Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
goodfella

Bericht door goodfella »

brigade zuid schreef:De Guzman zal wel bijtekenen, is voor zo'n jongen toch ook veiliger, hij is er toch een jaar uit.
Waarom zou hij? Staat echt nog wel op de lijstjes van diverse subtoppers. Gewoon nog een jaar voetballen en dan transfervrij weggaan. Genoeg clubs die zo'n risico wel willen lopen. Al zou het maar AZ of PSV zijn.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Danny Buijs gepikeerd

ROTTERDAM - De opmerking van Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek dat Danny Buijs op eigen verzoek niet is meegegaan naar het trainingskamp in Turkije is bij de middenvelder in het verkeerde keelgat geschoten. Verbeek stelde dat Buijs best mee had gemogen, maar in Nederland is achtergebleven om een nieuwe club te zoeken. "Dat is onzin. Ik was dolgraag meegegaan."

"De trainer wekt de suggestie dat de beslissing in goed overleg is genomen, maar er is mij helemaal niks gevraagd. Ik heb van Verbeek alleen de mededeling gekregen dat ik niet mee mocht omdat ze jonge spelers met doorlopende contracten mee wilden nemen", aldus Buijs. "Als de trainer zegt dat hij me niet nodig heeft, dan is dat niet leuk om te horen, maar ik respecteer wel zijn mening. Maar ze moeten geen leugens gaan vertellen, want daar kan ik niet tegen."
Bron: De T.

Verbeek begint toch wel een beetje een naar mannetje te worden... eerder ook al zeggen dat Hofland thuis aan de eettafel geblesseerd raakte terwijl dat gewoon op de training gebeurde.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Oei, ik zou erg schrikken als ik Verbeek was. Danny Buijs gepikeerd.... :excited.gif:

Maar inderdaad, niet zo handig van Verbeek.
Het stinkt aan alle kanten!
Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

Typisch het gedrag van iemand die het zelf onderhand ook allemaal niet meer zo goed weet.

K.
Still alive...
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik zou toch graag zien dat Buijs zich terug knokt in de selectie. Die jongen is gemaakt voor die club.

Wat De Guzman betreft. Die zie ik niet zo snel bijtekenen eerlijk gezegd. Talent heeft hij dus er is altijd wel een interessante club te vinden als hij transfervrij is. En ik heb niet de indruk dat hij daar erg gelukkig is. Ziet er naar uit dat er zo dus weer een heel aardig talent voor niets of te weinig uit de kuip gaat verdwijnen.
Nil volentibus arduum
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

brigade zuid schreef:
Danny Buijs gepikeerd

ROTTERDAM - De opmerking van Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek dat Danny Buijs op eigen verzoek niet is meegegaan naar het trainingskamp in Turkije is bij de middenvelder in het verkeerde keelgat geschoten. Verbeek stelde dat Buijs best mee had gemogen, maar in Nederland is achtergebleven om een nieuwe club te zoeken. "Dat is onzin. Ik was dolgraag meegegaan."

"De trainer wekt de suggestie dat de beslissing in goed overleg is genomen, maar er is mij helemaal niks gevraagd. Ik heb van Verbeek alleen de mededeling gekregen dat ik niet mee mocht omdat ze jonge spelers met doorlopende contracten mee wilden nemen", aldus Buijs. "Als de trainer zegt dat hij me niet nodig heeft, dan is dat niet leuk om te horen, maar ik respecteer wel zijn mening. Maar ze moeten geen leugens gaan vertellen, want daar kan ik niet tegen."
Bron: De T.

