Luis Suárez
Moderator: mods
Als je goed had opgelet, heb ik een tijd geleden allang aangegeven dat Afellay wat mij betreft beter verkocht kon worden.
Ik weet niet wat je nu wilt, Jabu? Ik verander mijn mening over een bepaald type speler echt niet omdat hij nu per ongeluk bij PSV speelt.
Ik weet niet wat je nu wilt, Jabu? Ik verander mijn mening over een bepaald type speler echt niet omdat hij nu per ongeluk bij PSV speelt.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Qua keeperskwaliteiten was ik er niet blij mee. Voor de rest was ik op zijn minst niet blij met zijn aanstellerij van de laatste tijd bij PSV.
Ben je overigens op je tenen getrapt dat ik een soort Suarez er niet bij zou willen hebben ofzo? Je moet me ineens zo hebben?
Ben je overigens op je tenen getrapt dat ik een soort Suarez er niet bij zou willen hebben ofzo? Je moet me ineens zo hebben?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik zeik niet op hem omdat hij zo goed is, ik zeik op hem omdat het een ongelovelijke eikel is in zijn gedrag. Er was iemand in een andere topic die Robben toewenste om eindelijk eens doormidden getrapt te worden (naar aanleiding van het aansmeren van een tweede gele kaart van zijn tegenstander). Nou, ik zal niet snel iemand zoiets toewensen, maar Suarez komt aardig in de buurt.joey schreef:Ach, iedereen zeikt op Suarez omdat hij zo goed is.
Frank hoeft Suarez niet bij PSV, maar dat zullen de meeste supporters van PSV niet met hem eens zijn. Tien keer liever Suarez dan wat ze in Eindhoven hebben lopen.
Nee, hoor. Ben het zelfs in grote lijnen met je eens. Ook ik irriteer me regelmatig aan het gedrag van Suarez, maar vind hem wel een goede voetballer. Als supporter van een andere club is het alleen makkelijk om zoals jij te zeggen dat jij hem niet in je team zou willen. Daarom checkte ik dat even met de vergelijking met Afellay en Gomes.Frank schreef:Qua keeperskwaliteiten was ik er niet blij mee. Voor de rest was ik op zijn minst niet blij met zijn aanstellerij van de laatste tijd bij PSV.
Frank is kennelijk de uitzondering.joey schreef:Frank hoeft Suarez niet bij PSV, maar dat zullen de meeste supporters van PSV niet met hem eens zijn.
De meeste supporters zijn hetzelfde. Men schreeuwt moord en brand als iemand van de tegenpartij zich laat vallen, maar als een speler uit de eigen ploeg een schwalbe maakt, dan komt men niet verder dan hooguit: dat had hij eigenlijk niet mogen doen. Als het resultaat klopt is blijkbaar alles geoorloofd.
Jöhnk schreef:Frank is kennelijk de uitzondering.
Komt waarschijnlijk door het feit wat ik al een aantal jaar zeg, dat ik steeds minder om voetbal geef. Ik ben allang geen echte voetbalfan meer, laat staan een liefhebber.
Blijkbaar kan ik het er daardoor redelijk genuanceerd over hebben, of het nu om een 'eigen' speler gaat of een van een andere club.
Laatst gewijzigd door Frank op ma dec 22, 2008 10:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit snap ik dus echt niet en heb ik eigenlijk nooit gesnapt. Ze zijn gewoon allebei hetzelfde, hoe kun je de ene dan erger vinden dan de ander.joey schreef:Ik vind Robben tien keer erger. Dat jankhoofd...![]()
En Suarez is van ons!
Voetbalsupporters ....

Zo raar is dat toch niet? Suarez redt Ajax keer op keer, dus ik ben blij dat we hem hebben. Dan neem ik dat rare gedrag, dat ik overigens afkeur, maar op de koop toe.
Als Suarez bij PSV speelde, was hij dubbel irritant. Een duikelaar en nog van levensbelang voor die boeren ook.
Als Suarez bij PSV speelde, was hij dubbel irritant. Een duikelaar en nog van levensbelang voor die boeren ook.
Het stinkt aan alle kanten!