Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Tjonge jonge... wat een wanbeleid zeg...

Gisteren zie ik die plofkop nog leuk verkondigen dat ze het beter willen doen in het nieuwe jaar...
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Peter schreef:Feyenoord.nl ligt down. :smallgrin.gif:
Down? Nee hoor, ze zijn heel toevallig bezig met het onderhouden van de pagina en hopen zo snel mogelijk weer online te zijn. :hypocrite.gif:
columbus

Bericht door columbus »

FEYENOORD ONTSLAAT VERBEEK
Gertjan Verbeek is vandaag ontslagen als trainer van Feyenoord. Naar verluidt heeft de clubleiding de Deventerse oefenmeester ontslagen vanwege diens slechte relatie met de spelersgroep en de slechte resultaten.

Het ontslag komt op een ongelukkig moment, twee dagen voor de hervatting van de competitie. De Stadionclub speelt overmorgen een uitwedstrijd tegen Verbeeks oude club SC Heerenveen. Onduidelijk is nog wie er dan op de bank zal zitten.
feyenoord.netwerk.to

Wat een beroerd moment zeg om je trainer eruit te mikken. Wat een vertoning was het dan gisteren. Mooie praatjes voor de tv van zowel Verbeek als Gudde. Een Gudde die met droge ogen verteld dat koers die is ingenomen de juiste is, de resultaten teleurstellend en een vergelijking maakt met Arsenal, de hockeydames en de waterpolodames... Nog geen 24 uur later mik je te trainer eruit...
Thijs

Bericht door Thijs »

Columbus schreef:
Wat een beroerd moment zeg om je trainer eruit te mikken. Wat een vertoning was het dan gisteren. Mooie praatjes voor de tv van zowel Verbeek als Gudde. Een Gudde die met droge ogen verteld dat koers die is ingenomen de juiste is, de resultaten teleurstellend en een vergelijking maakt met Arsenal, de hockeydames en de waterpolodames... Nog geen 24 uur later mik je te trainer eruit...
Dat is de voetbalwereld, eigenlijk ongelofelijk ja.

Ik snap, buiten het ontslag, het tijdstip alleen niet. Waarom nu, een paar dagen voor de competitie weer begint? Er moet iets zijn gebeurd.
Toppie

Bericht door Toppie »

Wat een raar beleid , niet ontslaan voor het nieuwe jaar maar in het nieuwe jaar. Kakkerlakken beleid :1evil.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op wo jan 14, 2009 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Peter schreef:Geniaal! Hopelijk is hij weggestuurd na beraad met de toppers Timmer, Hofland, Gio en co. :drecul.gif:

Nu wil men natuurlijk mooie Mario, maar daar moet NEC dus wél even een stokje voor steken. Ik denk dat ze in Zuid een mannetje hebben gevonden die garant staat voor deze transfer, maar hopelijk ligt NEC gewoon dwars. Een andere optie zie ik namelijk niet, tenzij ze ome Willem van stal halen.
Gullit zocht ook nog een club.. het hoefde geen topclub te zijn. Nou... grijp jullie kans Feyenoord... v. Hanegem vind ik ook prima... maar BLIJF VAN BEEN AF!!! :1evil.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Haha, zou feyenooit echt zo stom zijn om nu Ome Willem voor de groep te zetten? Alles is mogelijk in Rotterdam Zuid. Misschien duobaan met Leo de Beo. Oude uitgerangeerde trainers passen wel bij deze antieke selectie. Lekker met zijn allen zeuren op de jeugd van tegenwoordig en hoe het voetbal toch zo veranderd is sinds de komst van de euro... :smallgrin.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Misschien wil R. Koeman wel instappen. :smallgrin.gif:

En Bosz mag lekker blijven zitten. Ik snap er ook geen jota meer van, hoor. Die vent maakt die hele club kapot. Je zou bijna denken dat hij op de loonlijst van Slop staat.
Thijs

Bericht door Thijs »

Haha, dat kan ik me niet voorstellen. Als Willem het wordt moet ik denk ik zo hard lachen dat het gevaarlijk voor m'n gezondheid gaat worden.
Jesse

Bericht door Jesse »

Dan is het Lek pas echt boven! :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
GangstaRiB

Er moet toch wel iets gebeurd zijn, want gisteren was het allemaal nog koek en ei...

Dit gaat allemaal veel te plotseling.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Tjonge jonge, hoezo wanbeleid? En al die bestuurders in de afgelopen weken maar beweren dat ze achter hem staan, en dat er niets aan de hand is. Zo bont heeft zelfs Ajax het nog niet gemaakt, geloof ik.

En dan die timing, vlak voor de hervatting van de competitie. Kan het slechter? :drecul.gif:

Misschien kan Wim Jansen het overnemen? :hypocrite.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik denk serieus dat het Van Hanegem wordt. Die kan weinig fout doen bij de achterban.
Toppie

Bericht door Toppie »

Wat de reden ook is dit gaat heel veel problemen opleveren komende wedstrijd tegen heerenveen thuis. Dat kan ik je nu al verzekeren ik ben geen relsupporter. Maar er zullen genoeg supporters de kans aangrijpen om aankomende dinsdag tijdens de bekerwedstrijd te gaan rellen.
Ongelooflijk DOM! En als een hoop vetbetaalde volgevreten "voetballers" vrijdag ineens wél blijken te kunnen buffelen dan bewijst dat het punt alleen maar. De hufters!
Zo meneer Bosz, weer een dolk bij iemand in de rug gestoken en Gudde, Verbeek zou toch ook de volgende kerst nog halen, en maar roepen zoveel vertrouwen te hebben in de trainer.