Verbeek begint toch wel een beetje een naar mannetje te worden... eerder ook al zeggen dat Hofland thuis aan de eettafel geblesseerd raakte terwijl dat gewoon op de training gebeurde.
Het is helemaal schokkend dat Hofland hierdoor 2x met de dood bedreigd is door de Feyenoord aanhang. Hier is Buijs nu ook bang voor.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Hoe kom je aan die wijsheid?
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

Jöhnk schreef:Hoe kom je aan die wijsheid?
Stond vandaag in de spits.
Rooie

Bericht door Rooie »

Feyenoord Netwerk:
Onweer dwarsboomt trainingen in Belek
Het trainingskamp in het 'warme' Turkije garandeert voor Feyenoord geen trainingen in goede omstandigheden. De ochtendtraining van dinsdag moest worden afgelast vanwege onweer. Het bleek onverantwoord om te kunnen spelen. 's Middags werd opnieuw een poging gewaagd. Met onderbrekingen kon uiteindelijk nog een uur getraind worden, waarna de training opnieuw moest worden beëindigd vanwege het noodweer.
Het zit ze ook niet mee :smallgrin.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Dat hebben ze toch al eens eerder tjidens een trainingskamp in Turkijke gehad?
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Feyenoord is het jaar alvast in stijl begonnen. Genclerbirligi (nr 15 van Turkije) was in een oefenwedstrijd met 3-0 te sterk.

Opstelling:

Timmer, Tiendalli, Bahia, Lucius, Wattamaleo, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Slory, Makaay en Biseswar

Geen Manteiga dus.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zeker bang voor onweer. :hypocrite.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Op die watermeloen na een redelijk normale opstelling van Feyenoord. Bovendien kan hij vast niet slechter zijn dan De Cler. Wijnaldum, De Guzman en Landzaat staan niet direct hoger in de pikorde dan El Ahmadi, Fer en Van Bronckhorst. Hetzelfde geldt voor Tomasson en Bruins t.o.v. Slory, Makaay en Biseswar. Ook Lucius en Hofland is lood om zeer oud ijzer.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Er gingen dan ook wonderballen in:
In de slotfase van de eerste helft verdubbelde Genclerbirligi de marge, toen James Troisi over de linkerkant diep werd gestuurd. De middenvelder leek kansloos vanaf de achterlijn, maar waagde toch een schot. Dit verdween ook tot zijn eigen verbazing via de handen van Henk Timmer in het doel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Rooie

Bericht door Rooie »

Heerlijk om je voor te stellen hoe wanhopig Timmer na dat moment z'n ogen keek...
jabu

Bericht door jabu »

Het zal in zijn ogen vast wel aan de jonkies Tiendalli of Wattamaleo gelegen hebben. Die moeten de voorzet eruit halen!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Met wat extra krachttraining had Timmer die bal er nog uit kunnen houden.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Verbeek had 'm gehad! :hypocrite.gif:
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Die had hem zeker het doel uit gebokst en daarna nog 20 keer opgedrukt!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Waarna hij Biseswar in de houdgreep nam, die vervolgens naar het ziekenhuis werd afgevoerd:
Bij de Rotterdamse club viel Diego Biseswar al vroeg uit. De aanvaller was duizelig.
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Jöhnk schreef:Feyenoord is het jaar alvast in stijl begonnen. Genclerbirligi (nr 15 van Turkije) was in een oefenwedstrijd met 3-0 te sterk.

Opstelling:

Timmer, Tiendalli, Bahia, Lucius, Wattamaleo, El Ahmadi, Fer, Van Bronckhorst, Slory, Makaay en Biseswar

Geen Manteiga dus.
Min of meer hun sterkste opstelling, alhoewel Wijnaldum mist.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Ze gaan dus op dezelfde voet verder :ajaxsmiley.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Feyenoord is op vreemde bodem bijna altijd kansloos. Alleen bij Roda werd gewonnen. Dat men daarom verliest van de nummer 15 van Turkije is niet meer dan logisch, Uit en Europees is namelijk al helemaal een dodelijke combinatie.
Hoeladans

Bericht door Hoeladans »

Peter schreef:Feyenoord is op vreemde bodem bijna altijd kansloos. Alleen bij Roda werd gewonnen. Dat men daarom verliest van de nummer 15 van Turkije is niet meer dan logisch, Uit en Europees is namelijk al helemaal een dodelijke combinatie.
Kalmar?
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ah ja die was ik even vergeten. Men heeft ook éénmaal gewonnen in een Europees duel. :blush.gif:

Wat dat betreft is dat wel weer in evenwicht dan. 1x in de competitie en 1x in de Europa campagne.
Gesloten