch wel een klein beetje een teleurstellend lijstje eigenlijk. Het zijn goeie ploegen hoor. Maar als ik NEC supporter was zou ik het leuk vinden om een echte topclub te loten. En die zit hier niet tussen dus dan zullen ze toch nog een rondje extra moeten pakken.banjavi schreef:Op de lijst staan de volgende teams: (winnaars van de groepen)
Wolfsburg, hamburger SV, St Etienne, CSKA Moskou, Udinese, Matalisk Charkov, Manchester City, Standaard Luik
Ja, dat mag wel met dat vuurwerk.. :-)Ramona schreef:Ja dus...compleet...er is geen dak, maar dat was heeel ver weggevlogen...Enganche schreef: Ik had trouwens niet de indruk dat het echt los gaat in Nijmegen. Of zit ik mis?