Feyenoord 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
Was KJH niet die speler die niet naar HtC wilde luisteren toen die laatste vond dat hij meer mee moest voetballen?gaizka schreef:Toch triest dat een trainer fitter is en meer karakter toont dan de spelers.LucaS schreef:Ik vind het meer uitstralen dat een stel spelers er als een zoutzak bijstaat en niet van plan is de trainer te volgenGangstaRiB schreef: Het is wel tekenend inderdaad. Verbeek die helemaal overtuigd is van zijn aanpak en niet van zijn lijn af wil wijken.
Zoals KJH al zei, als je beter wil worden zul je er hard voor moeten werken.
Ik zou Co Adriaanse trouwens de ideale man vinden om Feyenoord weer op te bouwen. Die is in staat van niets iets te maken.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahaha, dat idee had ik ook al. Dat legioen staat nu echt op ontploffen, terecht ook want als dit bij Ajax was gebeurd zou ik nu ook echt in alle staten zijn.brigade zuid schreef:Als ze vrijdag verliezen en het loopt volgende week dinsdag een beetje stroef thuis voor de beker dan wordt die hele kuip afgebroken ik zweer het je. Zorg dat je met popcorn en een natje voor de buis zit.
Hopelijk knalt Heerenveen Feyenoord echt in een afgrijselijke crisis, hehehe.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Oooohh, jongens, wat is dit smullen zeg...
Héérlijk.
Ik zou het echt fantastisch vinden als ze Ome Willem aanstellen om het seizoen af te maken. Met die man schiet Feyenoord geen ene meter op, al was het maar omdat het aanstellen van Ome Willem een korte-termijn-oplossing zou zijn.
Volgens Radio Rijnmond gaat waarschijnlijk ook Peter Bosz eruit. Dat zou prachtig zijn, want die man heeft het hele beleid mogen herzien en vormgeven. Als ze hem eruit knikkeren en zijn plan in de prullenmand gooien, dan staat die hele club weer op nul. Net als Ajax toen we Van Gaals masterplan verfrommelden.
Radio Rijnmond bericht verder dat Wim Jansen met Gertjan Verbeek vertrekt. Ook deat zou prachtig zijn: hun enige echte stuk voetbalverstand.
Jongens, jongens, wat is dit schitterend.
Naar het schijnt, stapt Wim Jansen zelf op. Die hoeven ze dan geen oprotpremie mee te geven. Maar ze moeten Verbeek betalen, en Bosz, en als ze Mario Been willen (en dat is zo, volgens het AD) moeten ze NEC 750.000 euro betalen. Dat is financieel toch ook weer een klapje voor Feyenoord, want de spoeling is daar écht heel dun. Een miljoen euro is veel geld voor die club.
Serieus: zonder Bosz, Verbeek en Jansen gaat het niet beter worden daar. Als ze Ome Willem daar neerzetten, wordt het er zeker niet structureel beter op.
Genieten!
K.
Héérlijk.
Ik zou het echt fantastisch vinden als ze Ome Willem aanstellen om het seizoen af te maken. Met die man schiet Feyenoord geen ene meter op, al was het maar omdat het aanstellen van Ome Willem een korte-termijn-oplossing zou zijn.
Volgens Radio Rijnmond gaat waarschijnlijk ook Peter Bosz eruit. Dat zou prachtig zijn, want die man heeft het hele beleid mogen herzien en vormgeven. Als ze hem eruit knikkeren en zijn plan in de prullenmand gooien, dan staat die hele club weer op nul. Net als Ajax toen we Van Gaals masterplan verfrommelden.
Radio Rijnmond bericht verder dat Wim Jansen met Gertjan Verbeek vertrekt. Ook deat zou prachtig zijn: hun enige echte stuk voetbalverstand.
Jongens, jongens, wat is dit schitterend.
Naar het schijnt, stapt Wim Jansen zelf op. Die hoeven ze dan geen oprotpremie mee te geven. Maar ze moeten Verbeek betalen, en Bosz, en als ze Mario Been willen (en dat is zo, volgens het AD) moeten ze NEC 750.000 euro betalen. Dat is financieel toch ook weer een klapje voor Feyenoord, want de spoeling is daar écht heel dun. Een miljoen euro is veel geld voor die club.
Serieus: zonder Bosz, Verbeek en Jansen gaat het niet beter worden daar. Als ze Ome Willem daar neerzetten, wordt het er zeker niet structureel beter op.
Genieten!
K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Contacteer:
Alle vertrouwen in. Heerenveen wint voor de competitie, in het Abe Lenstra. Dan verschijnt Feyenoord stijf van de stress aan de aftrap voor die bekerwedstrijd, in een zeer, zeer grimmige Kuip. Als Heerenveen dan met 0-1 voorkomt... dan wordt het echt feest. Ik zie het zeker gebeuren.Thijs schreef:Hopelijk knalt Heerenveen Feyenoord echt in een afgrijselijke crisis, hehehe.
Dan kunnen ze maar beter zorgen dat die nieuwe Kuip met 80.000 plaatsen volgend weekend klaar is, want de oude zal dan wel total loss zijn.
K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Contacteer:
Adriaanse zou Feyenoord er bovenop kunnen helpen. Ik zou het bijzonder slecht nieuws vinden als ze hem nemen.Ajax Rules schreef:Jaaaaaa, Van Hanegem. Dat zou echt su-per zijn!
Als ze slim zijn nemen ze Adriaanse. Die zet de oude lullen op de bank en gaat met de jeugd werken aan een selectie die meer geld waard wordt.
Maar wees gerust: dat durft die club nu niet.
De supporters zijn al woest, en dan zouden ze nu ook nog hun geld zetten op een Amsterdammer en ex-neus...? Ammenooitniet. Hebben ze het lef niet voor. Gelukkig.
K.
Still alive...
Ja... daarom heb ik dat stukkie ook al weggehaald... dacht dat ik het verkeerd had begrepen.Kowalczyk schreef:Hè? Eerst zegt 'ie dat Verbeek de handdoek gooide... en nu zegt 'ie dat hij Verbeek op nonactief heeft moeten stellen...?banjavi schreef:Oooh... GJ is zelf weggegaan... tuurlijk.
K.

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Helemaal geen ramptoerist hoor... mij interesseert het echt... hoop dat de naam Been niet genoemd wordt.. .:-)Duke schreef:Vreselijk, wat een ramptoeristen weer hier.
Ik zit hier uit pure NEC interesse...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.