Bosz en Gudde zijn een stelletje prutsers die niets aan Feyenoord toevoegen en onze club NOOIT verder brengen en de schuld van hun zielige beleid nu weer op de trainer afwentelen. Als deze twee aanblijven, wil ik me voorlopig niet meer met Feyenoord identificeren.

Oprotten met die 2 klootzakken en voor het leven een stadionverbod geven!
FN

:neutral.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ze hebben waarschijnlijk gehoopt dat er op het trainingskamp nog wat te repareren viel. Maar dat is vies tegengevallen als je de verhalen van het AD en Johan Derksen mag geloven (en dat doe ik wel want die spelers lekken alles naar de pers).

Tja, erg naief natuurlijk want zo'n trainingskamp zorgt er eerder voor dat die gevoelens versterken omdat je constant op elkaars lip zit.

Overigens lijkt de positie van Peter Bosz mij volstrekt onhoudbaar.
Nil volentibus arduum
Toppie

Bericht door Toppie »

Hand in Hand de trainer aan de kant :hypocrite.gif:
GangstaRiB

Gudde heeft z'n woord gehouden... Verbeek heeft de kerst gehaald. :smallgrin.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

De wegen van Gertjan Verbeek en Feyenoord scheiden per direct. Woensdagochtend vond er een gesprek plaats naar aanleiding van publicaties in de media over de vertroebelde werkrelatie tussen Verbeek en zijn spelers. Bij dat gesprek waren naast Verbeek ook technisch directeur Peter Bosz en de volledige spelersgroep aanwezig.

Tijdens de bijeenkomst legde Bosz de schuld over de moeizame samenwerking tussen trainer en spelers bij de selectie neer , iets wat hij tot frustratie van de spelers al vaker deed. Dit keer namen de spelers het initiatief in handen en stapten zij naar de directie met de mededeling onder geen beding meer met Verbeek verder te willen.

Daaropvolgend is algemeen directeur Eric Gudde in overleg gegaan met financieel directeur Onno Jacobs. De conclusie was dat er geen verdere basis meer is voor een samenwerking tussen de spelersgroep en Verbeek. Onduidelijk is nog of de trainer is opgestapt of dat hij is ontslagen.

Verbeek was pas bezig aan zijn eerste seizoen in de Kuip. Feyenoord bezet de twaalfde plaats met negentien punten uit zeventien duels. De Rotterdammers werden roemloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. Voordat hij bij Feyenoord aan de slag ging, werkte Verbeek als oefenmeester bij Heracles Almelo en SC Heerenveen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Wat is je bron, Jinne?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Jinne schreef:
De wegen van Gertjan Verbeek en Feyenoord scheiden per direct. Woensdagochtend vond er een gesprek plaats naar aanleiding van publicaties in de media over de vertroebelde werkrelatie tussen Verbeek en zijn spelers. Bij dat gesprek waren naast Verbeek ook technisch directeur Peter Bosz en de volledige spelersgroep aanwezig.

Tijdens de bijeenkomst legde Bosz de schuld over de moeizame samenwerking tussen trainer en spelers bij de selectie neer , iets wat hij tot frustratie van de spelers al vaker deed. Dit keer namen de spelers het initiatief in handen en stapten zij naar de directie met de mededeling onder geen beding meer met Verbeek verder te willen.

Daaropvolgend is algemeen directeur Eric Gudde in overleg gegaan met financieel directeur Onno Jacobs. De conclusie was dat er geen verdere basis meer is voor een samenwerking tussen de spelersgroep en Verbeek. Onduidelijk is nog of de trainer is opgestapt of dat hij is ontslagen.

Verbeek was pas bezig aan zijn eerste seizoen in de Kuip. Feyenoord bezet de twaalfde plaats met negentien punten uit zeventien duels. De Rotterdammers werden roemloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. Voordat hij bij Feyenoord aan de slag ging, werkte Verbeek als oefenmeester bij Heracles Almelo en SC Heerenveen.
Als Bosz en vent is, stapt hij nu ook op.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Thijs

Bericht door Thijs »

Sportweek
Rooie

Bericht door Rooie »

Baseman schreef:Is daar wel geld voor eigenlijk ?
En wat een beroerde timing zeg...had hem dan ontslagen voor de winterstop.
Waarschijnlijk nemen ze alvast een voorschot op de transfers van Derijck en Buijs naar ADO :drecul.gif:
LouisXIV & co schreef:Als Bosz en vent is, stapt hij nu ook op.
Laten we hopen van niet, vind het wel vermakelijk zo!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

GangstaRiB schreef:Gudde heeft z'n woord gehouden... Verbeek heeft de kerst gehaald. :smallgrin.gif:
Hij haalde volgens mij destijds ook de kerst van 2009 er bij.

Maar Bosz kan niet anders dan opstappen. Hij heeft Verbeek neergezet en koos dus ook de kant van de trainer. Dit is ook bepaald niet het eerste project van hem wat mislukt. Dat in combinatie met de woede bij de achterban lijkt mij geen basis voor een verdere samenwerking tussen hem en Feyenoord.
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Volgens mij zijn Bosz en de fans het met elkaar eens
I think I lost my fucking headache
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

LucaS schreef:Volgens mij zijn Bosz en de fans het met elkaar eens
Mwah, erg populair is hij niet daar. Ze waren het hooguit eens over het feit dat ze Verbeek wilden laten zitten. Maar het publiek daar wil Bosz zien hangen.
Nil volentibus arduum
Gesloten