Hoorde gisteren van mensen dat hij na dit seizoen zou verkassen naar Groningen voor 1.5 miljoen.Peter schreef:Heeft een inzinking. Presteert zo/zo en zijn snelheid (gebrek daar aan) wordt een beetje een heet hangijzer. Moet het na dit seizoen wel een stapje hogerop vinden, dat nog wel.Bertje schreef:Om maar weer eens te proberen een beetje constructief te zijn: hoe gaat het met die Botteghin bij Zwolle, Peter?
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk dat hij het lastig krijgt. Sowieso even de vraag voor wie hij dan in de basis moet, want een duo Granqvist-Botteghin is niet ideaal, natuurlijk. Ik vrees dat hij te traag voor de subtop is.
Verder denk ik dat Zwolle hem ook wel kwijt wil voor een leuk transferbedrag. Kunnen ze het contract van Kapralik openbreken bijvoorbeeld. Of Boer dus langer vastleggen.
Verder denk ik dat Zwolle hem ook wel kwijt wil voor een leuk transferbedrag. Kunnen ze het contract van Kapralik openbreken bijvoorbeeld. Of Boer dus langer vastleggen.
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 502827.ece
Top 50 talenten volgens de times. Zit hier niets bij wat Ajax kan halen?
Top 50 talenten volgens de times. Zit hier niets bij wat Ajax kan halen?
-
-
- Daily Blind
- Daily Blind
Je 2e en 3e punt zijn hetzelfde, maar dan ben ik het nog op geen enkel punt met je eens.Zlatan Son of God schreef:- een leiderArthur schreef:Ik zou ook niet weten wat hij aan Ajax toevoegt.
- eenop opbouwer
- een spelverdeler
- een middenvelder met (voetbal) intellegentie
- Hij denkt dat hij een leider is, maar ik heb hem nog nooit een team op sleeptouw zien nemen. Hij is juist meer een waterdrager die spelers als Pirlo in fysiek opzicht ondersteunt.
- Hij vertraagt de opbouw juist ontzettend.
- Hij heeft geen bovenmatige voetbalintelligentie (gewone intelligentie doet er niet toe.) Je ziet hem nooit iets bijzonders doen. Het is een eenvoudige voetballer die door zijn uitstraling meer lijkt dan hij is.
-